Foros ›
BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 11:05
Asunto: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

Ola atletas e triatletas, quería saber a vosa opinión sobre se é mellor mercar unha bici para triatlón de aluminio ou de carbono. Sorriso
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1571 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 11:12
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

Actualmente la verdad es que hay una amplísima variedad de bicis en el mercado y ya desconozco un poco pero de las de aluminio recuerdo que, al menos hace unos cuantos años Avergoñado , eran algo frágiles, me quedaría con una bici de carbono (tengo una Specialized Roubaix -carretera-, muy recomendable, ligera y puedes darle caña). Saludos!
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 11:25
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

Está claro que si o material é mellor, en algo axuda, pero o que está claro é que o que máis importa son as pernas, non a bicicleta.

Eu teño unha de carretera de aluminio é nas marchas cicloturistas ás que vou corre máis que alguna de carbono...xDD

Dito isto, según o que poidas gastar mira unha ou outra. Tamén dependerá de se vas usar moitos anos ou pretendes cambiala dentro de un ano ou dous...
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 11:45
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

romaris de cambiala nada, si me pode durar 20 anos pois durará, non penso gastarme outros 1000 e pico euros en cinco anos. Un dos motivos precisamente é ese, estou informándome e din algúns que ás de carbono soio lle dan 5 anos de garantía no cuadro ¿por qué será?
pablitogb

Novo foreiro
Novo foreiro
17/09/10
0 Carreiras
12 Mensaxes
as pontes
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 12:25
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

A miña opinión é que depende. Depende sobre todo do presupuesto que manexes. Si anda sobre 1000€ como dis, eu compraria unha de aluminio sin dudalo. Ainda que actualmente podes comprar bicis de carbono por esos cartos, os componentes que montan serán bastante inferiores en relación á misma bici en aluminio.
Eu teño unha de carbono con garantía de por vida, a garantia depende da marca, non do tipo de material usado no cuadro, porque tamen hai bicis de aluminio que teñen so 2 anos de garantia.
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 12:46
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

Si la pregunta es sin condicionantes, que es mejor el aluminio o el carbono? Pues el carbono.

Pero claro, si luego hay adaptarlo al presupuesto de cada uno... mejor un aluminio decente que un carbono malo o mal trabajado. Con un presupuesto ajustado me fijaría más en el resto de componentes como dice pablitogb, que en si es de aluminio/carbono...

De todas formas creo que estás en un buen momento para mirar bici... si le echas un vistazo a las de la temporada pasada seguro que puedes encontrar cosas muy decentes por "1000 y pico"...
manuelrey

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/04
0 Carreiras
13 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 13:03
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

pablitogb, lo de garantía de por vida es relativa, se me ocurrió leer toda la letra pequeña de la garantía y resulta que es garantía de por vida considerando que la vida útil de un cuadro es X años, normalmente sobre 7 años, que pasa, que somos unos frikis y normalmente cambiamos de bici antes Sorriso

Pero desde luego una de aluminio con buenos componentes a una de carbono con un montaje inferior.
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 13:08
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

Con ese presupuesto y si es para triatlón, me fijaría más en la geometría del cuadro que en el material, y también en "calzar" unas ruedas de perfil (min. 50mm), que las puedes encontrar de 2ª mano. El resto, si lo cuidas, tampoco es tan relevante. Hay ciclistas con Shimano Tiagra que, a veces (no siempre, claro) le da menos el coñazo que a otros con el Durace...

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 13:12
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

Yo os cuento mi problema: manejo el presupuesto de 1079 € para una BH sphene cambio 105 de 11v de aluminio y orquilla de carbono. No me importaría "ahorrar" un poco más e irme a una Willer de 1200 € también 105 y carbono, aunque compra por internet pero:
1.-Estoy empezando en esto del triatlón y puede que lo deje o no me enganche, aunque de momento me encanta.
2.-Me dijeron que el salto de calidad a una de carbono es notorio y "compensa" y es de lo pocos cambios que compensan por digamos 300€. Me comentaron que carbono absorve mejor las vibraciones y es más rígida.
pero me entró la duda de si se puede llegar a romper el cuadro aunque creo que es raro que se rompa.
En fin creo que me estoy decantando por aluminio.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 13:14
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

El problema se resume en ver una bici en el trastero de 1300e y saber que no le estoy sacando todo el partido previsto, mucha pasta para un aficionado como yo.
GUSI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/06/14
15 Carreiras
100 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 15:01
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

Son materiais diferentes pero coas novas xeometrias e comportamentos parecidos, aluminio mais barato e un pouco mais pesado, de todas maneiras a lixereza e rapidez está nas rodas e sobre todo nas pernas e na cabeza
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 15:12
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

Eu de min collia carbono, hoxe en día os cuadros de carbono non son coma hai doce anos.Unha bici de carbono de hoxe en dia ben coidada tela para a vida.E máis ó noso nivel. A rixidez notaslla os primeiros dias, e máis se ves de unha de aluminio ou aceiro.Pero nada máis. Hoxe en día tódalas bicis traen garantía por moito tempo. Eu iria polo carbono de cabeza, agora cada un e libre de escoller o que queira.Certo é que hai cuadros de aluminio moi lixeiros, e que poden considerarse mais fuertes que os outros.Eu xa fisurei cuadros Pinarello de aluminio, e ata agora co carbono non teño fallo ningún. Pero a maior diferencia está mas pernas.Da igual que teñas a bicicleta máis lixeira do mundo que como non pedalees sola non vai.
Eu xa fixen 3h54 minutos na clásica dos Lagos de Covadonga cun cuadro de aceiro,con 9 piñóns e cun 39/25, e vías algún pepino por ali que metia medo.
martin_lsp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/13
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 15:28
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

Non che entendo moito de bicis, pero todo dependerá.

Primeiro do que queiras gastar, porque o aluminio é mais barato que o carbono.

Segundo, hai algunhas bicicletas de aluminio que non envexan nada ás de carbono. Eu, precisamente, teño unha Cannondale Caad 10 que me ten o cuadro de aluminio (o resto é todo carbono) e tenme garantía de por vida. Iso si, o carbono absorbe mellor o impacto dos baches da carretera e todas esas cousas. E o mellor é que se curraron ata o último detalle porque bueno, pesa 7,5 kg (menos que a maioría das de carbono que vin) e é bastante rápida, ainda que iso depende das pernas. Así a todo, non sei como responderá o cuadro da bici cos anos, espero non ter problemas!!!!.

Pero eu de ti escollería carbono... con un tiagra ou un 105 chégache e estache ben de prezo.
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
474 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 17:20
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

Yo personalmente pensaría en el mercado de segunda mano.

Puedes comprar bicicletas excelentes que tengan mucho descuento.

Piensa que hay mucho friki al que le sobra el dinero y cambia de bici cada poco tiempo. Este tipo de bicicletas suelen tener un mantenimiento muy esmerado, y en la práctica están como nuevas. Simplemente no son la última versión.

Lo que digo, seguramente cerca de donde vivas hay alguna tienda de referencia que levan trabajando en el sector toda la vida, y esta gente podrá aconsejarte, porque probablemente también vendan las bicicletas de la gente que cambia de máquina.

Y sí, a poder ser mejor el carbono que el aluminio. Sobre todo si fueses a la segunda mano.
eldelmonte

Maratoniano
Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2014, 8:54
Asunto: Re: BICI DE CARBONO O DE ALUMINIO

En mi modesta opinion:
Carbono sin duda. Los componentes los puedes ir cambiando poco a poco (ya sea por desgaste, rotura...)con un menor coste que el cuadro y así vas mejorando la máquina.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos