Foros ›
Adidas con boost, despues de mis cushion
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mavagali

Novo foreiro
Novo foreiro
31/01/14
2 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2014, 14:47
Asunto: Adidas con boost, despues de mis cushion

Hola buenas ,soy un corredor que suele hacer dos o tres dias por semana y entre 8 y 15km por salida a algo mas de 5min el km en entreno y 4:30 en carrera ,o sea que normalillo tirando a malo jejeje. Tengo unas cushion con unos 600km ya con ellas ,ahora pensando en el cambio ,mi pregunta es que siguiendo en la marca adidas ,ese sistema boost si es recomendable para mi, quiero comodidad y mi pisada es neutra. Mi peso son entre 74-77kg

Si es asi que modelo es el mas apropiado pues veo adizero,glide etc y me pierdo entre tanto modelo

gracias de antemano
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2014, 18:39
Asunto: Re: Adidas con boost, despues de mis cushion

yo uso unas Adizero Boost Adios 2 y ya te antemano te las descarto si vas a esos ritmos, es una zapatilla que tienes que ir por debajo de 3'50" para sacarle partido, de lo contrario te van a producir cargazón de gemelos, sóleo, etc.

De otros modelos Boost no tengo experiencia, pero las experiencias con las Glide de gente que conozco son muy positivas.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Mavagali

Novo foreiro
Novo foreiro
31/01/14
2 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2014, 18:58
Asunto: Re: Adidas con boost, despues de mis cushion

Ok luego descartada la adios 2 y quedaria luego la glide para mi ritmo por lo que comentas

Muchas gracias por tu tiempo
Alberto73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/10/13
156 Carreiras
262 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2014, 19:23
Asunto: Re: Adidas con boost, despues de mis cushion

Si de algo sirve para hacerte un caos mental, yo venía de asics kayano 20 y cambié a las adidas boost energy2. Rodajes de 4 dias por 4´40 de 10 a 15 kms y en carreras de 10 este mes por debajo de 4´20, peso 81 kgs mido 178, ligera pronación, un año de popular y por lo pronto amortiguan bien (algo menos que las asics) pero para mi nivel tienen respuesta rápida. Sea el modelo que sea que tengas un buen estreno de zapas nuevas. Aplauso Aplauso
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2014, 21:57
Asunto: Re: Adidas con boost, despues de mis cushion

Energy Boost 2 sin duda, yo peso 78 y he hecho un plan de maratón y lo he corrido íntegramente con ellas, una maravilla de 3:50 a 5:30 min/km.
Mavagali

Novo foreiro
Novo foreiro
31/01/14
2 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Out 2014, 22:10
Asunto: Re: Adidas con boost, despues de mis cushion

Me apunto las recomendaciones

Glide y energy boost por ahora es lo que me recomendais
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 7:42
Asunto: Re: Adidas con boost, despues de mis cushion

Eu son pequeno, e peso pouco, pero se houbese lido este comentario fai 1 mes, seguramente me pensaría máis antes de Comprar estas zapas.

Me pasou xusto iso da sobre carga.
Fixen 1 tirada 19km a ritmos baixos 5min, e unha tirada de 10 km tamén, e paseino fatal co sóleo durante 3 semáns.

O que si que non probei, foi a usalas para cando corro por debaixo de 4min.
Non teño moitas gañas de probalo que digamos.

So poño a miña experiencia, pois non entendo de zapas.
Por certo teño unhas Asics Ds-Trainer 19, e contento con elas.

Moussambani escribió:
yo uso unas Adizero Boost Adios 2 y ya te antemano te las descarto si vas a esos ritmos, es una zapatilla que tienes que ir por debajo de 3'50" para sacarle partido, de lo contrario te van a producir cargazón de gemelos, sóleo, etc.

De otros modelos Boost no tengo experiencia, pero las experiencias con las Glide de gente que conozco son muy positivas.

Mavagali

Novo foreiro
Novo foreiro
31/01/14
2 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Out 2014, 11:41
Asunto: Re: Adidas con boost, despues de mis cushion

Por eso ya tengo descartada las adizero boost adios 2 , creo que por mi salud y mas acord a mis tiempos las Glide 6 boost son mejor eleccion ya casi decidido por estas al 100%
pherreGZ

Novo foreiro
Novo foreiro
4/06/13
23 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2014, 15:17
Asunto: Re: Adidas con boost, despues de mis cushion

Se aínda non mercaches, comentoche que eu peso 80kg agora mesmo e pilleime as Glide con Boost. De momento non fixen saída ningunha de máis de 16km, suelo andar en entreno sobre os 4:40 aprox, pero polo de pronto no tempo que levo con elas estou máis que satisfeito. Boa resposta, áxiles e cun agarre moi bo. Pero xa se sabe, esto vai no gusto, comodidade etc de cada un... Espero que a escolla sexa a mellor e vémonos nas pistas Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos