Foros ›
Diario de un principiante con 87kg
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2014, 19:52
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Esta es la de hoy
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 05 Dec 2014, 23:31
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Periostitis tibial se confirma una usual lesión según mi Fisio de confianza. Solución cálmate, disminuir la carga de trabajo y correr por superficies blandas.
Hoy sali a correr 5,5km 32min. Vamossssss
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 06 Dec 2014, 9:31
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

ourense_mkii escribió:
Periostitis tibial se confirma una usual lesión según mi Fisio de confianza.
"usual lesión"? queres dicir que é unha lesión recurrente en ti?

estar lesionado ou con dor non debe considerarse normal, e moito menos correndo o que ti corres (ou eu). Pregúntalle ao teu fisio de confianza a causa de esa enfermidade/lesión, e non aceptes por resposta que eres grande e pesado Guiño Eso non é un problema para correr nin unha razón para lesionarse.... a menos que intentes correr máis do que estás preparado para correr claro, pero se esta é a causa da igoal que peses 100kg. ou 60kg. A paciencia tamén se entrena. Sorte!

-- Chámame "ghose"
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2014, 13:46
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Boas tardes!

Me he expresado mal. Es una usual lesión en los corredores novatos como yo y no tan novatos, por diferentes causas como correr por asfalto o altas cargas de trabajo.
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Dec 2014, 10:53
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

A semana pasada sain a correr un par de dias solo para probarme facendo 2km e 6km martes e jueves respectivamente. Este lunes descarguei pernas no fisio. En onte fixen 9,2 km pola playa en 58min. Vamosssssss
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Dec 2014, 10:56
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

A verdade empezo sempre moi floxo, pero cara o final sempre me sinto ben e vou a tope nos ultimos km. Os ultimos 300m fixenos a sprint. Increible como me sinto!!! Vamossssssss
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 18 Dec 2014, 0:02
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Hoxe fixen 1km de natacion, unha hora de spining e 10,7km correndo!!! Vamosssssss.
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 14:30
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Esta semana pasada non fixen nada de nada. O viernes fixen 2km de natacion en 50min. E hoxe domingo fun a carreira do carballiño e rematei cun 51min alto. Impresionante o ritmo que levei en toda a carreira sufrindo no km 5 por exceso de ritmo dandome un punto e loitando que se me pasara. Espero a clasificacion con ansia. Unha aperta
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 14:31
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Esta semana pasada non fixen nada de nada. O viernes fixen 2km de natacion en 50min. E hoxe domingo fun a carreira do carballiño e rematei cun 51min alto. Impresionante o ritmo que levei en toda a carreira sufrindo no km 5 por exceso de ritmo dandome un punto e loitando que se me pasara. Espero a clasificacion con ansia. Unha aperta
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Dec 2014, 14:38
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Mi tiempo. Oscar Rodriguez
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2015, 18:16
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Feliz ano!!! E o dia 9 de xaneiro comezo a entrenar co club atletismo porriño!!!! Levo desde o domingo sen facer nada!! Maña a ver de fago algo!! Feliz ano pa todos!!!
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Xan 2015, 18:08
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

NORABOAAAAA por atopar equipo...xa verás como a partir de ágora todo vai mellor siempre e máis fácil con compañia
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2015, 18:13
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Grazas! O viernes pasado fun entrenar por primeira vez. E hoxe comezamos cunha hora de carreira e despois natacion!! Vamossssss
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 22:13
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Boas a todos!!! Hoxe fun correr o trail de cela. O meu primer trail. A verdade quitando o detalle do embotellamento de muitos corredores por non querer meter os pes no regato os 300m da saída, foi de risa jajaja. Teño que decir que para min foi espectacular e realmente dura. Cheguei no posto 205 se mal non recordo, 2h e 53min... Pensei que non chegaba. Como se nota que non teño as pernas acostumadas as pendentes, ata o km 12 fun ben... Pero despois foi sobre todo unha loita coa miña cabeza, pero claro tiña a moza esperándome na meta non me ia retirar!!!! Espectacular esta carreira!!

E maña as 18:30 en porriño pa entrenar co club, natacion e correr. Non sei se aguantarei!!!! Animo rapaces, se eu podo, todo o mundo pode!!
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Feb 2016, 16:28
Asunto: Re: Diario de un principiante con 87kg

Boas tardes compañeiros!

Xa fai mais de un ano que non escribo nada por aqui e a verdade, a miña vida cambiou bastante. Decirvos que disfrutedes da vida, e do día a día. En octubre do 2015 faleceu o meu pai con 50 anos por un cancer de pulmon. Detectaronllo en xuño, e pouco mais que decir. Sintome moi vacío... e non me digades como, pero en Novembro na San Martiño, tan so entrenando apenas unhas semanas e sen entrenar gran cousa, corrin con rabia, e con corazon... por meu pai, e fixen 46min ... cando o ano pasado fixen 57min. E porque saian atras de todo... senon penso que inda faria algo menos... o que fai a cabeza verdad? despois de estar todo o verao parado... e entrenar duas semanas antes da San Martiño... simplemente corrin por meu pai...

Tamen decirvos que desde a San Martiño non volvin correr ata Xaneiro no Cross De Boboras... moi facilito e no que fun sen entrenar... obviamente non son ningun atleta e fixen un tempo de 38 minutos. Desde o Cross de Boboras seguin sen facer nada ata esta semana. Paseime a semana pasada metido en cama toda a tarde, traballo de noite e chego as 6 da maña a casa, e o unico que fixen a semana pasada foi traballar e pasar o dia en cama, sentinme tan vacío, tan triste...supoño que é normal sentirse asi... E o fin de semana fun comer xunto os sogros e non sei porque vin o evento do Galicia Maxica Trail, e decidin anotarme o trail de moaña... estou tolo verdad? sen apenas entrenamento... pero non sei, recordo que en Cela foran 25km e e fixen 2h e 50 e algo minutos...e sufrin moito,,e tiña rodaxe nas pernas... e sinto a necesidade de sentir ese sufrimento...sinceramente de matar a rabia do sentir que esta vida é unha merda, e roubanos as persoas que mais queremos.

Pero isto non acaba aqui, esta claro que o 21 de febreiro vou sufrir... pero tamen vin que onte abriron o plazo para Quiroga, e sabedes que? Que me estou planteando anotarme os dous trail, si, 43 km o trail do castelo se non me equivoco e o trail do lor... pero o relevante de este pensamento.... Que pensades das miñas ideas? Estou tolo? ...Vou rebentar? A cabeza faino todo? Probablemente me anote, e tirarei ata que caiga o chan, e irei de arrastras... pero sinceramente necesito chegar o meu limite fisico e sentir esa sensancion de romperme enteiro...

Espero as vosas reaccions as miñas locuras...que sepades, que onte sain a correr obviamente... e entrenarei o que poida para chegar o mellor posible a moaña.... Pero como dice o artistas de Josef Ajram, donde esta el limite?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos