Foros ›
Medio Ironman Hércules Xtreme 2015, A Coruña
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 20:16
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

feexenio escribió:
11 v
Pues ni t lo pienses por 200 pavos más esta mas q servido.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 7:38
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

Gracias móstoles73, ahora sólo tengo que seguir ahorrando, pero bueno estamos empezando temporada y si Dios quiere no debutaré hasta el triatlón de Ribeira 2015 aunque también tengo pensado hacer el de Boiro en la playa de Cabo de Cruz pero ahí podría utilizar la mountain bike. Por cierto no sé qué tal tú, en qué nivel de triatlón estás (principiante, medio o ironman) pero te deseo buena temporada y que se cumplan los objetivos, sobre todo el de disfrutar. Saludos.
MIKOKO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/09/10
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 8:10
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

JacoboDC escribió:
feexenio escribió:
Hola mostoles73 y compañía, qué te parece este:http://www.wiggle.es/neopreno-de-manga-larga-orca-trn-thermo-2014/
por si no sale bien el enlace es un neopreno de manga larga ORCA - TRN Thermo 2014 de 107,31€ está a la venta en la web de Wiggle España. Supongo que será fiable la compra por internet fijándose en la medida del torso. Trisaludos.
O TRN e moi básico.Eu miraría de buscar un S4, que ainda os hai x ahi, e se cadra x 50/60 euros mais tes un traxa bastante mellor.As tallas son bastante fiables, pero conta que che ten que quedar axustado porque senon entrache auga.

ahora mismo en triavip tienes el orca s5 por 169 euros. No se si encaja en tu presupuesto....

De todas formas yo tengo uno básico de 120 euros y ya he hecho unos 8 triatlones sprint y una travesia a nado y sin ningún problema.
Saludos
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 9:43
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

En principio encajaría en el presupuesto pero prefiero gastar más pasta en la bici porque el neopreno lo puedo cambiar en el futuro.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 9:47
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

Una pregunta respecto a la flotabilidad del neopreno: ¿te permite esa flotabilidad despreocuparte en parte por no hundierte o siempre puedes hundirte? es decir: ¿flotabilidad total o relativa? Saludos.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 11:06
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

Co neopreno flotas si ou si,os básicos teñen maior flotabilidade.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2014, 13:45
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

JacoboDC ¿qué opinas tí de escoller entre bici de carbono ou aluminio? recorda que no meu caso son un triatleta popular. Manexo sobre 1200€ de presuposto. Estoume decantando polo aluminio con cambio 105 de 11V. Saudos.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 27 Nov 2014, 23:28
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

Inscripcións abertas!
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 28 Nov 2014, 17:40
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

MIKOKO escribió:


ahora mismo en triavip tienes el orca s5 por 169 euros. No se si encaja en tu presupuesto....

Hoy por el black friday queda en 135 euros puesto en casa, a quien le cuadre que no se lo piense mucho.
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2014, 16:31
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

Inscrito x 2º año en equipos de 3 relevos. Bailar
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2014, 9:41
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

Non me gustou o formato relevos desta proba.O ano pasado venderono como campionato galego de relevos e ó final nada.O que menosrme gustou foi que deran un so trofeo para os tres participantes de cada posto do podio.
martin_lsp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/13
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2014, 10:20
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

Pois eu que quería facer un de media distancia antes do North West Triman das Pontes... nin este, nin o Aviaman (que é unha semana antes) me cadran ó xeito... unha pena que non se miren as datas entre eles para que poidamos planificar unha tempada ó xeito. Pero... nunca chove a ghusto de todos!!!
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2014, 11:50
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

martin_lsp escribió:
Pois eu que quería facer un media distancia antes do North West Triman das Pontes... nin este, nin o Aviaman (que é unha semana antes) me cadran ó xeito... unha pena que non se miren as datas entre eles para que poidamos planificar unha tempada ó xeito. Pero... nunca chove a ghusto de todos!!!
O Aviaman é en Xuño.O que non sei e si quedaran prazas xa porque esgotáronse axiña.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2015, 5:58
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

Visto o visto cos problemas de "movilidade" que causa un triatlon sprint un domingo de Maio,espero que para este,en pleno mes de xullo sexan máis previsores, e non nos deixen colgados a unha semana e media do día. Tratase dunha proba que esixe moita preparación,polo menos para min, como para que me deixen tirado así polas boas.
Kolas

Maratoniano
Maratoniano
14/01/12
40 Carreiras
267 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 03 Mai 2015, 20:56
Asunto: Re: Medio Ironman Hercules Xtreme Coruña

Yo también tengo ese miedo, no por la planificación, pero si por calendario. Ya que en esos meses tengo las fechas muy ajustadas en las competiciones que voy a ir. Pero bueno, yo aún no me inscribí, y viendo como está el tema después del tri de riazor, me voy a esperar hasta el final por si las moscas Guiño

Finisher maratón
Finisher 1/2 IRONMAN
Finisher IRONMAN
Ahora a por más retos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos