Foros ›
IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Brufraca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/13
12 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2014, 13:34
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

ZANCADILLA escribió:
Wilddizz, tienes marcas para poder ir a por las 3:30, pero ten cuidado que queda mucho para el maratón y la euforia te puede llevar al sobreentreno. 21 Km. a 4:52 está bien, pero 21 no son 42. Búscate un buen programa para maratón a 3:30, el de Valencia está bien, y aunque sea sólo mirarlo de reojo, te va a orientar para saber lo que toca más/menos casa semana. El día de la carrera, hasta la media maratón iría cumpliendo los tiempos, y a partir de ahí, tendrías suficiente margen para apretar unos segundos por quilómetro para intentar hacer mejor marca si te ves con fuerzas. Silbar

Mateotn, 3:29 para llevar menos de un año corriendo, está pero que muy bien, ya no me atrevo a preguntarte a por cuanto vas al próximo..... Pensando

Aunque quizás no sea el sitio para preguntarlo.... que programa me recomiendan para una Media Maratón para bajar de 1:30-1:35....
Gracias

P.D. perdón por no ceñirme al post
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2014, 17:12
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Disculparme si ya lo habéis hablado. Pone en el reglamento que el maratón de Coruña 2015 será gratis para participantes de Campeonato Gallego. Sospecho que pedirán minimas igual que el año pasado. Alguien tiene las minimas del año pasado para ver sobre todo en veteranos donde está el "corte". Cuando sacarán las minimas para este maratón 2015?? Gracias!!!
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2014, 20:02
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

xa atopei as mínimas do ano pasado publicadas un mes antes do campionato Galego de Maratón 2014. Este ano a ver que piden Pensando
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2014, 14:39
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

XelaBlan polo que vexo eres de Santiago ou resides en Santiago, tes que ser famoso á forza con esos tempos pero non sei quén eres, gustaríame saber quén eres non por nada pero por si algún día necesito facerche unha pregunta. Ahí vai unha pregunta: a MediaSan do Camiño soe ser o fin de semana anterior ó maratón Coruña 42k ¿consideras inapropiado facer un medio maratón antes dun maratón? Saudos e noraboa por ese optimismo.
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2014, 20:11
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Hola: Unha media unha semana antes do maratón paréceme demasiado cerca. O ideal son duas a tres semanas antes, porque sete días antes da proba pode que non deas recuperado e te pase factura o esforzo.
Non nacín en Santiago, se non en O Grove, pero vivo en Santiago dende os catro anos. Chámome Alejandro López Barral, ainda que todos me coñecen por Alex. Nos meus tempos fun internacional coa selección española de maratón, un dos cinco de Santiago que o fomos, o que non é un mal porcentaxe tendo en conta que só trece galegos o foron, entre homes e mulleres. Para unha cidade cunha orografía tan jodida coma Santiago... O que pasa que nesta cidade non eres ninguén se non gañas a Carreira Pedestre... Dende 2004 tuven moitos problemas de saude que fun superando un tras outro e espero, tralo implante de prótese, que non me surxan máis cousas polo de agora e poder voltar a facer algo que me gusta moito; correr. E facelo sen problemas e con pracer, sobre todo, independentemente do ritmo ó que consiga correr, máis ou menos rápido, ou lento...
Bueno, aquí estou para calquera cousa e espero que nuns meses nos vexamos nalgunha carreira. Saudos.
Alex

Alex
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1854 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 8:54
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Brufraca, quizá busca en internet algún programa para medias, yo nunca entrené para una media y menos con programa, siempre las utilicé como entreno para maratón. Parece extraño, pero nunca corrí una media presionado, siempre fueron en plan entreno, apretando, pero entreno.

En cuanto a la prograsividad en los retos, estoy de acuerdo con lo que se ha comentado, todo comienza en la vida con un primer paso, y los siguientes han de ser progresivos, siempre alcanzando las metas más próximas, con una evolución natural, y disfrutando, por supuesto.

Pero todo va en relación con la vida que llevamos, si tenemos un móvil, al poco que sale un maquinón ya lo queremos, sin pasar por otros intermedios, si tenemos un gps, rápido queremos el nuevo modelo supermegaguay que nos va a hacer llegar antes a meta, etc, etc., somos un refelejo de lo que nos rodea
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 10:09
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Eu, polo que publicaron na web da FGA, entendo que este ano os federad@s poderán participar tod@s no campionato (sen mínima e sen pagar): www.atletismogalego.co...sp?id=3243

De feito a inscrición xa está aberta na plataforma da RFEA (o ano pasado, foi como foi).
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 11:33
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

miguelanxo escribió:
Eu, polo que publicaron na web da FGA, entendo que este ano os federad@s poderán participar tod@s no campionato (sen mínima e sen pagar): www.atletismogalego.co...sp?id=3243

De feito a inscrición xa está aberta na plataforma da RFEA (o ano pasado, foi como foi).

Pero el año pasado para participar en el campeonato (y beneficiarse así de la inscripción gratuita) se exigía una mínima ¿no?
El primer año todos los federados podíamos participar en el campeonato sin mínima, no sé si este año se podrá.
j.luis

Maratoniano
Maratoniano
25/03/11
8 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 13:24
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

creo que para que sea gratuita tiene que coincidir dos factores, estar federado y tener la minima, que por cierto es mas exigente que la minima Española.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1854 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 15:12
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Claro que la ponen más exigente, así se aseguran más pasta, más gente a pagar aunque seas federado. Que también el precio del maratón tiene miga, es una ruina el pagar durante todo el año tantas carreras que cada vez van subiendo y subiendo precios. (Ahora vendrá el administrador a tirarme de las orejas por hablar de esto aquí...... Sorri Please) Rezar
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 16:45
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

XelaBlan, preguntarei por tí a algún conocido de Santiago para que me presente. Encantado deste primeiro contacto contigo e non nos abandones, xente coma tí, con esa experiencia necesitámola. Eu agora estoume decantando polo triatlón, estou adestrando na piscina da USC e voulle pedir ós Reis Magos unha bici de carretera (quén mo diría a mín, con 44 anos e disfrutando outra vez tanto dos Reis Magos coma de andar en bici) e todo por culpa do maratón Coruña 42K 2014. Un tal Víctor Tasende colgou un vídeo da súa carreira do maratón Coruña 2014 e quedei impresionado pola súa historia de superación, ó pouco tempo empezou a colgar vídeos de triatlóns, sobre todo do Ironman de Lanzarote e quedei enganchado. Por si fora pouco xa fixen o meu primeiro triatlón supersprint con saida na praia de Carragueiros en Cabo de Cruz-Boiro e namoreime totalmente desta disciplina. Espero ter motivación suficiente para preparar o Maratón C42k 2015 e empezarei en xaneiro siDeusquere. O dito: un pracer casiconocerte e quédate por aquí, xente coma tí é a que nos fai medrar. Un saudiño.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 18:54
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Ah, XelaBlan, que me esquecía: espero que superes eses problemas de saúde e sobre todo que esa operación de implante saia moi ben. Ánimo e moita forza.
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2014, 18:28
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

En cuanto a las mínimas yo no me fiaría de lo que pongan ahora ya que tanto en la edición de este año como en la del año pasado, a falta de un mes sacan una circular modificando las mínimas y haciéndolas más exigentes.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1854 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Dec 2014, 14:26
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

A ver esos maratonianos, hay que ir activándose, poner el softwere y el hardwere en modo entreno para maratón. Supogo que ya tendréis decidido un plan para serguir. A partir de ahora, sin pausa, pero sin prisa.
elcharli

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
0 Carreiras
590 Mensaxes
Cecebre
Respostar citando Envío Xov, 11 Dec 2014, 16:12
Asunto: Re: IV Maratón Coruña42 2015 (19/04/15)

Shhhh calla calla no mentes o demo !!!
Hay que pasar unas buenas navidades que a partir de Enero empieza el entreno duro !!!

Charli





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos