Foros ›
NO AL TIEMPO LÍMITE EN LAS CARRERAS POPULARES
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Yacots

Novo foreiro
Novo foreiro
26/05/13
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 20:10
Asunto: Re: NO AL TIEMPO LÍMITE EN LAS CARRERAS POPULARES

Tiempo de corte es igual a finalización del seguro. El que el organizador prometiese una cosa, no es garantía. Una carrera no es cosa de uno. A mi me excluyeron una vez, en plena competición. Tenia claros síntomas de debilitamiento, y no contestaba bien a las preguntas. Estaba dentro del tiempo, pero me puse malo. Las normas son las normas, y mas hoy en día con lo duras que se han puesto las leyes. Duele que te saquen, pero si se piensa friamente, es lógico.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 4:45
Asunto: Re: NO AL TIEMPO LÍMITE EN LAS CARRERAS POPULARES

helsinki escribió:
....me impidió finalizar una maratón, pese a que tenía el compromiso verbal y por email de su principal promotor, de que me esperarían el tiempo que fuese necesario.
..........
Sin ningún rencor.
Carlos “Helsinki” Revuelta, de los trotadas de Valdeorras
para que conste, pois parece que cada un le o que lle parece.

Killoke escribió:
xabi_rabacallos escribió:
.........
....
Querer echar mierda sobre una organizaciòn de este modo me parece mezquino y delecnable

Helsinki...te respeto...perp aqui te has columpiado y generado un debate sin sentido entorno a Penedos

pues sí y con toda la experiencia que tiene o dice tener no mola nada que no se pronuncie y rectifique Enfadado
@killoke, quizáis o que tiña que dicir xa o dixo no primeiro post Pensando Así que si non ten nada máis que dicir fai ben calar visto o visto. Si foi tal como dixo, creo que se explicou con claridade.
Veu aquí, contou o seu caso (o seu problema coa organización) e abriu un debate a cerca da pertinencia da existencia de límites de tempos de pasom e en todo caso falta o punto de vista dos organizadores sobre o acontecido.

@xabi... non creo que sexa un debate "sin sentido". Vari@s compañeiros opinaron aportando o seu punto de vista ao respeto (e ti tamén) da pertinencia dos tempos de corte (límites).



Para que conste,
xa o dixen antes:
comprendo e acepto os tempos de corte explícitamente indicados no regulamento.

-- Chámame "ghose"

Última edición por XoseM o Ven, 19 Set 2014, 5:15; editado 1 vez
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 4:48
Asunto: Re: NO AL TIEMPO LÍMITE EN LAS CARRERAS POPULARES

e como moderador digo....

O caso personal dun corredor é a excusa para abrir un debate

Unha organización pode ser de gran nivel pero non está libre de cometer erros (se é que houbo ou foi un erro) e sobre todo é a responsable do desenvolvemento da mesma. Esto da responsabilidade non é cuestión baladí.
Procurade, tod@s, debatir o tema argumentando como desexedes, pero respetando aos demáis participantes así como aos organizadores. Gracias Guiño

-- Chámame "ghose"
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 8:26
Asunto: Re: NO AL TIEMPO LÍMITE EN LAS CARRERAS POPULARES

Bueno, ya que casi todo el mundo quiere tiempos de corte, estas son las seis maratones de montaña más antiguas de España (si no me equivoco) con el tiempo del ganador de la última edición (más o menos parecido en todas) y el tiempo máximo que dan para acabar:
PHP:
                                       Tiempo 1º     Tiempo máx
XVIII Maratón Alpino Madrileño
4:03:53 9 horas
XVI Maratón de Espadan
3:43:21 9 horas
XVIII La Vall del Congost
3:52:25 9 horas
XIII Zegama 3:48:38 8 horas
XIX Marató de Montaña de Cataluña 3:47:22 8 horas
IX Penedos do Lobo 3:55:25 7 horas

xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 8:46
Asunto: Re: NO AL TIEMPO LÍMITE EN LAS CARRERAS POPULARES

Magono...excelente dato...as matemáticas falan por si soiñas

Ok XoseM...acepto a tùa regallina...

Pero sigo pensando que se alguèn non pode correr a 6km/h en Penedos non debe participar na longa posto que pra iso se celebra unha andaina e un cross paralelo.

E por certo...ò mediodìa daban treboadas...e xa non era tan soio poñer en perigo òs participantes senòn tamèn òs voluntarios e membros da organizaciòn.

Pra pechar a miña intervenciòn neste fìo,a miña postura: SI òs tempos de corte (asequibles pra todos coma o de Penedos).

E lembrar unha vez mais que as veces nos tiramos á montaña sen as mìnimas condiciòs fìsicas ou de seguridade.sentidiño.despois membros da Guardia Civil perden a sùa vida por rescatarnos da nosa neglixencia e choramos...

Postadata: eu voume apuntar a un triatlòn aìnda que nado fatal e cando leve 3horas no auga e me retiren vou abrir un fìo queixándome,aìnda que daquela o INCONSCIENTE serìa eu por afrontar un reto pra o que non me atoparìa preparado.

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
Poulidor

Maratoniano
Maratoniano
27/03/12
15 Carreiras
161 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 10:57
Asunto: Re: NO AL TIEMPO LÍMITE EN LAS CARRERAS POPULARES

Sí al tiempo límite para hacer una prueba. Sin entrar en el debate particular de esta prueba, creo que el mérito de finisher tiene que ir acompañado de un mínimo de requisitos de tiempo. Se evitan sufrimientos excesivos para los corredores y se pone cada a uno en su sitio. Una persona que hace un 10K en 80 minutos o una maratón en 7 horas, no está capacitado en absoluto para esa distancia... ¡que haga un 5.000 o una media!
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 11:22
Asunto: Re: NO AL TIEMPO LÍMITE EN LAS CARRERAS POPULARES

Efectivamente poulidor !!!

Algunas reflexiones de grandes de la montaña:

"Salva Calvo: el Tour de Gents se ha convertido en un circo"

"Iker Carrera: mucha gente acude a la montaña para presumir en las redes sociales"

"Luis Alberto Hernando: mis compañeros han llegado a rescatar a gente que nunca habìa subido a la montaña e iban sin equipar en absoluto'

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
Poulidor

Maratoniano
Maratoniano
27/03/12
15 Carreiras
161 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 11:30
Asunto: Re: NO AL TIEMPO LÍMITE EN LAS CARRERAS POPULARES

Y tengo entendido que con dinero cualquiera ya sube el Everest...
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Set 2014, 17:28
Asunto: Re: NO AL TIEMPO LÍMITE EN LAS CARRERAS POPULARES

La conclusiòn: helsinki pillò un berreo pero debìa de haber sido honesto consigo mismo y no echar mierda encina de uba organizaciòn impoluta.

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos