Foros ›
XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pontevedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/13
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 16:01
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Pois eu confio que estivo ben medida, que non teñen razon para mentir, e desconfio máis dos GPS, sobretodo nas curvas de 180 grados.
Na miña humilde opinión a razón de que se fixeron boas marcas para xustificar que estaba mal medido non creo que sexa acertada xa que 300 metros en 21097 non distosionaria demasiado unha marca. A boas marcas son porque é un circuito rápido e sobretodo fixo un día "caralludo" Ríndose (esto útimo non se repite)
alleres

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/11/12
36 Carreiras
163 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 17:28
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

pontevedra escribió:
Pois eu confio que estivo ben medida, que non teñen razon para mentir, e desconfio máis dos GPS, sobretodo nas curvas de 180 grados.
Na miña humilde opinión a razón de que se fixeron boas marcas para xustificar que estaba mal medido non creo que sexa acertada xa que 300 metros en 21097 non distosionaria demasiado unha marca. A boas marcas son porque é un circuito rápido e sobretodo fixo un día "caralludo" Ríndose (esto útimo non se repite)

Estoy parcialmente de acuerdo contigo; el recorrido no estaba homologado y eso se sabía, por lo que nadie podía correr pensando en hacer MMP en la distancia; pero 300 m son un mundo traducido en tiempo: nada menos que 1' 12" si vas a 4:00 de media. Yo hice 1h 20' 21", que sería mi nueva mmp, de estar homologada. Pero sé que tengo que esperar a la de Vilagarcía para intentar repetirlo. A mucha gente eso le da igual, lo cual es muy respetable, pero para otros muchos supone una motivación y nos gusta fijarnos objetivos muy concretos. Y yo tampoco creo que nadie haya engañado conscientemente. Agradezco el trabajo y dedicación de los organizadores.

- 10 Km: 36' 28" (Interrunning Porriño 2015)
- Medio Maratón: 1h 19' 35" (A Coruña 2015)
- Maratón: 2h 54' 07" (A Coruña 2016)
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 19:53
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Agora despois de leer todos os comentarios, sobre a medición. Xa o teño claro, as homologadas miden de máis. Xa que a todos nos da mts. de máis.
Eu fixen unha media homologada o día 12 e doume 21390 mts. (non chegamos a 200 os corredores, polo que puiden facer boas trazadas)
E fago este domingo a de Pontevedra e dame 21000 mts. (sendo unha morea de xente) e como a min a case que todo o mundo doulle eso o incluso menos.
Pero como todo dios fixo unhas marcas boas, esta é a que ten a medida exacta. Aplauso Aplauso

A min ata agora todas as carreiras homologadas dábanme sempre de máis.
10 Kms. 100/150 mts.
Medias maratóns entre 200/400 mts.
E maratóns 800/1000 mts.
Non sei para que carallo as homologan se non están ben medidas, que maneira de tirar os cartos Muro Muro
PD.: Nas homologadas tamén hai xiros, callexeos e perdas de señais.
Huguito

Maratoniano
Maratoniano
28/09/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
Villagarcía de Arosa
Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 14:57
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Kurty escribió:
Agora despois de leer todos os comentarios, sobre a medición. Xa o teño claro, as homologadas miden de máis. Xa que a todos nos da mts. de máis.
Eu fixen unha media homologada o día 12 e doume 21390 mts. (non chegamos a 200 os corredores, polo que puiden facer boas trazadas)
E fago este domingo a de Pontevedra e dame 21000 mts. (sendo unha morea de xente) e como a min a case que todo o mundo doulle eso o incluso menos.
Pero como todo dios fixo unhas marcas boas, esta é a que ten a medida exacta. Aplauso Aplauso

A min ata agora todas as carreiras homologadas dábanme sempre de máis.
10 Kms. 100/150 mts.
Medias maratóns entre 200/400 mts.
E maratóns 800/1000 mts.
Non sei para que carallo as homologan se non están ben medidas, que maneira de tirar os cartos Muro Muro
PD.: Nas homologadas tamén hai xiros, callexeos e perdas de señais.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 15:33
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Eu no fondo estou dacordo con este comentario irónico de "kurty". Non por as medicións do gps (que algo influe), se non por as marcas. A inmensa maioria dos que ouxeron os resultados mellorarmos , e non somos tan bos, nen entrenamos tan ben, nen estamos no noso pico de forma.
pontevedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/13
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 15:54
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Para o ano que ven invertimos o sentido do circuito voltando a subir arzobispo malvar no km 18, e se tal metemos algunha costiña máis hacia arriba, poñemos a media en febreiro para asegurarnos que algún temporal faga que corramos co vento en cotra... Eu creo que con estas medidas xa non se melloraran as marcas e o tema de se está ben o mal medido non sería problema. Silbar
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 20:36
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Yo no pude acudir a la media de Pontevedra pero si pude participar en la Media de A Coruña, que esta homologada por la RFEA y este año fue campeonato de España, y la medición por el Garmin forerunner 205 fue de 21,380 metros, y se pasa por zonas donde a veces pueden perderse datos (zona de Juana de Vega,Plaza Pontevedra).

La media de Vigo, con multitud de giros y zonas muy rodeadas de edificios , con el mismo dispositivo, 21,410 mts.

Siempre tenemos que fiarnos de aquellas medias cuyas mediciones estén homologadas. Yo ya en carreras solo computo como marca personal las carreras que estén homologadas y así se acaba el debate de "no bueno,pero como mi GPS dio 10" entonces ya me vale...

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
IMOS-INDO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/11
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Out 2014, 10:04
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Polo meu GPS 20.77
Teño corrido mais de 15-20 medias maratons e múltiples de 10.000. Nas que eran homologadas sempre me deu no gps unha distancia superior (nas de 10.000 uns 100 e nas de 21.097 uns 21.300 aprox.) Estas diferencias son algo superiores cando chove, e inda mais se transcurren entre edificios/árbores (A media de Pontevedra e unha delas).
Non son un esperto pero, teño mais que mirado, comparado, analizado tracks no pc e lido moito sobre o tema.
Acó, nos foros, damos nosa opinión, tratando de informarnos e aportando nosas experiencias, pensó que con boa intención. Uns podemos estar mais ou menos acertados pero, con boas intencions.
Neste debate (ben ou mal media a distancia), non debíamos afirmar algo tan rotuntamente (non son matemáticas).
Como ben dixeron antes, os GPS dos corredores non son todos iguais, non levan a misma carga de batería, mesma potencia de antena, non corren todos a mesma velociade e sobre todo, uns graban/memorizan o track cada 1, 2 ,5 ou 10 segundos.
Non sei se o que mideu o percorrido da media mararatón de Pontevedra ten a roda topográfica ben calibrada ou fixo "eses ou zig-zag" cando facia as medicións ca mesma, pode que fora direitiño, pero penso que a media maratón de Pontevedra 2014 mide uns 500 metros de menos.
pontevedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/13
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 10:28
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

o final estádesme a convencer de que faltaron metros...quería confiar en que estaba ben medida, pero xa sodes moitos opinando que non..
moyano

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/11/12
98 Carreiras
470 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 12:21
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

IMOS-INDO tu mismo te respondes si con lluvia te da de mas...sera que gps no son muy exactos no crees? Y como hizo calorcito te daría de menos jeje
Ja77

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/02/12
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 17:40
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

pontevedra escribió:
o final estádesme a convencer de que faltaron metros...quería confiar en que estaba ben medida, pero xa sodes moitos opinando que non..

As opinións xeralmente están basadas no que nos din os gp´s. Se a proba está medida a roda ten claro que será más fiable en comparación cos nosos pulsómetros.

Saúdos
IMOS-INDO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/11
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 0:43
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

MOYANO, si corres a 50 grados y vas en linea recta desde la salida a la meta, seguramente te marque de menos o igual te de un llullo por el camino je je
IMOS-INDO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/11
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 1:35
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Ja77. Supoñendo ca roda este ben calibrada.Se das unha volta pola liña interna dunha pista de atletismo reglamentaria, darache/debe darche 400 m. Se fas outra medicion/volta ca mesma roda indo un pouco pola calle 1 e outro pouco pola 2, ben sabes que che vai medir mais de 400 m.
A roda é fiable se está ben calibrada e roda por onde debe rodar.
os gps non miden con exactitude pero son unha referencia.
Se o track do meu gps pasou polo percorrido da m.m. de Pontevedra 2014 e mideume 20,77 km. e en edicions mideu mais de 21,30 km. Teñoo ben claro.
IMOS-INDO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/11
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 1:54
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Se o track do meu gps pasou polo percorrido da m.m. de Pontevedra 2014 e mideume 20,77 km. e en edicions anteriores mideu mais de 21,30 km. Teñoo ben claro.
IMOS-INDO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/11
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 9:34
Asunto: Re: XIX Medio Maratón de Pontevedra 2014 - CCCP

Tamén pudo haberse feito ben a medicion do circuito ca roda e mal a limitación do mesmo cos conos. Exemplo: Se en cada xiro de 180 grados esta colocado o último cono uns 50 m. antes, xa fariamos 400 metros de menos (100 x 4 xiros).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos