Foros ›
Diario de un principiante con 87kg
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Feb 2016, 15:56
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

É perfectamente normal que te sintas así como te sintes.

Moitos dos que estamos aquí temos corrido as nosas carreiras "por alguén", e sempre son as que mellor saen. E tamén son as ganas de soltar toda a rabia, e dalgún xeito é deixar todo atrás, liberarse de todo canto pesa por dentro con cada zancada. Correr para chegar a estar noutro sitio, con outro estado de ánimo... Non estás só en absoluto nesta tolemia.

Nunca corrín cross, nin trail. Se cadra é moito o que te vas meter no corpo. O importante é que non te lesiones, porque entón terías que deixar de correr e renunciar a esta válvula de escape... E ter que estar no dique seco á forza, iso si que afunde moito o ánimo. Diso tamén che poden falar moitos aquí.

Moitísimo ánimo, en todos os sentidos.
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 11 Feb 2016, 20:48
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Buenas. Al igual que Meiga pienso que es normal tener esos sentimientos. Es algo que de una u otra manera todo el mundo pasa, pero a cada uno le toca lo suyo en su momento, y hay que pasarlo. Desde luego que las carreras pueden suponer una vía de escape, pero ciñéndome a lo deportivo, ten cuidado con forzar porque bajo ciertos estados como el estrés llevamos al cuerpo más allá de sus límites y pueden aparecer lesiones. Entonces no habrá catarsis por esta vía.
Mucho ánimo y bienvenido de nuevo!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 11 Feb 2016, 22:49
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

buenas,como bien dicen los compañeros,no te dejes llevar por esos sentimientos,machado decía ,todo pasa y todo queda,pero lo nuestro es pasar,el otro dia me hablaron de alguien que conozco,que lo dejó la novia,y desde eso,se apunta a cuanta carrera hay,para no pensar,error,acabaras lesionado,y sin valvula de escape como bien decía meiga,el tiempo curará y cerrará la herida,mientras,intenta llevarlo lo mejor posible,ánimo,entrena,corre y disfruta,de esto y de la vida en general

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Feb 2016, 23:02
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Hola ourense!!!lein atentamente o teu diario e aquí somos montos os que entendemos o que pode estar pasado pola tua mente pois desgraciadamente vivimos esta terrible enfermedad en propia pel ou con familiares pila edad do teu pai deduzo que eres xoven.mira han una frase que da fixen mina ...despois das maiores tormentas sae o sol.
Monto animo e si quieres calar aquí estou.
Disfruta correndo
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Feb 2016, 10:08
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Me remito al privado.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Feb 2016, 14:34
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Perdón,quise decir "hablar"no calar....este corrector me vuelve loca
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Feb 2016, 7:31
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Evidentemente poco que añadir, somos mortales y alguna vez todos dejaremos de escribir en este foro, no participaremos en más carreras, y cesaremos en este maravilloso oficio de vivir.

He leído y reflexionado mucho sobre el sentido de la vida y al final siempre me consuela muchísimo la siguiente reflexión:

He vivido, aunque sea poco tiempo, con el hecho mismo de vivir la muerte ya ha sido vencida.

Siempre podrás decir, "he vivido", aunque sea un leve paréntesis, el milagro de la vida ha sucedido, que importa la muerte si la vida ha sucedido. Nadie, ni la propia muerte, podrá quitarme estos momentos en los que estoy vivo, así que nadie podrá quitarle a tu papá todo lo que haya vivido. Procuremos ser felices el tiempo que nos toque y asumamos la muerte como algo natural.

Por el mismo hecho de que soy mortal, me he puesto a correr. Hay algunas cosillas que quiero hacer antes de morir, (todas muy normalillas y sin especializarme mucho en ninguna), una de ellas era correr, y hacer un maratón, otras, ya las he hecho, como aprender a tocar la guitarra, o el clásico triplete (libro-arbol-hijo).
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 09 Mar 2016, 4:28
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Moitas gracias a todos polos ánimos, asi da gusto comunicarse!

Bueno, o outro dia fun a proba do gmta de moaña, e consegina acabar en 3horas, pero puiden facer menos tempo xa que tiven que esperar polo meu cuñado todo o rato. Pero bueno o caso é pasalo ben.

Como novidade, pois empecei a entrenar con Popocho, pertencente o club Trinorth, e simplemente vou probar durante dous meses a ver se dou enganchado os entrenamentos, e logro facer algo interesante. A clave esta en ser constante.

Espero poder conseguilo. Proximamente contareivos como van os entrenamentos. Unha aperta.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2016, 15:02
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Ourense,alegrome de que todo te vai mellor...Jaja e o de esperar por alguen nunha carreira...sei ben o que ė!!!! Pero porque eu era a tortuga jeje
Siguenos contando como che vai
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 22 Mar 2016, 19:19
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Bueno, estamos a 22 de marzo, e levo un mes moi malo no aspecto psicologico, con apenas 4000m nadados no que levamos de mes, e uns 10km correndo... a penas sain facer algo. Non logro motivarme para saír a correr. Se tivese un compañeiro de fatigas seguro que me picaria con él a saír a correr.. pero ir un solo...costa. Estou traballando cunha psicóloga este aspecto derrotista que teño montado na miña cabeza. Tan só necesito algen que me esté encima dia a dia motivandome un pouco, e no momento que empeze a erguerme sei que vou sair a diante. Maña vou intentar saír a correr. Paso a paso. Espero contarvos unhas boas noticias. Un abrazo.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Mar 2016, 19:38
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Ourense animate,correr ou facer deporte non ė o importante.esta moi ven que busques acuda ,pasaches por cousas moi duras ,pero ahí estas!!!apoiate na familia e nos amigos,seguro que se miras ven .hai o teu redor ,personas que se preocupan por ti.
Saludos
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 23 Mar 2016, 6:57
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Moito ánimo Ourense. Espero que as sesións coa psicóloga axuden. Pero ten razón Corrín, seguro que tes o apoio da familia.
Somos varios os que non temos a sorte de poder sair correr en compañía. Precisamente o de ter un diario coma este a min motívame moito, se escribo o que vou correr sei que hai quen vai estar pendente de como me foi. No é como correr acompañada pero axuda. Espero que a ti tamén.
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2016, 16:26
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Hola de novo! A semana pasada entrenei 4 dias, e leveina bastante ben. Hoxe inscribinme para dous retos importantes o Trail do Lor, e o Trail Aldeas do Courel. Dado que nunca corrin mais de 25km, queria algun consello, ou algun tipo de entrenamento que podo levar a cabo durante este mes de preparacion que me queda. Decirvos que o vou conseguir si ou si. Gustame moito poñerme o limite e creo que en Mayo vai ser o meu mes. Que vos parece?
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 06 Abr 2016, 12:35
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Nunca fixen trail así que niso non che podo ser de axuda.

En calquera caso moito ánimo cos obxectivos que te marcaches. Xa nos contarás como vas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos