Foros ›
Ritmos altos de FC en competición
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2014, 20:08
Asunto: Ritmos altos de FC en competición

Hola teño unha dúbida sobre as miñas pulsacións e necesitaba algo de consello, ou experiencia, pois estou nun mar de dúbidas.

Teño 36 anos, 165cm de altura e uns 61 kg de peso.
As miñas pulsacións en reposo o levantarme da cama están sobre 40-46 pppm.
As miñas pulsacións máximas que obtiven dende que teño pulsométro son 186 ppm (creo que deben ser algo máis pois consideron que aínda nunca me puxen o 100%, pero non moito máis; queda o dato máis alto rexistrado dende que teño pulsómetro)

Levo 8 semáns entrenado a medio ritmo entre 3 e 5 días semán. Non moi en serio, pero con algunha costa e algunhas series, e algo de futbol sala por o medio, e tamén un sóleo contracturado.

- A miña primeira carreira foi de 10k e fixen menos de 42m (4:07) 170ppp de media
- A segunda foi de 6300km e fixen menos de 25 min (3:57) 169 ppm de media
- A terceira foi 10k tamén e fixen menos de 39m (3:54) 173 ppm de media
- A última foi unha Media Maratón e fixen menos de 01:28 (04:08) 170 ppm de media

Dende a primeria carreira, me extrañou moito que as miñas pulsacións fosen tan altas tanto tempo, creendo que algo facía mal.

Na segunda non lle dei moita importancia porque era curta.

Na terceira 10k non fun o 100%, pero si forte, e as pulsacións seguían a constante de ser moi altas todo o rato.

E na media maratón por non ter experiencia e ser unha distancia grande, non arriesguei moito, pois non sabía se o meu corazón aguantaría 1h:30 a un nivel alto. Pero así foi, e coa sensación de ir bastante por debaixo do ritmo que debería levar.


Non sei se é normal ir o 90% das túas pulsacións máximas, e tampouco sei porque cando en competición baixo un pouco o ritmo, ou me toca unha costa abaixo, non vexo reflexado que as pulsacións baixan excesivamente no pulsómetro. Exemplo: Costa rriba de 2km a 178 ppm, e cando culmas a cima e baixas 3 km, as pulsacións baixan a 172 ou así.

Non sei por que non recupero ou que me pasa. Cando fago series, e troto entre elas 1 minuto, as pulsaxións baixa de 170 a 148 sen problemas.

Estou preocupado pois non teño informacións sobre isto.

E ademáis, me estou dandolle voltas a ver se me dedico un pelín máis en serio a isto, aínda que sexa 4-5 días a semán, e intentar facer unha 10k en menos de 36-37min

Toda opinión será benvida, tida en conta, e se agradecerá.

Grazas!!

Edito: [Non me dei conta q hai unha parte de saude, noutro tema. Non sei como se move, se algún moderador/admin quere movelo, entendo]
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2014, 23:24
Asunto: Re: Ritmos altos de FC en competición

A min paréceme bastante habitual a FC que tés en competición, non se sae do normal, ainda que haberá xente que corra igual ca ti con FC máis alta, ou outros con FC máis baixa. Eu por exemplo, tamén corro en torno a 39 min ó 10000, e nunca paso de 165, nin siquera nas series.
Ter 178 na subida e 172 nas baixada tampouco é raro, hai que ter en conta que en competición tamén influen outros factores: ansiedad, adrenalina, excitación, que tamén damos zapatilla costa abaixo....O que si me choca un pouco é que en un minuto entre series só baixes de 170 a 148, non se corresponde co estado de forma que se supón que tés.
O que hai que buscar co entreno é ter corazón lento e as pernas rápidas.
Para ter os datos exactos sempre é mellor unha proba de esforzo.
Nos sei si con todo este ladrillo che aclarei algo...Saludos
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Out 2014, 8:21
Asunto: Re: Ritmos altos de FC en competición

Pues para mí vas perfecto.. de libro...
Tomando 190 como pulsaciones máximas (pongámosle un poquillo más de lo que te marca el pulsómetro), 173 pulsaciones en 10k y 170 en medio maratón estaría en el límite máximo de lo que teóricamente se puede hacer; vamos , que estás forzando en las carreras bien.

Ahora bien, que el pulsómetro te haya marcado 186 no significa que ese sea tu límite máximo; podría ser bastante más. De hecho haber hecho una media de pulso de 170 en medio maratón "sin forzar" sugiere que es mayor.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 01 Out 2014, 11:34
Asunto: Re: Ritmos altos de FC en competición

Grazas "novoa_run", eu creo que non estou ben de forma, nada ben. Levo moi pouco tempo entrenando, sen moita idea e con pouca constancia. O que sí que se me fai raro, e igual que a tí o de que non me baixen as pulsacións despois dunha serie, e un trote livian de 1 minuto. Non sei como traballar isto, para mellorar. Ou que facer en xeral para mellorar
novoa_run escribió:
A min paréceme bastante habitual a FC que tés en competición, non se sae do normal ...

Grazas "abulo", na media non forzei nen o 80%, cousa que si o 90% na 10k que baixei de 39. Creo que as miñas 186 ppm non son as miñas máiximas, estou dacordo contigo.
abulo escribió:
Pues para mí vas perfecto.. de libro...
Tomando 190 como pulsaciones máximas (pongámosle un poquillo más de lo que te marca el pulsómetro) ...

Ambos me deixades máis tranquilos se decides que é normal estar 1h:30 a 170 pulsacións.
Só me fai falla un planinng para poder mellorar, e disto aínda non teño idea, xa verei como afrontalo.

Grazas a ambos.
ps82

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/04/07
0 Carreiras
165 Mensaxes
Lisboa
Respostar citando Envío Sáb, 04 Out 2014, 7:17
Asunto: Re: Ritmos altos de FC en competición

Yo lo máximo que he registrado este año son 195 pulsaciones (con 32 años y yendo completamente al límite) y en los dos medios maratones que he hecho he tenido 179 y 183 pulsaciones de media.
Así que no veo nada raro.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos