Foros ›
III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
299 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2014, 16:59
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

Opssssss, non me puso o que che contestaba.
Decía que a chegada si que foi algo caótica é que na bolsa non viña nin a revista nin os xeles, pero que a min cando devolvín o chip deronme unha papeleta que tiña agasallos, o que estaba o meu carón tocoulle unha gorra, a min nada....
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2014, 20:47
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

pantasma escribió:
Opssssss, non me puso o que che contestaba.
Decía que a chegada si que foi algo caótica é que na bolsa non viña nin a revista nin os xeles, pero que a min cando devolvín o chip deronme unha papeleta que tiña agasallos, o que estaba o meu carón tocoulle unha gorra, a min nada....
Si, eso es verdad, lo del sorteo se hizo, te daban las papeletas, a mi no me toco, pero a un chico que estaba cerca mio si tenia una papeleta premiada...
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2014, 21:37
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

vizor escribió:
pantasma escribió:
Opssssss, non me puso o que che contestaba.
Decía que a chegada si que foi algo caótica é que na bolsa non viña nin a revista nin os xeles, pero que a min cando devolvín o chip deronme unha papeleta que tiña agasallos, o que estaba o meu carón tocoulle unha gorra, a min nada....
Si, eso es verdad, lo del sorteo se hizo, te daban las papeletas, a mi no me toco, pero a un chico que estaba cerca mio si tenia una papeleta premiada...

Bueno, pois entonces retiro a crítica do sorteo, ainda que a min desde logo non me deron tal papeleta e a xente que estaba o meu lado cando chegamos a meta tampouco. Entregamoslle o chip a un rapaz que os recollia pero papeletas non repartia ningunha. Pero o dito, se entregaron algunhas pois xa esta.
txurba

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/12
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 9:08
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

Hola a todos/as..antes de nada, os deseo unas felices fiestas y un buen año 2015.

Aplaudo todo lo que comenta Koala36; creo que la carrera ha sido muy buena(con presupuesto y apoyo intitucional-político detrás, todo es mucho más fácil de realizarse, por comentarios que he oído y hablado con compañeros de la vecina Noia, allí todo resulta mucho más complicado y con grandes inconvenientes);pero, una vez llegados a meta, el caos se hace realidad,cómo se puede tener a 2-3 personas rellenando vasos con bebida isotónica y cientos de atletas esperando para poder coger un vaso?...luego, el mini-pasillo para entregar el chip, la fruta,el agua,el dulce...en fin, caótico el final, y menos mal que el día estaba bueno porque si llega a llover o ventar, sería terrible la situación.

Por cierto, alguien podría explicar cuál es el criterio para otorgar los dorsales?..porque me parece una vez más que esta carrera(maravillosa), peca mucho de politiqueo, con dorsales de "élite o preferentes" al alcalde de Santiago, al alcalde de Riveira(entrenado por el organizador de la prueba), al hijo (categoría alevín) del alcalde de Porto do Son..por favor, seamos un poco "más serios".

Saludos a todos/as ..seguimos haciendo kilómetros el próximo año.Un besito.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 9:50
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

koala36 escribió:
vizor escribió:
pantasma escribió:
Opssssss, non me puso o que che contestaba.
Decía que a chegada si que foi algo caótica é que na bolsa non viña nin a revista nin os xeles, pero que a min cando devolvín o chip deronme unha papeleta que tiña agasallos, o que estaba o meu carón tocoulle unha gorra, a min nada....
Si, eso es verdad, lo del sorteo se hizo, te daban las papeletas, a mi no me toco, pero a un chico que estaba cerca mio si tenia una papeleta premiada...

Bueno, pois entonces retiro a crítica do sorteo, ainda que a min desde logo non me deron tal papeleta e a xente que estaba o meu lado cando chegamos a meta tampouco. Entregamoslle o chip a un rapaz que os recollia pero papeletas non repartia ningunha. Pero o dito, se entregaron algunhas pois xa esta.

Teño argumentos dabondo pa botar por terra iso do sorteo...pero non imos entrar en polemicas ¿ou si?....eu dende logo vin coma as papeletas cos premios eran repartidas os amijos... tanto e asi que ante as miñas protestas deronme una con premio...outra cousa e o premio..a min deronme una gorra... supoño que os premios vos xa tiñan dono...un autentico "amaño"...¿ou non?
Javitxu

Maratoniano
Maratoniano
8/11/11
0 Carreiras
286 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 12:00
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

Buenos dias, a mi tampoco me dieron papeletas para ningun sorteo y eso que cuando llegué no habia agobio ninguno, de hecho no sufri nada de lo que os quejais la mayoria, solo un poco en la zona del guardaropa porque no encontraban mi bolsa. Ahora entiendo que a algunos, ademas de la bolsa de corredor, les diesen un paquetito mas...
Desde luego, si realmente es como dice montxo, menuda vergüenza. Es mejor que entreguen los regalos a puerta cerrada y se ahorren lo del sorteo. Creo que la gente a la que nos gusta correr no vamos a decantarnos por una u otra carrera porque haya sorteo de regalos, vamos digo yo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 12:30
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

o dos dorsáis pasa en todos lados, tampouco nos poñamos finos polo número que nos dan.

e o das papeletas non sei si estaban "trucadas" ou non, alí había un par de rapaces casi invisibles na marabunta con papeles nun capacho. Eu xa nin lles fixen moito caso, e hai formas máis transparentes de facer o sorteo, pero como xa comentastes, houbo cousas máis relevantes que se poden mellorar.

Con todo, parece que a organización de 10 pasou polo 9 e vai polo 8... Silbar e qué pena que non fose unha hora máis tarde para que nos quentase máis o sol Demo sorrindo , 7....
txurba escribió:

peca mucho de politiqueo, con dorsales de "élite o preferentes" al alcalde de Santiago, al alcalde de Riveira(entrenado por el organizador de la prueba), al hijo (categoría alevín) del alcalde de Porto do Son..por favor, seamos un poco "más serios".

e o do politiqueo... ben, incluso había xente de "máis arriba" na xerarquía popular galega Molón

edito: nada que obxetar a esto último, que corra quén lle de a gana. Se lles gusta correr fan ben vir as carreiras populares.

-- Chámame "ghose"

Última edición por XoseM o Mar, 23 Dec 2014, 12:48; editado 1 vez
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 12:46
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

montxo escribió:
koala36 escribió:
vizor escribió:
pantasma escribió:
Opssssss, non me puso o que che contestaba.
Decía que a chegada si que foi algo caótica é que na bolsa non viña nin a revista nin os xeles, pero que a min cando devolvín o chip deronme unha papeleta que tiña agasallos, o que estaba o meu carón tocoulle unha gorra, a min nada....
Si, eso es verdad, lo del sorteo se hizo, te daban las papeletas, a mi no me toco, pero a un chico que estaba cerca mio si tenia una papeleta premiada...

Bueno, pois entonces retiro a crítica do sorteo, ainda que a min desde logo non me deron tal papeleta e a xente que estaba o meu lado cando chegamos a meta tampouco. Entregamoslle o chip a un rapaz que os recollia pero papeletas non repartia ningunha. Pero o dito, se entregaron algunhas pois xa esta.

Teño argumentos dabondo pa botar por terra iso do sorteo...pero non imos entrar en polemicas ¿ou si?....eu dende logo vin coma as papeletas cos premios eran repartidas os amijos... tanto e asi que ante as miñas protestas deronme una con premio...outra cousa e o premio..a min deronme una gorra... supoño que os premios vos xa tiñan dono...un autentico "amaño"...¿ou non?
Non vou entrar a debate polo que me poida tocar, pero eu vin cos meus ollos como se repartian as papeletas, e ainda que non se lle deron a todo o mundo (desconozco porque, de feito cando pasei eu por dentro do pasillo non ma deron), para nada foron a dedo.. asique moderación co que decimos
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 12:55
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

si, coidado cos infundios

-- Chámame "ghose"
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 12:57
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

En vez sortear polo número do dorsal, complícanse con papeletas...
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 13:10
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

juandertaker escribió:
montxo escribió:
koala36 escribió:
vizor escribió:
pantasma escribió:
Opssssss, non me puso o que che contestaba.
Decía que a chegada si que foi algo caótica é que na bolsa non viña nin a revista nin os xeles, pero que a min cando devolvín o chip deronme unha papeleta que tiña agasallos, o que estaba o meu carón tocoulle unha gorra, a min nada....
Si, eso es verdad, lo del sorteo se hizo, te daban las papeletas, a mi no me toco, pero a un chico que estaba cerca mio si tenia una papeleta premiada...

Bueno, pois entonces retiro a crítica do sorteo, ainda que a min desde logo non me deron tal papeleta e a xente que estaba o meu lado cando chegamos a meta tampouco. Entregamoslle o chip a un rapaz que os recollia pero papeletas non repartia ningunha. Pero o dito, se entregaron algunhas pois xa esta.

Teño argumentos dabondo pa botar por terra iso do sorteo...pero non imos entrar en polemicas ¿ou si?....eu dende logo vin coma as papeletas cos premios eran repartidas os amijos... tanto e asi que ante as miñas protestas deronme una con premio...outra cousa e o premio..a min deronme una gorra... supoño que os premios vos xa tiñan dono...un autentico "amaño"...¿ou non?
Non vou entrar a debate polo que me poida tocar, pero eu vin cos meus ollos como se repartian as papeletas, e ainda que non se lle deron a todo o mundo (desconozco porque, de feito cando pasei eu por dentro do pasillo non ma deron), para nada foron a dedo.. asique moderación co que decimos

Pois moi simple...a entrega do chip dabanche una papeleta...que no caso que eu vin...o rapas tiña na man e viase ben as "PREMIADAS" letra de cor vermello e maiuscula e as "non premiadas" en azul e miniscula... eu poiden ver que estaba na sua man darche calquera das duas...e agora visto a listaxe de agasallos, preguntome porque soio quedaban gorras pos ultimos?...como se entregaron os mesmos...igual cas papeletas?
GUSI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/06/14
15 Carreiras
100 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 13:10
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

Dende a captación un 10, na inscripción un 10 , na chegada a Porto do Son 10 os autobuses e a chegada a meta un 10 estaba flipando!
A saida , uff culpa nosa, a carreira ben , sigo pensando que si necesitas beber no Km5 vaia,... a xente na ultima costa animando un 10 a chegada mal moi mal, coma a da Pedestre de Santiago, todolo demás mastercard.... había sitio para desconxestionar a chegada , eu fixen cola en dous sitios, pensando que era para entregar o chip e resulta que por non por un carteliño....
Ademais arreglavase todo duplicando o pasillo dereita e esquerda para fruta auga e roscón.. e camiseta
Eu paseino ben non fixen o tempo que quería , (chan con 3 subidiñas, dixo algun) pero teñoas visto peores
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 13:19
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

juandertaker escribió:
montxo escribió:
koala36 escribió:
vizor escribió:
pantasma escribió:
Opssssss, non me puso o que che contestaba.
Decía que a chegada si que foi algo caótica é que na bolsa non viña nin a revista nin os xeles, pero que a min cando devolvín o chip deronme unha papeleta que tiña agasallos, o que estaba o meu carón tocoulle unha gorra, a min nada....
Si, eso es verdad, lo del sorteo se hizo, te daban las papeletas, a mi no me toco, pero a un chico que estaba cerca mio si tenia una papeleta premiada...

Bueno, pois entonces retiro a crítica do sorteo, ainda que a min desde logo non me deron tal papeleta e a xente que estaba o meu lado cando chegamos a meta tampouco. Entregamoslle o chip a un rapaz que os recollia pero papeletas non repartia ningunha. Pero o dito, se entregaron algunhas pois xa esta.



Teño argumentos dabondo pa botar por terra iso do sorteo...pero non imos entrar en polemicas ¿ou si?....eu dende logo vin coma as papeletas cos premios eran repartidas os amijos... tanto e asi que ante as miñas protestas deronme una con premio...outra cousa e o premio..a min deronme una gorra... supoño que os premios vos xa tiñan dono...un autentico "amaño"...¿ou non?
Non vou entrar a debate polo que me poida tocar, pero eu vin cos meus ollos como se repartian as papeletas, e ainda que non se lle deron a todo o mundo (desconozco porque, de feito cando pasei eu por dentro do pasillo non ma deron), para nada foron a dedo.. asique moderación co que decimos

Juan; desde o cariño e o respeto que che teño, ti mismo recoñeces que o sorteo "ese" non estivo ben feito. Se todos pagamos o mismo e corremos os mismos kilometros, penso que todos temos dereito a ter as mismas oportunidades a hora de un sorteo ou calquer outro agasallo que queiran repartir. Se o sistema elexido e repartir unhas papeletas con premios e outras que non os teñan, pois o normal e que a todos nos deran unha papeleta e despois que a fortuna se encargue de repartir os premios pero se non che dan a papeleta (ti mismo recoñeces que non cha deron)........dificil que nos toque nada. E como xa puxen nun comentario anterior, eu non pido que me regalen nada, con que me deixen correr xa estou mais que satisfeito, pero se o ofrecen entonces si que quero ter as mismas opcions que calquer outro/a.
D8Antelo

Novo foreiro
Novo foreiro
18/11/13
11 Carreiras
15 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 13:34
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

Cambiando de tema, nos resultados, a marca dos 5 primeiros kms está mal, non? Polo resto, o que dicides, non vin geles nin a revista e lento o avituallamento final, o demáis xenial.
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 14:02
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

Tes que sumarlle o tempo que pon control o do km 0-5 me parece





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos