Foros ›
Autor
Mensaxe
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2014, 8:50
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Sin confianza pero con buena intención me permito hacerte una reflesión Pensando

Me identifico con tus inicios ya que también jugaba al futbol sala y estuve durante un tiempo con tus mismas dudas. Al final cayo todo por su propio peso.. el sentido comun hizo que lo dejara pero porque esto ya me llenaba mucho MAS y no quería seguir sufrir consecuencias indeseadas que me apartaran de lo que estaba descubriendo. Cuesta mucho al principio pero con el tiempo te va cambiando la perspectiva porque vas generando un nuevo grupo social que se genera con los entrenamientos y sobre todo en las carreras.

Por otra parte, en esos momentos para mí todo era un mundo nuevo por conocer. Dudas TODAS....Errores de principiante mas que nadie Muro Ilusión y motivación como te la veo a ti Pensando
En aquel momento no había tanta información para consultar o compartida para poder extrapolar para uno mismo por eso un factor importante es que SEPAS LEER lo que te puede ir bien y que ESCUCHES a quien te puede ayudar.
Todos tenemos buenas voluntades pero aqui es importante pausarse, darle tiempo al tiempo, quemar etapas, ser progresivos en nuestro entrenamiento ya que.....las carreras no se ganan en los primeros metros.
Tienes mucho margen de mejora pero no te apresures a buscarla YA que sea ella la que vaya viniendo a ti porque así también te aseguras el ir preveniendo esas malditas lesiones que son la cruz de este deporte.
Tu musculatura necesita ir adaptandose a la nueva actividad y maxime a medida que le vas metiendo mejores ritmos en sesiones de calidad. No olvides que el trabajo de fuerza es fundamental para tener mejores garantias.

Bueno una vez hecha esta reflesión que me recordo a mi marzo 2008 quiero manifestarte mi espiritu de ayuda.....sobre todo para que no compartas mis mismos errores esa fue una de las razones por las que comparto mi diario.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2014, 9:55
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas por compartir vivencias e experiencia "tintin", imaxino que co do fútbol sala me pasará o que dis, e irá caíndo co seu propio peso.

No tema da información o bo que teño, e que hai moita información por moitos lados.
Intento ter calma e paciencia cos entrenos, e non pasarme, pero cando saes a correr, as pernas e as sensacións te levan a outras cousas.
Aseguro que me intento limitar, porque non fago nen o 30% das barbaridades que me pasan por a cabeza.

Agora simplemente vou intentar realizar entre 4 e 6 saídas de running a semán (incluído populares, que as tomarei como calidade). 1 día de series, 1 día de costas ou series cortas(separado 2 días entre unha e outra) , e os demaís de ritmo lento ou progresivo.
Sen nengún obxetivo a vista, nen rimo, nen carreiras, nen nada... so facer entre 60 e 80 km semanais, e dentro de 2 meses veremos.
Igual me aburro antes, pero creo que non, aínda que o inverno ten que ser moi duro.

Grazas outra vez.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2014, 21:56
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pois quen se imaxina que despois da mañan e tarde de hoxe en Vigo, ía quear un noite apacible.
Tal como estivo o día non me apetecía nada saír,e xa me había feito a idea de hoxe descansar.
O final visto que non chovía nada, aproveite a dar unha volta pequena.
Me topei canso, bastante, as penas non querían correr, pero obligueinas un puco.

3 Km quecemento a 5:20
4 Km a 4:40
1 Km a 5:20
9 Rectas de 110 metros, con recuperación andando, e de menos a mais ; 22s 21s 21s 21s 20s 20s 19s 18s 17s (simplemento foron normaliñas, de menos a máis, e facendo a última o 80%


Total 10.5 Km a 5:04 141ppm
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2014, 22:10
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Venres 17 de Outubro.
Bueno, non sei nin como empezar... levo un dia bonito e preocupado eu...
Como algùn saberá, me romperon as zapatillas, por as uñas dos pes, ia arregrando con vendas desas de "kinonoseique" que so efectivas, pero q se levan mal coa auga. Asi que preocupado queria comprar outras iguais, porque domingo vou a pontevedra, e teño medo a quedarme tirado. Cunha idea que me deron aqui no foro, "carlosdomatoverdia", busque zapateiro por vigo, pero ningun me facia o choio, un remendo con tela!!
Xa ia eu coa intencion de ir comprar outras iguais o marcatlon ese.. cando me fixei que gasto as zapas como un supinador...(as zapas son pronadoras) e me caguei en to... Enfadado
levo 2 meses correndo cunhas zapas de pronador... e me quedan as marcas de desgaste de supinador..
pois si, pensando que teño na casa unhas "adidas response boost tech fit", (habia apartado porque con duas saidas me deran doran problemas no soleo). Me dixen vou probalas hoxe, e a ver q sae...!! E se non coas vendas de kinenonseique... xa arreglarei para domingo.
O meu entreno:
Ia coa intenciòn de rodar, pero saiu asi:
1km a 4:10
2km a 3:58
3km a 4:01
4 km a 3:54
5 km trotando a 4:51 (costa arriba)
6 km a 5:10 (costa arriba)
3x 110, recuperando a trotre en 19s 19s 17s ( no a tope ningunha)
Total 7 km a 4:25

So queria probas as zapatillas, e a sensa ion foi excelente, fixen sen notalo, nen sentir esforzo ningun os primeiros 4 km..
Boas sensacions, e coas zapas tamen.
Mañan farei 5 km cochineros, para soltar as pernas... e as zapas adidas quedaron en total con 36 km en 4 saidas, e se non me doe nada, iran para pontevedra o domingo.

Pd. Dende o movil escribo.
boas!!! Moi feliz


Última edición por sanmikel o Mar, 21 Out 2014, 7:02; editado 1 vez
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Out 2014, 19:51
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Antes de nada comentar que non existen excusas en este deporte, so se trata de xenética (ista eu non a teño), traballo, esforzo e que non haxa casualidades que estropen estas últimas.

Un bravo a organización, voluntarios , e todos os que fixeron posible esta pedazo carreira! Aplauso Moi feliz

Pois o meu que de isto vai, de escribir as miñas sensacións na carreira.

Pouco quecemento, para evitar meterme moitos quilómetros.
Intentei saír un pouco adiante, pero era moi difícil, e cada vez pareceía que estaba máis atras.

Dende que deron a saída, tardei 9 segundos en chegar o arco da saída (non me importaba moito o haber tempo neto), pero si que tiven que facer un zig-zag constante, mirar para todos lados, frenar, aumentar ritmo... ufff.. un sobre esforzo de 600 metros (un rapaz que ia o meu lado torceu un tobillo os 500m nunha alcantarilla que non veu o ir moita xente, seguiu, pero tiña mala pinta, non sei se rematou)
Xusto antes de empezar a primeira subida, me xuntei un grupo de xente que ían a 3:40-3:50, hai me quedei durante 8 kilómetros.
Pero como non, eu e os avituallamentos (vou ter que entrenalos), no primeiro collín a auga antes da curva... e ala, se me fixo eternos os primeiros 200 metros os saír de ahí ,paracecía que ía andando. Se me foron un pouco diante esta xente, pero os vía a uns 200 metros.
A partir de ahí, problemas, me empezou a vir regurxitacións do que había almorzado, e non me facía moito ben, e non me topaba cómodo, nen era capaz de manter un ritmo nas pernas, do km 9 o 17 estiven en ritmos entre 4:03 e 4:20, saíndo de media a 4:10, non topaba un ritmo.
Aquí me pasaron moitos corredores, bastantes preto de 15 ou así, e non axudaba moito. Fun en terra de ningúen sen referencias de ningún tipo.
Os km 18 e 19, foron case os peores da carreira (non ía canso), pero se me debeu ir a pinza, pensando que me quedan aínda 20 km máis, pero non ía atento a carreira, e non ía a ritmo, así que saíron a 4:26 e 4:21.
Pero aquí me chegou o caldeiro de auga que me espertou, a falta de 2 km, me colleu alguén que me coñecía e me saúdou, e dixen eu.. pero se teño máis ritmo que este home? E empecei a darlle zapatilla, e en serio en 2km deixei atrás a máis de 15 corredores. Incluso non forzei moito porque sabía que por 2 kilómetros non ían valer para case nada. Eses dous kilómetors a 3:40.

XIX Medio Maratón Pontevedra 19-10-2014
En total un tempo neto menor de 1h 25m, e ritmo de 4:01


Contento por que rebaxei a miña marca en esta distancia, pero con moitas sensacións agridulces.

PD: Mellorar e entrenar: avituallamento, almorzo antes da carreira, e manter ritmos.
A semán remata con 73 km


Última edición por sanmikel o Mér, 01 Xul 2015, 8:50; editado 1 vez
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Out 2014, 7:12
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Luns 20 de outubro.
Todo o día tiven maniotas nos cuadriceps, e as pernas un pouco doloridas, dudaba se saír a trotar ou non, pero me topei con oco a tarde e aproveitei para saír.
9.3 Km en 47 minutos a ritmo medio de 5:05
Os km 5, 6 e 7 en progresión 4:50 4:40 4:30
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Out 2014, 19:58
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

O de manter ritmos nunha carreira de longa distancia é moi dificil, o normal é perder algo de ritmo nos derradeiros Kms.

Eu creo que se fas máis rápidos os derradeiros Kms. é que non o diches todos nos primeiros.
E que conste que a min pasoume varias veces o de acabar máis forte, pero está claro que non me vaciei de todo nesa carreira.
O dificil e saber canto te podes exprimir nas primerias partes das carreiras, para despois non petar nas segundas.

Mandeiche un privado.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Out 2014, 22:06
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Martes 21 de outubro. Hoxe estaba baldado, pero de verdade, parecia que fora onte a MM, debeu axudar unha noite onde durmin pouco.
2 km de quecemento
1h 10 minutos de fútbol sala.

O rematar estaba como novo, e pensei facer costas, pero a cabeza gañou, e ducha e pra casa a descansar. Mañan e outro dia.

kurty escribió:
O de manter ritmos...
Non creo que o problema fose ir mais rápido o principio, neste caso, pois os 2 ultimos fixenos ben, pero tereino en conta. Cando leve mais carreiras espero collerlle o punto.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2014, 20:46
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Se ma había olvidado o kilometraxe da semán pasada:
13/10 a 19/10 : 72.5 Km e 1h15' de futbol sala incluíndo a MM Pontevedra.
Me saíron moitos, esta farei uns poucos menos.

Mércores 22 de outubro:
non tiña moi claro que facer, estaba un pouco canso, pero xa tiña que facer algo máis forte:

4.6 km de quecemento a 5:00

0.5 km a 4:39
1 km a 4:15
1 km a 4:03
1 km a 4:10
0.3 km a 4:24
1km a 4:10
1km a 3:52
0.4 km a 3:47
0.2 km a 3:16
* Todo este bloque sen recuperación, so baixada de ritmo de 0.3 a 4:24

2.2 km de enfriamento a 5:20

Total 13.2 km, a ritmos variados

Non sei moi ben como chamarlle a este entreno, pero me gustou, e non fixen máis, porque parecía que me tiraba algo no xemelgo dereito (non me doía nada, pero me parecía demasiado tirante.)
Tampouco sei se é un entreno que valga para algo, nen se é bo, so que me gustou, e non me sentín nada canso. Moi feliz
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 19:00
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Xoves 23: despois do entreno raro de onte, hoxe tocaba algo novo, ou iso me dixen.
2.5 Km de quecemento
9x400 Rec 1m 1:21 1:20 1:24 1:26 1:24 1:26 1:25 1:23 1:18 Rimto 3:15 a 3:35
2km de Enfriamento

Total 9.3 km en 46 minutos.

Nunca había feito series tan cortas, e ademáis non son capaz a ser moi constante nos ritmos, e normalmente empezo demasiado forte, e acabo pagando. Se estos entrenos son para asimilar mellor o ácido láctico, creo que non fan efecto, pois nin me enterei, iso sí, o pataca lle costa o seu, pois a recuperación entre series e o que peor levo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 14:27
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Venres 24, un día sen moito tempo, pero saqueino de antes da comida.
Coma sempre non sabía que facer... e o final o que me vaia pedindo o corpiño, pero sen pasarme que onte fixen unhas series.
13 km en 1 hora, pretiño da da praia de samil e o vao. ppm 155 pMax 175

3 Km Quecemento a 4:50

*Farlek así:
1:09 min a 3:39
2:30 min a 4:38
1:07 min a 3:36
2:15 min a 4:25
1:07 min a 3:41
2:23 min a 4:41
1:03 min a 3:42
1:46 min a 4:43
1:05 min a 3:46
1:45 min a a 4:37
1:03 min a 3:39
2:09 min a 4:50
1:01 min a 3:50
2:18 min a 4:51
1:01 min a 3:51
4:00 min 4:50
1:04 min a 3:25
2:49 min a 4:41
1:02 min a 3:20

2.5 Km de Enfriamento

O final non me sentín moi canso, pero o calor se notaba, pois tiña algo de sede.
Por hoxe rematou, e por mañan tamén, que mañan teño voda.
E se non sucede nada raro, o domingo vou a correr a III Carreira Alejandro Gómez, en plan tranquila, que hoxe e mañan vai haber moita festa....
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 22:41
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pois iso, un fin de semán completiño.
O sábado tocou descanso, pero só de correr, pois entre o venres as tantas, e o sábado as 5 de mañan, uffff. Festaza para o corpo coa voda.

Tiña planificado ir a carreira de "Alejandro Gómez" en Zamáns, se me encontraba ben a mañan (sen resaca), e así foi, así que a toda leche marchando para Zamáns...
Tiña pensado so correr en plan tranquilo entre 4:20-4:30, programado como un entreno medio e así quedou.

III Carreira Popular Alejandro Gómez 10k 26/10/2014
3Km Quecemento
10 km sobre en menos de 44 minutos ( o que tiña en mente) a 163 ppm 170 max.

O circuito era duro, moi duro, e sin opción a coller ritmo, subidas e baixadas constantes. Quedei entre 20 primeiros de 68 participantes.Non quixen probar o corpo a fondo, despois de durmir menos de 8 horas en 2 días, e de meterlle unha barbaridade de alcohol encima.

Me quedei con unha rabia enorme, pois vendo a clasificación, e o pouco que me esforcei, se houbese ido o ritmo que estou correndo habitualmente, houbese quedado entre os 6 primeiros clasificados, sen moito esforzo. Disimulando
Claro isto é moi fácil decílo a posteriori, pero me quedei con esa sensación.

Me quedo con que me obliguei a facer un entreno, o cal non houbese feito, se non me houbese inscrito a carreira.

Esta semán rematou con 60 km e 1h15m de fútbol sala.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 23:09
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Luns 27 de outubro,
escribo a miña segunda crónica do meu adestramento, pois acabo de fixarme que non me aparece no diario... Triste

Hoxe estaba canso, pero canso da festa, do alcohol inxerido, e das poucas horas de descanso. Non me parecía que fose pora carreira de "Alejandro Gómez" de onte. Ainda lle sigo dando voltas a que o meu ritmo chegaba entre os primerios.. Enfadado (Poucas oportunidades vou ter de estar ahí arriba)

Bueno o grano, topei un oco a media tarde e me tirei con intención de facer uns progresivo, o final foi así:
13 km en 58 minutos en progresión. 147 ppm 168 pMax

4 km a 4:50
4 km a 4:31
1 km a 4:16
1 km a 3:55
1 km a 3:39
2 km a 4:55 subindo Avenida de Europa cara Coia.

Me quedei coas ganas de haber feito un kilómetor maís a ver se o aguantaba a 3:40, pero a cabeza dixo que estaba ben por hoxe así.

Os meus entrenos son raros, emoi mellorables, pero pouco a pouco a cachola se vai asentando, e non fago moitas barbaridades das que se me pasan por ela.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2014, 10:53
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Onte cheguei tarde a casa, e o final non escribín o diario, este é o entreno do martes 28 de outubro.

Como tiña futbol sala, fixen un quecemento anterior:
4 Km Quecemento a 4:50
1 Hora de Fútbol sala
10x50m rectas entre 6 e 7 segundos, o finalizar o futbol sala.

O día seguiente de futbol sala, me levanto especialmente canso, e iso que xa baixei os kilómetros que fago antes e despois de xogar. (Onte tamén subín e baixei escaleiras , fixen abdominais e flexións; igual axudou un puoco a estar canso)

[Normalmente non comento cando fago flexións, abdominais ou escaleiras, pero soe ser o día que fago fútbol sala]
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2014, 21:37
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Mércores 29, confesións e pérdida de virxinidade en Castrelos.

Hoxe estiven a punto de non saír a correr, non me topaba con gañas, e estaba un pouco canso.
O final saín , coa intención de trotar ata Castrelos, e ver canto tardaba a trote, para despois dar volta por o Lagares.



3.5 Km a trote ata Castrelos a 4:50 (17 minutos, non me queda lonxe, para quedar algún día con algún amigo Guiño )


Sen saber moi ben que facer empecei a facer un kilómetro alá por a marca de 400, me saíu a 4:05, e como me topei cómodo, dixen, pois a facer series.
Sen parar despois dese primeiro kilómetro, fixen o segundo, que saíu a 3:45.

Decidín recuperar 300 metros andando e facer o seguinte. Coa intención de facer as series sobre 3:45.

O terceiro kilómetro me saíu a 3:34 (non teño nin idea de levar ritmos...), recuperación de 300 metros andando.
O cuarto kilómetro ía para a saca, e me saíu a 3:36, a mesma recuperación
O quinto kilómetro da serie saíu a 3:39, repito recuperación
O sexto kilometro saíu a 3:31
E ahí decidín parar, pois xa había pouca luz, e tiña que voltar para a casa.

Volta por o Lagares para a Casa, 3.5 km a 5:30 (xa case non se vía)

Resumen do entreno, 14 km con 6x1000 rec 300m. As 6x1000 saíron así, 4:05 3:45 3:34 3:36 3:39 3:31
Moi boas sensacións, e ningún momento fun o 100%.


Agora veñen as miñas confesións....
Vindo de volta a cabeza decíame que non había estado mal esta serie, e o que sentía era que se tivese tempo, continuidade, un horario estable, e quizáis algún compañeiro con quen ir entrenar de vez en cando as series, podería empezar a facer algo máis en serio.

Pero resulta que tempo non teño (a veces o saco de non sei onde), horario estable tampouco (con 2 traballos imposible), un compañeiro de entreno (difícil, pois os horarios meus son cando podo, e a veces aparecen de repente, e ademáis agora que se fai de noite as 18:30 aínda máis difícil). O único que me queda que quizáis empezo a cumprir, sexa a continuidade, pois xa intento facer entre 4 e 6 saídas para correr, e ando entre 50 e 70 km a semana.

Bueno so quería confesar, pois non teño con quen.

Grazas a todos os de CeG, todos!! Admins, moderadores, usuarios... sen el eu non estaría facendo isto que comezei fai uns meses. Aplauso Aplauso

PD: As medicións das series foron por os puntos kilometricos de Castrelos, non por o GPS.


Última edición por sanmikel o Mér, 29 Out 2014, 23:37; editado 2 veces





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos