Foros ›
XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2014, 20:50
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

lestrove escribió:
Finalmente 401 inscritos en la carrera absoluta.
13 Juvenil-Junior
118 Absoluta
269 Veteranos
Y los más peques,buf,muchísimos!! Moi feliz

Si en la web debe haber 1300 inscritos... Nono
Sushiman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/10/12
20 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2014, 8:46
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

G.Silva escribió:
Atopei unha ruta en wikiloc que creo que se corresponde co circuito da carreira.
Espero que che sirva.

Ruta Wikiloc Bertamiràns

www.es.wikiloc.com/wik...id=7992920

Muy amable! muchas gracias!!!!!
Craseski

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/10/14
0 Carreiras
178 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 11:23
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

Volviendo de correr en Bertamiráns, solo se puede decir que este año la organización ha estado espectacular, en mi opinión la mejor carrera que se ha disputado en esta localidad, pero no el mejor circuito, a mi me gustaba mas el de hace 5 o 6 años, pero bueno lo único que importa es haber disfrutado de la prueba, yo personalmente lo he echo y creo que no fui el único.
Un saludo!!
fiponoia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/05/14
35 Carreiras
81 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 11:32
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

Si pero... Parar

a carreira estivo xenial, gustoume o recorrido, pensei que ía ser más duro e relaxeime de máis nos últimos kilómetros, pero, teño unha queixa e non fun o único.

NO AVITUALLAMENTO QUEDARON SIN AUGA
sei que compañeiros meus que ían diante non tiveron ese problema, pero outros, (que pecamos de ser máis lentos), quedamos sin poder beber, creo que non é tan difícil calcular os botellíns de agua que serán necesarios no avituallamento, para algo están as inscripcións, non?

POLO TANTO UN PEQUENO TIRÓN DE ORELLAS A ORGANIZACIÓN NESTE ASPECTO.

Polo demais estivo moi ben, e sin dúbida queda anotada na miña axenda para o 2015.
Sushiman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/10/12
20 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 11:42
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

Vaya tela !!!
No sé si el tiron de orejas corresponde a Emessport o al Concello, por terminar las aguas en el avituallamiento intermedio. En todo caso 500 participantes , 500 aguas ... Así nunca se acaban!!!


Última edición por Sushiman o Dom, 19 Out 2014, 11:59; editado 1 vez
fiponoia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/05/14
35 Carreiras
81 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 11:47
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

O normal será, 500 participantes, 525 ou 550 aguas, ponlle un 5 ou 10% para evitar problemas, que me digas na meta que algún pode coller máis de unha e se acaben .... pois ainda vale, pero no avituallamento intermedio ninguén levará unha de máis para o camiño, ou polo menos a min xa me pesa unha como para levar duas jajaja, simplemente o comento para que tomen nota para a próxima, xa llo dixen no avituallamento da meta e xa estaban enterados e todos os que entrabamos, falabamos do mesmo, e pediron desculpas.
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 12:10
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

Moi boa carreira hoxe en Bertamirans boa organizacion bo speaker en xeral todo ben e pro ano repetir. Unome os comentarios do avituallamento pois non habia auga pero seguro que para o ano esto non vai pasar. Gracias por facer carreiras tan ben organizadas
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 14:27
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

Día espléndido e bo ambiente. O do avituallamiento foi un erro "grave", algo debeu pasar porque seríamos a metade os que quedamos sen auga...
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 15:17
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

boas,onte tiven unha boda moi brava e non fun a esta carreira o lado da casa,pero acaba de poñerse en cotacto comigo un compañeiro que si que foi para que lle vote unha man.


dime que "perdeu" estas zapatillas BROOKS talla 42 1/2 nas duchas do pabellon,poño o de perdeu entre comillas porque teño serias sospeitas de que llas roubaran.
as zapatillas foron compradas o 13 de agosto e apenas tiñan un par de carreiras,polo que se vian novas.
vamos,un caramelo para os rateiros.


si alguen sabe algo que me avise porfavor,calquera corredor dos que esta aqui sabe a putada que lle fixeron o meu compañeiro.

GRACIAS!!
taurus2005

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/11/11
503 Carreiras
55 Mensaxes
Zas
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 15:45
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

...se las olvido en la ducha ya que en el momento que fuí yo, perdí bastante tiempo en la carpa de fisio, no había nadie allí y como no vino persona alguna por ellas, decidí llevarlas y en el momento que pudiera, y es ahora comentarlo aquí, o a través un nuevo tema... yo vivo en O Milladoiro y pese a una rotura fibrilar estaré en Santiago el domingo, así que ese día puede contar con ellas...
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 16:32
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

taurus2005 un 10 para ti, xente asi queda pouca.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 19:49
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

taurus2005 escribió:
...se las olvido en la ducha ya que en el momento que fuí yo, perdí bastante tiempo en la carpa de fisio, no había nadie allí y como no vino persona alguna por ellas, decidí llevarlas y en el momento que pudiera, y es ahora comentarlo aquí, o a través un nuevo tema... yo vivo en O Milladoiro y pese a una rotura fibrilar estaré en Santiago el domingo, así que ese día puede contar con ellas...
dios amigo "salvachesme".
poñome en contacto contigo.

agradezocho moito,pero bastante mais cho agradecera o meu compañeiro.

GRACIAS !!!!!!!!
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 20:01
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

pasamos de un roubo con delincuente a un despiste !!
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 20:05
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

Mágnifica carrera; la mejor de las ediciones que pude disputar en Bertamiráns. El recorrido no me disgusto para nada, creo que fue un acierto ampliar la distancia y me gusto también el cambio de trazado que se hizo en su mitad. La salida muy animada y el speaker, un verdadero maestro de ceremonias, con esa música y esa cuenta atrás. La colocación del avituallamiento final y zona de fisios en el patio del Pazo, también ha sido un acierto.

La falta de avituallamiento intermedio para la mitad de los corredores, una verdadera "cagada", ya que nos pasó factura a muchos; pero tal como lo tenían todo planeado, supongo que sería un fallo logístico o de comunicación. Seguro que para el año no volverá a suceder, ya que se les ha visto mucho interés en darle un salto de calidad a esta prueba.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
jjtajes

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/12
123 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 20:31
Asunto: Re: XV Carreira P. Popular Concello de Ames (19/10/14)

Con respecto ao tema da auga, quería engadir que cando finalizou a carreira de pitufos, fun a coller unha botella de agua porque a nena tiña sede, e dixéronme que os pitufos non tiñan dereito a agua.
Páreceme algo moi forte, nunca me pasara, estamos falando de auga, que pasa, ¿xa empezamos a racionar tamén as aguas nas carreiras?
Pois pagar ben que pagamos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos