Foros ›
X Carreira Pedestre Popular de Vedra (23/11/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2014, 22:23
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Popular de Vedra (23/11/14)

galitiming escribió:
mario.R escribió:
galitiming escribió:
mario.R escribió:
Lo de los resultados era de esperar ,en Galitiming no son precisamente rapidos poniendolos ya lo demostraron en el San Martiño de Teo y alguna mas...despues nos quejamos de championchip,de Emesports y demas pero a la hora de la verdad...

Sin comentarios ... , pero os resultados do San Martiño os tiñas namais cruzar a meta na pantalla que puxemos... , outras empresas creo que tamen o fan......

Gracias a estos comentarios danos mais forzas a seguir adiante e a ir crecendo dia a dia, porque seguiremos traballando en mellorar e seguir utilizando e probando tecnoloxia que outras empresas saben de oidas que existe.


Sen mais , creo que e moi facil poñer a parir os pequenos e os erros garafales que teñen "outros grandes" nin chiamos.

Sen mais , seguiremos traballando e loitando por mellorar e crecer cada dia mais.
A pantaia do San Martiño xa a vin... e hoxe? as 21:00 horas? coas tecnoloxías de hoxe en día? esta carreira o ano pasado sen chip xa tivo os resultados colgados antes.
E outra cousiña,si non aceptades críticas constructivas ides moiiiiiiii mal,de momento hoxe xa perdichedes a posibilidade de cronometrar 2 probas,moita sorte.

Aceptamos criticas constructivas , pero non destructivas, porque foi destructiva a mais non poder.

As clasificacions se non se subiron antes foi porque se comprobaron todos os tempos e dorsais , pa evitar erros .

Se perdimos a posibilidade de cronometrar duas probas , a verdade e que e unha pena porque seguro que o faciamos igual de ben que outros , pero tamen decir que en todos os lados non podemos estar.

Dito esto , criticas constructivas estamos deseando que no las dean , ahora destructivas .......
Nunca fago críticas destructivas,básicamente porque me gusta este deporte e me gusta que entren empresas novas porque a competencia sempre e boa,pero si una cousa é certa non me vou calar,guste ou non guste...
Fin do tema pola miña parte.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2014, 22:40
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Popular de Vedra (23/11/14)

Encantada con la carrera,con toda la gente implicada cien por cien animando.gracias a todos.y muy rica la pizza me "presto "de maravilla comer algo caliente con tanto frio
Javitxu

Maratoniano
Maratoniano
8/11/11
0 Carreiras
286 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Nov 2014, 0:07
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Popular de Vedra (23/11/14)

galitiming escribió:
Javitxu escribió:
Supongo que se referirá a los expuestos en línea de meta. A mi me ponían 20" mas y no solo con mi reloj, sino con el crono que tenían en la llegada.
En la página aun no están.
Saludos

O tempo posto en meta non e definitivo , clasificacións definitivas en 1h.

Gracias.
Ok. Graciñas
galitiming

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Nov 2014, 0:56
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Popular de Vedra (23/11/14)

CLASIFICACIONES :

ABSOLUTA CONJUNTA
SENIOR
VETERAN 1
VETERAN 2
VETERAN 3
JUNIOR
PROMESA
INFANTIL
ALEVIN
BENXAMIN
CADETE
XUVENIL
PREBENXAMIN
mincu

Novo foreiro
Novo foreiro
12/01/14
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Nov 2014, 17:03
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Popular de Vedra (23/11/14)

Hai que ser un pouco sensatos e non tan destructivos. Non sei que son os de Galitimming e é certo que tanto en Teo como en Vedra houbo algún erro pero ninguén nace aprendido.

Polo que teño entendido están empezando e o único que se pode facer é animar para que vaian correxindo cousas. Non está mal comentar os erros pero hai que utilizar o tono adecuado.

Eu disfrutei as dúas carreiras e non teño ningunha queixa. As medicións non foron exactas pero tampouco me estaba a xogar o oro olímpico.

Ánimo e a seguir medrando!!!
Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Nov 2014, 17:07
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Popular de Vedra (23/11/14)

Por mi parte felicitaros por el trabajo, muy amables en todo momento. No podemos pretender que nos lleguen los resultados al momento, los que hacen eso os aseguro que también lo pagas y una pequeña empresa que está empezando dudo que pueda coger y comprarse determinado material a las primeras de cambio, poco a poco. Aunque claro que hay errores por ejemplo 2/3 de los críos de mi club no salen en las clasificaciones y eso que una incluso hizo podio pero bueno no pasa nada.
galitiming

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Nov 2014, 19:42
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Popular de Vedra (23/11/14)

mincu escribió:
Hai que ser un pouco sensatos e non tan destructivos. Non sei que son os de Galitimming e é certo que tanto en Teo como en Vedra houbo algún erro pero ninguén nace aprendido.

Polo que teño entendido están empezando e o único que se pode facer é animar para que vaian correxindo cousas. Non está mal comentar os erros pero hai que utilizar o tono adecuado.

Eu disfrutei as dúas carreiras e non teño ningunha queixa. As medicións non foron exactas pero tampouco me estaba a xogar o oro olímpico.

Ánimo e a seguir medrando!!!

O erro , que non e erro e que facemos tempos totais , de feito a clasificacion xa esta co tempo empregado , non co total contando saida .
A partires de agora , faremos sempre tempo empregado , e se facemos neto pondemos , neto e outra columna con empregado.

Claro esta que das opinions e erros aprendese.

Saudos
galitiming

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Nov 2014, 19:53
Asunto: Re: X Carreira Pedestre Popular de Vedra (23/11/14)

Enrique escribió:
Por mi parte felicitaros por el trabajo, muy amables en todo momento. No podemos pretender que nos lleguen los resultados al momento, los que hacen eso os aseguro que también lo pagas y una pequeña empresa que está empezando dudo que pueda coger y comprarse determinado material a las primeras de cambio, poco a poco. Aunque claro que hay errores por ejemplo 2/3 de los críos de mi club no salen en las clasificaciones y eso que una incluso hizo podio pero bueno no pasa nada.

Grazas Enrique , pola felicitacion , nos intentamos estar cerca dos corredores e solucionar todos e de maneira individual cada un dos erros e a poder ser no momento .
Tecnoloxia para poder ofrecer tempos no momento que cruzas meta , incluso sms no movil ou correo electronico ou xa sexa cun kiosco de tempos en meta simplemente poñendo o teu numero de dorsal , pois a temos , asi como para poder facer puntos intermedios con tempos en vivo a traves da web ou da palntalla en meta o no teu face con socialtiming , tamen podemos.
Estamos a facer unha aposta forte e arriscando bastante e intentamos ofrecer o servizo que xa por prezo ou necesidades encaixa co organizador.
Erros.... temos..... e teremos, e iremos aprendendo deles, pero tamen os grandes os teñen.
O das clasificación dos ananos espero que te poñas en contacto con nosco para revisalo , posto que segurisimo algun pequeno erro hubo.

Saudos , estamos aqui para todo que a xente necesite ou desexe reclamar ou decir.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos