Foros ›
Autor
Mensaxe
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 04 Mar 2015, 14:19
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

si el recorrido es como siempre, hay dos zonas bien diferenciadas, una que pica para abajo y llana y otra zona que se hace bastante dura desde la rotonda hasta el parque, ademas se sube 2 veces.
anxelxade

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/01/09
95 Carreiras
116 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2015, 14:50
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

eumealto escribió:
anxelxade escribió:
A mi se me va a dar mal....¡lesionado estoy! Pero para la siguiente espero estar ya.
Disfrutad de las Termas, tiene un par de pendientes guapas pero es chula. Además como pasas dos veces por meta los amigos que te esperan te animan "el doble" jaja

¿Podes facer un resumen rápido de cómo é o percorrido? Angel

El recorrido es +- así: Salida unos 300m antes de la meta (se pasa por la meta), tramo llano. Te metes detrás del centro comercial y luego bajas por la carretera que te da acceso en coche a las Termas, llegas casi hasta la rotonda de abajo (la que está en Av.Duquesa) y vuelta para arriba (primera cuesta), otra vez por detrás del Centro Comercial pero esta vez subimos por un camino de tierra (segunda cuesta) hasta un parque que hay al lado del Asilo Abeiro Gold. Se llega a la av.Duquesa Lugo y se baja por la acera hasta la entrada de nuevo al parking (se llega a la zona donde se dio la salida). Y todo esto se vuelve a repetir otra vez. Es dureta pero chula. Suerte a todos los que la podéis trotar. Yo iré con mis peques y se me pondrán los dientes largos viéndoos.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2015, 16:12
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

moi ben explicado!! Moi feliz

para min é a máis fea de todo o circuito, e pode que tamén a máis dura, pola tremenda subida e o desnivel que se salva (dúas veces) dende a rotonda, partindo dun xiro de 180º, ata o alto do parque...

pero bueno, sí que recoñezo que para acompañantes e público é tamén a máis agradecida

saudos! Molón

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
sargoman

Novo foreiro
Novo foreiro
16/09/13
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 12:11
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

Podíais decirme donde puedo encontrar un plano del circuito, aunque sea de años anteriores. He estado buscando y no encuentro nada. Me vale una actividad del gps. Es para tener una orientación, porque es la primera vez que voy. Gracias de antemano.
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 12:34
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

En la bajada del asilo a la entrada del parking, si bajamos por la carretera en vez de por la acera es mejor, para eso nos cortan el tráfico y de paso se puede colocar en la acera algún espectador despistado que quiera vernos.
anxelxade

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/01/09
95 Carreiras
116 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 08 Mar 2015, 22:45
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

Magono escribió:
En la bajada del asilo a la entrada del parking, si bajamos por la carretera en vez de por la acera es mejor, para eso nos cortan el tráfico y de paso se puede colocar en la acera algún espectador despistado que quiera vernos.


Abraiado ¡Ostras! No me vais a creer, pero yo bajé siempre por la acera (siguiendo al mogollón) pero no por acortar sino porque creí que el circuito era por ahí. Ni me di cuenta de que estaba cortada la carretera. Y mira que llevo años corriéndola (menos este año que no fui por lesión).
Siento haber explicado una trampa a los demás (o más bien inducido a los demás a cometer una trampa), lo comenté de lo más inocente porque creía, hasta ahora que lo dices, que había que ir por la acera pero como podéis suponer no me había dado cuenta. Chorando
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 0:42
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

No pasa nada anxelxade, pero deberíamos de acostumbrarnos a ir por la carretera y dejar libre la acera. En la carrera de San Fiz se pueden ver fotos con gente corriendo por la acera mezclada con el público y la carretera vacía.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 8:26
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

en xeral, boa carreira a de onte... con saida limpa (todo un acerto o de colocar dúas vallas publicitarias a modo de cinta improvisada... tan sinxelo como efectivo), percorrido clásico pero ben sinalizado (quizais faltaban un par de cintas anti-recortadores, arriba, onde dicides, para evitar esa beirarrúa), e moi bo ambiente... sen a masificación e a loucura de outras carreiras do Circuito.

e se encima o tempo acompaña, pois máis xa non se pode pedir...
bueno, sí... esperar que o da rapaza á que estaban atendendo detrás da residencia de anciáns se quedase nun simple susto... Rezar

saudos! Moi feliz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 9:34
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

Para min foi unha carreira para esquecer. Demasiado calor de repente que me fixo petar ó remata-la última subida ó parque...Pero é o que hai, o sol e máis o meu corpo non se levan ben nas carreiras.

Aproveito tamén para dicir que non me parece de recibo o xeito en como se están a cronometrar estas carreiras do CCNos, e creo que a de ontes foi o máximo expoñente da desfeita. ¿Cómo se pode facer pasar por carreira de 5150m , unha carreira de 5610? Vale que son gratuitas, pero para medilas así mellor que non midan nada, máxime cando as clasificacións, tempos e ritmos saen na prensa, e supoño que a ninguén lle fará gracia ver publicados ritmos case medio minuto máis lentos dos reais.
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 10:11
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

Cronometradas estan ben cronometradas......o que non estaran é ben medidas quereras dicir!!!;-) trataremos de axustar os percorridos e averiguar donde foi o fallo de medición, se ben non se voltou a medir desde algunha tempada e haberá que facelo de novo sen dubida....eso si cando midamos ben, por favor se sae menos, debera de ser porque os atletas ou ben se adiantan á saída oficialmente medida ou non van polo trazado que deberían de ir....se se recorta e atalla nunca saen nin as medidas nin os tempos por moito GPS que leve cada un...
Un saudo e gracias polas vosas aportacións, para máis dubidas deportes @ concellodelugo.org
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 10:21
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

Supongo que el comentario se refiere no tanto a que esté mal medida, si no a que los otros año se ponía que medía 5650 y el recorrido es el mismo.

A mi personalmente me da igual, de hecho mi GPS midió 5850 y mirando los años anteriores que tengo guardados en el sportrack también me midió esa distancia

Como se notó el primer día de calorcito Molón Molón Muerto

Saludos a todos

Amodiño e sin mancarse
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 10:50
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

CCNOS escribió:
Cronometradas estan ben cronometradas......o que non estaran é ben medidas quereras dicir!!!;-) trataremos de axustar os percorridos e averiguar donde foi o fallo de medición, se ben non se voltou a medir desde algunha tempada e haberá que facelo de novo sen dubida....eso si cando midamos ben, por favor se sae menos, debera de ser porque os atletas ou ben se adiantan á saída oficialmente medida ou non van polo trazado que deberían de ir....se se recorta e atalla nunca saen nin as medidas nin os tempos por moito GPS que leve cada un...
Un saudo e gracias polas vosas aportacións, para máis dubidas deportes @ concellodelugo.org

Cronometradas están ben pero medir un tempo nunha distancia incorrecta non vale para nada. Así eu podo decir que fago os 10.000 en 30 minutos, se no canto de 10 kms corro 6, e estar perfectamente cronometrada.

O que non entendo é que se os demáis anos están ben medidas e o percorrido non cambia, porqué este ano se publica unha distancia diferente. O ano pasado a carreira das Termas en championchipnorte estba medida coma 5650
ChampionChipNorte As Termas 2014
Non hay máis que compara-lo ritmo de gañador do ano pasado e máis este: Juan Pena Holguín correu ontes 22'' por km máis lento que hai un ano. Se eu fose Juan Pena Holguín e me fiase do publicado, a pesares de gañar non estaría moi contento Ríndose

Non acabo de entender que nos tempos nos que estamos onde somos capaces de consegui-lo difícil, que é medir con precisión os tempos de miles de corredores simultáneamente, se descuide desta forma o fácil, que é medir a lonxitude dun circuito, ou acordarse do que medía hai un ano.
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 10:58
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

Buenooooo, vaaaaleeee!!! de novo disculpas o ano que ben será mellor e todos estaremos mais contentos......
Un saudo logo!!
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1571 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 11:01
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

Personalmente también se me atragantó un poco la subida, un poco extraño porque es en donde mejor suelo encontrarme, está claro que para otra vez habrá que llegar un poco mejor de fuerzas. Puede ser que esta haya sido mi última prueba del Corre Con Nós 2014/15 pues a partir de ahora el calendario es más amplio y coinciden otras carreras, encantado de correr en Lugo y suerte a tod@s.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 09 Mar 2015, 11:06
Asunto: Re: XV Corre con Nos (Lugo) 2014/2015

CCNOS escribió:
Buenooooo, vaaaaleeee!!! de novo disculpas o ano que ben será mellor e todos estaremos mais contentos......
Un saudo logo!!

Entendase todo o escrito por min coma crítica CONSTRUCTIVA,son consciente de todo o esforzo que conleva organizar este tipo de eventos, simplemente recalco aquelo que me parece mellorable.
Saúdos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos