Foros ›
Autor
Mensaxe
Mozo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
17 Carreiras
34 Mensaxes
Castrelo de Miño
Respostar citando Envío Mér, 26 Nov 2014, 16:02
Asunto: Media Maratón Tarragona

Este domingo é a Media Maratón de Tarragona, a segunda media que vou correr, a ver que tal sae...
Un pouco de publicidade para quen lle queira botar un ollo. Deixo o enlace:

www.mitjatarragona.cat/

Por certo, esta media ou mitja como din por eiqui pertence a un circuito de medias. Eiquí deixovos o enlace:

www.halfmarathonseries.com/

Saúdos.
lasfar11

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/10
19 Carreiras
126 Mensaxes
Salou-Tarragona
Respostar citando Envío Mér, 26 Nov 2014, 16:20
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Eu serei da partida. Ollo ao tempo que predicen, o vento vai a ser moi forte
Mozo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
17 Carreiras
34 Mensaxes
Castrelo de Miño
Respostar citando Envío Mér, 26 Nov 2014, 20:13
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Buffff ese é o medo que teño, que sopre o vento, cando sopra en Tarragona, sopra de verdade e vai ser un handicap importante. E se imos ir cara o faro que supoño que si polo percorrido, ese tramo vai ser de moito sufrimento... E iso sen contar as particulas da carbonilla que teñen que ser nocivas pra saúde...
lasfar11

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/10
19 Carreiras
126 Mensaxes
Salou-Tarragona
Respostar citando Envío Mér, 26 Nov 2014, 20:19
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Si, a parte final e cara o faro e faltando sobre 3 kilómetros dase a volta e encarase cara o barrio do Serrallo. O das partículas de carbonilla a verdade e que non oira falar delas antes
Mozo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
17 Carreiras
34 Mensaxes
Castrelo de Miño
Respostar citando Envío Xov, 27 Nov 2014, 19:48
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

lasfar11 escribió:
Si, a parte final e cara o faro e faltando sobre 3 kilómetros dase a volta e encarase cara o barrio do Serrallo. O das partículas de carbonilla a verdade e que non oira falar delas antes
Pois crucemos os dedos para que non sopre o vento se non vamolo pasar mal, hai moito camiño sin resgardo.

Si fas un adestramento cara o faro veras unha enorme montaña de carbonilla e cando sopra un pouco o vento imaxina o que pasa...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2014, 22:38
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Como vos foi na media, soprou o vento ou non?.

Foi unha lástima que Ryanair anulara o voo que había a Reus (eu fun a Portaventura ca familia), xa que eu tiña pensado de habelo, correr a Media de Tarragona ou a de Salou, xa que os prezos do viaxe eran moi apañados.
lasfar11

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/10
19 Carreiras
126 Mensaxes
Salou-Tarragona
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2014, 11:50
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

A verdade e que foi moi ben, menos choiva da esperada e vento sobre todo na parte final, entre o 18 e o 20 mais ou menos. A ver se Ryanair volve a ofrecelo, porque a verdade e que para min seria moi comodo xa que vivo a 10 km do aeroporto
Mozo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
17 Carreiras
34 Mensaxes
Castrelo de Miño
Respostar citando Envío Dom, 07 Dec 2014, 8:13
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Está moi ben esta media, disfrutei moito e pareceume que é unha media pra facer tempo porque vina moi chaniña, case sen costas, eso si, a tromba que nos caiu no km 7 foi de aupa Muerto e despois o vento que sopraba que nin o demo a volta do faro tamén chegoulle ben. Na de Reus fai dous meses si que sufrín coma un can, todo o tempo tobogán e ademáis con bastante calor.

Vina ben organizada, agás no km 7 que non había xente suficiente pra dar repostaxe e foi un pouco caos cando pasamos co práctico.

Lasfar11 que tal che foi a ti? faras a de Salou?

Agora toca a de Salou a semana que ven que polo que puiden ver o chegar o km 15 ou 16 hai unha subida rompepeitos, haberá que ir con ollo...
Mozo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
17 Carreiras
34 Mensaxes
Castrelo de Miño
Respostar citando Envío Dom, 07 Dec 2014, 8:15
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Kurty escribió:
Como vos foi na media, soprou o vento ou non?.

Foi unha lástima que Ryanair anulara o voo que había a Reus (eu fun a Portaventura ca familia), xa que eu tiña pensado de habelo, correr a Media de Tarragona ou a de Salou, xa que os prezos do viaxe eran moi apañados.

A verdade non sei por qué o pecharon as veces que viaxei eu sempre ia cheo...
lasfar11

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/10
19 Carreiras
126 Mensaxes
Salou-Tarragona
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2014, 9:33
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Mozo escribió:
Está moi ben esta media, disfrutei moito e pareceume que é unha media pra facer tempo porque vina moi chaniña, case sen costas, eso si, a tromba que nos caiu no km 7 foi de aupa Muerto e despois o vento que sopraba que nin o demo a volta do faro tamén chegoulle ben. Na de Reus fai dous meses si que sufrín coma un can, todo o tempo tobogán e ademáis con bastante calor.

Vina ben organizada, agás no km 7 que non había xente suficiente pra dar repostaxe e foi un pouco caos cando pasamos co práctico.

Lasfar11 que tal che foi a ti? faras a de Salou?

Agora toca a de Salou a semana que ven que polo que puiden ver o chegar o km 15 ou 16 hai unha subida rompepeitos, haberá que ir con ollo...
A min non me pareceu tan chanciña, e a verdade e que a choiva afectoume pero o vento a volta do faro foi o que acobou de afundirme. A verdade e que a media gustoume, o único que cambiaria seria o desvio dos 10 Km, cando pasei eu foi una locura, xente cruzándose e un pouco de desorganización.
A de Salou non irei, ainda que vivo en Salou a data non me iba nada ben. Farei o 1 de marzo a de cambrils que din que e moi moi chanciña.
Un saudo
Mozo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
17 Carreiras
34 Mensaxes
Castrelo de Miño
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2014, 15:33
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Buffffffff meu pois non che recomendaria facer a mitja de Reus... Miña mai querida... Eso si que eran costas e cunha calor... Era morrer... Muerto Muerto Muerto

A volta do faro foi duro duro... Non verías as montañas de carbonilla antes de gana-la volta non? Molón

Eu probarei este domingo que tal a de Salou e a de Cambrils, eu fixen o 10000 o ano pasada e non ten desnivel ningún, deso se gaban e teñen razón, non sei como será a media, haberá que probala ló...
lasfar11

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/10
19 Carreiras
126 Mensaxes
Salou-Tarragona
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2014, 15:43
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Qué tal foi a media de Salou. Foi moi dura? O tempo a verdade acompañouvos, nin choiva e case que sen vento
Mozo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
17 Carreiras
34 Mensaxes
Castrelo de Miño
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2014, 17:00
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Buffff foi duriña, moito máis que a de Tarragona, lembroume un pouco a de Reus... No Km 12 ten duas costas con unha pendente importante, eu ata ese km ia nun grupo coa rapaza que quedou terceira e aí tivenme que soltar... Pero o realmente duro ven no 16 unha costa que doian as pernas... Foi un momento crítico... Muerto Muerto Muerto

O tempo acompañou, nin frio nin vento que agradeceuse.

A carreira foi un caos, o práctico do 1:24 perdeuse e xuntouse con nos que iamos detras do práctico de 1:30 no km 2,5 Confuso o que fixo que máis adiante o práctico de 1:30 fose medio km por diante do de 1:24 era bastante curioso... E despois no km 5 volveronse a liar e no primeiro avituallamento xuntamonos o práctico de 1:30 co meu grupo que fixemos 1:34 e volveuse a liar Abraiado ... A organización fallou aí.

Do resto, case ningún público e a carreira case toda por nacional...

Agora toca o Maratón nun mes! Sorriso
lasfar11

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/10
19 Carreiras
126 Mensaxes
Salou-Tarragona
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2014, 9:11
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Vaia, que liada. Repasando un pouco o circuito xa vin que había zonas bastante duras, e creo que hay zonas moito mellores e mais bonitas para correr por esta zona pero supoño que xa levan feito mais anos este recorrido e non queren cámbialo. Sorte na Maratón espero que che vaia moi ben.
Un saudo
Mozo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
17 Carreiras
34 Mensaxes
Castrelo de Miño
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2014, 15:42
Asunto: Re: Media Maratón Tarragona

Graciñas meu! a ver que tal sae!

Saudos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos