Foros ›
Autor
Mensaxe
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 30 Mar 2017, 9:46
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Noraboa pola MMP en O Porriño. Ten moito mérito co contexto que estás a pasar. Espero que os problemas físicos vaian desaparecendo.
Unha aperta amigo!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 30 Mar 2017, 10:03
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas Pancho, en breve se porán as cousas no seu sitio, seguro.
Unha pena que o Domingo non esté para ir o voso ritmo do domingo, vades un punto máis do que quizais poida en este momento. Unha pena pois vade sun grupo moi chulo para ir toda a carreira. Sorte o domingo.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5643 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Mar 2017, 13:39
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Xa estás de chorón Ríndose , tas de sobra, xa veras Guiño
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 6:50
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

De sobra, de sobra non foi que me sobrase moito.. Moi feliz

Marzo rematou con 201 km.
Esta semana estiven a punto de non ir a Vig-Bay, despois de 2 visitas o fisio o luns, e pois o venres.
O dor no xeonllo esquerdo foi moi alto, que incluso coxeei varios días. Un dor punzante. Despois da visita do luns, parece un diagnóstica claro: pinzamento ou fisura da bolsa sinovial. A dor desaparece a ritmos altos, pero tan pronto o baixo, volta a doer. O fisio me dixo que correse, que non tiña nada grave, que con un pouco de repouso posterior chegaba. Por o menos me quitou o medo que tiña enriba.

En toda a semana so saín a entrear o Mércores, que xa contei o entreo.
O sábado foi a Reconquista en Vigo, e digamos que non fixen dieta, nin me moderei en demasía con licores. Coa familia, uns amigos, e tamén nos acompañou "lihto".

O domingo me levantei con relativamente pouca resaca.
Iso si, me larguei ibuprofeno para a alma, e réflex para o xeonllo.

Saín cara Samil trotando, onde había quedado con Lihto e o Doutor, pero ai foi o primer intento de abortar a Carreira, a dor no xeonllo esquerdo era moi punzante. Se arranxou parando, e indo andando.
Conversa e saúdos con coñecidos e amigos, fotokedada, con Seixi, Meiga, Amina, Dr. Slump, Jotaeme, Baoes, Matogrosso...
Quecemento mínimo, basicamente unhas rectas e uns cambios de ritmo.

Saída rápida que pica un pouco para abaixo, primeiro km en 3:40, e rebaixando o ritmo. Me colle Yomismo no km2, e o deixo ir, pois xa vou a 3:55, onde me pasaron un grupo do CAR con Pancho, Maike e Miguel Ángel, os cales non sigo, pois sei que van mellor que eu.
Ata aquí pensei en parar varias veces, pois me punzaba o xeonllo esquerdo, pero tras 2 ou tres pelexas mentais, pensaba en que tiña que ir andando ata Baiona, e pasaba, que ía tardar, así que tirei, e despois das subidas, os dores se esconderon.
A subida de Canido e despois a de Mide as fago con certa moderación, pero tan pronto pasamos a subida, e sabendo que o perfil e en costa abaixo, me deixo ir, sen apretar en demasía, saíndo eses 6 km a 3:47 de media.
Paso o km 10 en 39:08 netos.
Baixando praia América xa había pasado a Miguel Ángel e Pancho. Maikel vai diante miña, pero o paso de alí a un pouco.
Paso o km 15 en Praia América en 58:28.
As pernas me pesan non me dan, xa teño que empezar a tirar de cachola para correr e manter ritmos. Se me fai eterna a volta a Monte Lourido, onde creo que vou fundido, pero os parciais din que o fixen por debaixo de 4.
Os últimos 4k, foron un querer e non poder, estiven loitando coa sensación de baixar, pero me ía convencendo para non baixar o ritmo por o reloxo, pois a sensación que levaba correndo e que ía moito máis lento.
Non baixe o ritmo, pero me costou o seu, non foi o típico que fago km finais forte a 3:45, esta vez, teño que dar grazas, pois non sei de onde saquei forzas e os últimos 4km aínda fun capaz a facelos a 3:52 de media.
Entrei en meta en 1:22:17 netos por o meu cronómetro, e máis contento do que contaba.
Acabo de comprobar fai uns minutos, que é a miña segunda mellor marca.

Repito, contento, quiteime a espiña que tiña desta carreira no 2015.
Despois ducha rápida, cervexas, e comida coa Familia, con Seixi, Iria, Lihto e Begoña.

A semán remata con 2 saídas e 35km.
Igual que este Diario, que chegou o seu fin.
Tiña dous cometidos, o primeiro era axudarme e obrigarme a entrear, algo que fixo con creces. O segundo era ter un plan, seguilo e rematalo, pero debido as circunstancias non foi posible.
Grazas por estar por aquí lendo e escribindo.
Saúdos.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 8:57
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Unha despedida así de súpeto??... Por favor espero non sexa definitiva.
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 14:02
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

En primer lugar enhorabuena. La bestia parda que llevas dentro te dice que tu marca de salida sin entrenar es 1:22. Me pregunto cuál sería tu marca si entrenases lo mismo que yo, 1'15, 1'13? A saber.
En cuanto a la despedida del diario, ya comentaste en porriño que ahora ibas a bajar el ritmo de carreras al menos hasta recuperarte. Espero que sea más pronto que tarde y que te veamos por aquí. Al menos estoy seguro que seguirás activo por el foro.
Mucha suerte y piénsate lo del diario!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 14:44
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

raparigo,xa che dixen que espero verte o 23 en coruña,fai como queiras e organizate como queiras,se non ves a coruña,eu non vou a illa Silbar ,sobre a túa carreira,eres un monstruo,coxo,sin entrenar e con dolor,me sacas 14 minutos,e por encima eres bo rapaz,hay que joderse...........

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4255 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 14:56
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Será un punto e seguido, esperemos.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 16:45
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pues no estoy muy contento, que digamos, de leer esto último de que dejas el diario. Espero que sea sólo un punto y aparte, o un punto y seguido, o puntos suspensivos, o punto de cruz... Guiño

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 17:27
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Últimamente no gana uno para sustos. Entre el Dr y tu vais a acabar con mi salud!
Espero tu retorno.
Mucha Suerte.
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 21:33
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pouco a pouco meu. Todos temos momentos malos nesto de running pero paga a pena. Tomamos unha época de entrenos mas light, olvidamonos do crono para logo voltar mais forte se cabe. Animo compañeiro
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Abr 2017, 15:46
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Venga Óscar, no nos prives de tu diario.

Es totalmente atípico: como no entrenar un carallo y petarlo en cada carrera Mr. Green

Ánimo crack Guiño
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3860 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 04 Abr 2017, 21:41
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Noraboa pola gran carreira na mediomaratón que te marcaches fiera! Guiño
Eu tamen corro con color dende hai moito tempo, si non e esta molestia e outra, xa non recordo cando foi a ultima vez que corrin limpio de dolores e con sensación de libertad Satisfecho . Tampouco penso parar salvo lesión grave e en canto o Diario, para min e sagrado Silbar O diario de... e como a prensa rosa de correr en galicia. Ríndose Ríndose Ríndose

Animo e recuperate pronto e si non, xa sabes, sempre che quedará correr con Lola (Dolores pá los amigos) Mr. Green

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 05 Abr 2017, 14:55
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Nada, tú haz un messi. Renuncia y luego renuncia a la renuncia. Sigue escribiendo.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 23 Abr 2017, 11:53
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Se agora o corpo pide iso, haberá que darllo. Pero ao final o que a un lle gusta, acaba voltando. Moito ánimo e unha aperta moi forte Óscar!
Volveremos a vernos polas carreiras Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos