Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 26 Xan 2017, 0:07
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Martes descanso, o luns notei un pouco de sobrecarga nos xemelgos e decidín descansar.

Mércores 25, Castrelos 67, 14.5 km.
En compañía de Xan, fixemos 1.5 de trote a 5.
12k empezando a 4:40 e rematando a 4:10.
12k para enfriar
Aínda noto un pouco os cudriceps pesados, pero melloran, único síntoma da media.
Ppm152 ppmax 172
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 30 Xan 2017, 9:21
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

A semana foi pouco frutífera, quedou en branco ata o Domingo.

O domingo fun con FonVigo ata Lalín, pois tiñamos bo recordo do ano pasado, e algo ten a carreira.

Chegamos con tempo, e nos dou tempo a recoller o dorsal, tomar un café, aparcar ben, e trotar ata a meta.
Por a miña parte poucos coñecidos, Matogrosso, PapaLéguas, Andrés61 e ata aquí podo contar.
Quecemento case nulo, saída lenta, onde sen darme conta estaba entre os 10 primeiros despois de 500m, pero so foi algo temporal enseguida me pasaron uns cantos. Saída co típico rapaz local que vai 1km en cabeza, e despois remata por a metade do pelotón.
O circuíto e o mesmo do ano pasado. 1k en baixada por asfalto, 500m o lado dun paseo do río tamén en baixada e embarrado debido o tempo, e despois ata o 6k por asfalto rugoso, lixeira baixada por o río. Volta para atrás, por un circuíto embarrado, e a partir do 7.5, subida ata a meta.
Embarrado non significa impracticable, relativamente ben, pero eu me lancei sen pensar coas kinvara7, e non eran as máis adecuadas.
No km 1, esbarrei no barro, non caín, pero pouco lle faltou, e non 1.5 o mesmo, así que baixei o ritmo un pouco. A chegar a volta do río, xa retomei a confianza e apretei un pouco, e empecei a pasar corredores, pero nunha ponte, non me esnafrei de milagre, porque me pousei con un dedo en un corredor, senón quedaba sen dentes alí mesmo.
Non baixei o ritmo e fun pasando a uns 10 corredores que levaba diante.
Cando saímos do río e pasamos o asfalto, empezaron os recortes, en unha zonas de beirarrúas, en un tramo pequeno, todos os que viñan detrás miña recortaron en 3 zonas, e sen darme conta, os que lle levaba 20m, me sacaron a min 20m en cousa de nada.
Me enfadei, e tan pronto empezaba a costa final pois apretei un pouco deixándoos atrás sen ningún miramento e con gañas e satisfacción.
Entrada a meta en baixada, e rápido.
A carreira non foi moito de ritmo, pois as marcas, non coincidían con gps
Aproximadamente saída forte a :25 en baixada, e despois ata o km 7 entre 3:40 e 3:50. Os km en subida xa estiveron entre 4:05, 4:20.
O final entrei en meta con un tempo de 38:46, onde lle faltan uns poucos metros o circuíto, pero como é o mesmo do ano pasado, podo constatar que lle rebaixei 28s.
Sen querer, cumprín un dos obxectivos deste ano, que é baixar tempos de fai 1 ano atrás. Non conto moito, pois non entreo, e o peso, é o peso, pero parece que as pernas non opinan o mesmo.

ppm 167 ppMax 180 (Me parece raro so 180 Max, non fun atope, pero aínda así me parecen poucas, quizais a media de Viana fixo algo)

A semana remata con 36km.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2017, 0:01
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Aínda que fose temporal, iso de estar entre os 10 primeiros un chisco non deixa de ser cousa boa... xa quixera máis de un estar asi á volta de Nadal, e non o consigue.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2017, 5:55
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Buena Carrera sanmikel. Había menos barro del que me esperaba.. pero más de lo que me gusta para correr. No llegué a resbalar (tampoco voy a tu velocidad) pero la sensación al pasar por los puentes era de inseguridad.
Supongo que concidiremos en Padrón...
Ah! Y los "Recortadores" da un gusto pasarlos que no veas...
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2017, 7:31
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Cando un día como onte onde os galgos estaban case todos no cross de Ribadavia, é relativamente fácil sen darte conta ir en cabeza, que llo digan a gefreiter, incluso se te descoidas fas como o típico louco que fas 1km para saír en cabeza, por que estás na túa casa. As miñas posicións, están sobre o 10% do total do pelotón, así que o meu sitio e mirar dende atrás, preto, pero dende atrás. Fixádevos que cando eu chego a meta en un 10k me quitan entre 1 e 2 km os primeiros.

Case nunca corro con barro, pero o circuíto de Lalín non é o máis adecuado para correr con choiva, sobre todos por os pontes, pois son en curva, e teñen esa costiña con inclinación grande, quizais vou ter que pensar en saltala. Eu creo que os ritmo non importan todos podemos esbarrar sen decatarnos.
De momento tiven a sorte de so caerme unha vez e costa arriba, vaia ti, Boimorto ten o pracer de levar o meu único estreo neste aspecto.

Luns 30 de Xaneiro, Castrelos 56m 11k.
Acompañando un rato a uns amigos Jackbauers, alternei o circuíto grande co anel de 1km, en plan trote, as patas non estaban sobradas, non doía nada, pero non estaban para tirar foguetes nin o final.
ppm 135 ppMax 152
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2017, 21:25
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Martes 31, tiña pensado ir ó ximnasio a facer elíptica e bicicleta, pero surxiron imprevistos, e non me. Oincideu o tempo, pero si me quedaron 50m que aproveitei para saír a correr por Samil e Cabral.
48 minutos baixo a choiva, a 4:25. Rematando con 6 rectas de 80m, e rec a trote. 12.8 km.
Ppm 154 ppmax 171.

Xaneiro remata con 181 km.
Non me queixo, tendo en conta que non puiden entrenar moito, está moi ben, parece que se pode remontar o voó.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Feb 2017, 17:44
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Un pequeno resumo destas últimas semanas sen postear nada.
Parei dende o día 2 de febreiro ata o día 7, porque o xeonllo me doía, e creía que 2 días me ía ir ben, pero como me seguía doendo sen entrenar, e se xuntou con outros factores, rematou en 7 días sen facer nada. Dor e desmotivacións fan estragos!!

A semán do 6 o 12 de febreiro, 1 día de relax, 7k a 4:02, eunha rodaxe de 20km.
A semán pasada, o martes, 6x1k a 3:40 con recuperación de 1m, o día seguiente relax.

O sábado foi Padrón, onde ía con poucas gañas, pois o non pasa, incluso o comezo.
O final fixen 38:03 netos, de menos a máis.
K1 0:03:38 K6 0:03:45
K2 0:03:54 K7 0:03:51
K3 0:03:55 K8 0:03:47
K4 0:03:51 K9 0:03:46
K5 0:03:55 K10 0:03:41
1ª Volta 0:19:13 2ª Volta 0:18:50

A verdade e que mellor do esperado, sendo a miña 3ª mellor marca en homologada, e baixando 46s o tempo do mesmo circuíto do 2015.
As pulsacións medias de 173 e máximas de 189.


O domingo fixen 7k a trote boriqueiro.

A semán do 30/01 o 05/02, rematou con 22k
A semán do 06/02 o 12/02, rematou con 47k
Esta semán rematou con 44km.

O meu diario non vale como exemplo para ninguén, xa non recordo se este é o terceiro ou 4º plan de entreno que rematei, ningún me durou máis de 3 semáns, por distintas circunstnacias.
Tal como lle dixen a algún compañeiro, me conformo con poder saír 3/4 veces.
Este ano tiña 3 obxetivos, 1 deles pode ir saíndo, que é mellorar marca en todas as carreiras que poida e de momento levo pleno neste 2017.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 20 Feb 2017, 21:16
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

sanmikel escribió:
...Dor e desmotivacións...
...poucas gañas...

...sendo a miña 3ª mellor marca en homologada, e baixando 46s o tempo do mesmo circuíto do 2015....

Todo sigue igual en Sanmikelandia.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Feb 2017, 21:22
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas raparigo, así da gusto... Que sepas que mo esperaba por aquí ou en persoa... Sorriso Sorriso
Pero é que só corrín 5 veces un 10k homologado, fixese o que fixese, como moito sería a miña quinta mellor marca homologada...
Ou visto pesimista a peor!!! Guiño
Nos vemos domingo gatita!!! Silbar
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Feb 2017, 22:15
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Vamos a continuar escribindo se non me pasará o das últimás semáns.

Luns 20 en Castrelos por o anel 72minutos.
Acompañado por Xan; un pouco más rápido do que tiña pensado
3.5 km ata o parque a 5.
12k en progresión 4:35 a 4:05 (o final costou o seu, as pernas non daban)
1.5 km de trote borriquero.
ppm 146 ppMax 178

Martes 21 descanso

Mércores 22, Castrelos, tamén por o anel, 15k, 72 minutos (casualidade que coincida co luns)

3k ata o parque a 5:15
2k por o anel con cambios de ritmo para espabilar, saíron a 4:30
3x4x400 en 1:22-23 rec a trote 60s e 100s entre bloques, case todas a 1:23/4, as finais en 1:22 e a última en 1:19 Toda a recuperación a trote, a 5:30.
0.5m de trote a 5:00
1k a 4:30
3k de volta a casa a ritmo borriquero

Costou o seu facer esos ritmos, non debería pero non daba moito maís, menos mal que non se me dou por facelas máis rápidas, pois non remataba.
ppm 153 ppmax 194
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 25 Feb 2017, 22:56
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Venga a descansar Sanmikel que me llegan ciertos rumores. Mañana toca correr. Nono
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 26 Feb 2017, 22:03
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Que si sudo mucho, que si los spaguetti, que si la abuela fuma.....Te voy a dar yo sudar, tu quejándote y terminas como un bólido. Menos mal que ya no te podía alcanzar para tirarte piedras. De la que te libraste. Enfadado
Luego te perdono porque me has dado una nueva perspectiva sobre la forma de entrenar que si no... Lo probaré. Pensando
Y por Dios sigue corriendo. Eso te tiene que terminar curando. Sino luego te perderás días como el de hoy.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Feb 2017, 22:41
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Polos comentarios, debo deducir que en Coruña volviches a rachar coa pana... Esperamos crónica detallada.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Feb 2017, 18:07
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pouco que contar, o protagonista non son eu, é "Sergio Sánchez"

Xoves 23, 50 minutos por castrelos a 5:10 ou así.
Venres 24, no ximnasio, 45 de bicicleta estática e tamén elíptica.

O Sábado marchamos para Coruña coa familia, así pasamos o fin de suman, e desfrutar un pouco da fin de semana.

O domingo, me levantei cedo, para quedar con lihto, maseda, mateon, e uns cuantos máis, tamén para ir a foto quedada, pero por pitos e fratuas a foto quedada estabamos Dr.Slump, Montse e un servidor... e parece que a 20 metros estaban os da "Fotokedada"... Me quedei sen coñecer e saudar a admin, e a algún máis.

O final non quentei nin nada, o mínimo, pois non vía a ninguén.
Tal como dín por ahí, a noite anterior uns cuantos amigos ceamos pasta, e a min non me sentou moi ben, así que o que normalmente fago nunha media maratón quedou descartado.

Esta vez eu non tiña nada de obxetivo, nen tampouco había quedado para facer de lebre, pero vendo que Mateo, Jose.Losada (Pepe) e Maseda (Fran) podían ir a eses ritmos, pois me ofrecín un pouco para intentar baixar de 1:25/1:24.

Na saída como sempre Mateo dixo que non quería saír o louco, e eu so me limitei a ir cómodo,
Pepe ía diante a uns 50m, eu lle berraba que con cabeciña (incluso antes de saída), Mateo dicía que quería saír tranquilo e Maseda; dicía que ía ben, pero que non ía aguantar (normal despois de tanto trail que fai este home).
Os primeiros 3 km en 4:03 4:02 4:00, pero con moitísima xente diante nosa. Esta vez so ía mirando, e falando como ían (tamén ía laiándome, pois tiña moito calor, e suaba moito, como di Maseda --), o parcial do km 4 e 5 saíu a 7:56, onde eu non buscaba nada máis que as sensacións de Mateo, sen agobios, sen que quedase atrás, ou ía a xunto Pepe, que simplemente se distanciaba uns metros, e non deixaba que se adiantase moito nin se retrasara moito. Lles pegaba un berro para saber onde ían, pois fomos un grupo de unhas 15/20 persoas moitos kilómetros xuntos.
Pasamos o 10 en 40:03 netos ( 3:59 3:58 4:05 3:59 4:00).
Todos moi enteiros, aínda que a primeira intención era pasalo en 40:20.
Fran Maseda se quedou un pouco atrás no 7, pero Pepe e Mateo estaban ai.
Esta vez eu collía auga, e a ofrecía, pero Mateo e Pepe xa facían o seu, non quería agobiar.
Eu non quería forzar a ningún dos dous que ían e por iso cando vía que ía máis rápido que min os deixaba (pois sabía que ían máis rápido), e cando baixaban, pois collía a cabeza.
Do 10 o 15, xa empezamos a pasar a moitos corredores, nos non baixabamos o pistón, íamos a ritmo de 1:24:30 aproximadamente (ata o quince foron así; 3:57 4:06 3:56 4:00 3:59 4:00).
Non sei en que intre Mateo parecía que se quedaba, e Pepe ía máis adiante (todo en menos de 30m), eu rebaixaba un pouco para que Mateo non se descolgara. pero tiña boa cara, incluso co punto, que lle dixen que respirase fondo, para recuperar.
Sen darnos conta eu estaba no 15, e vía que ningún dos dous ía mal. O grupo que íamos xuntos dende o comezo se rompeu, e nos íamos en cabeza, pasando corredores, e sen que ningún se pegase.
O 16 e 17 deixei ir a ritmo, 4:01 e 4:02, coincidindo coa subida final. Aquí xa había collido eu a cabeza e non a soltaba, Mateo sempre intentando coller por o camiño máis curto, da calzada.
E se repetiu o de Pontevedra, eu tirei un pouco máis forte, e vin que Mateo aguantaba perfectamente, tiraba e vía que seguía case pegado, así que fun incrementando o ritmo ata o final da meta. Me fixaba en que Pepe, se descolgou un pouco, pero non moito, así que tiña pinta de que ía facer tamén mmp sen dúbida
Os km finais foron a 3:55 3:50 e 3:45 e os 100m a meta en 20s. Mandando apretar os dentes a Mateo para chegar a meta en menos de 1:24 brutos, pois o crono se apreciaba perfectamente o crono.

Eu por min pouco podo falar, pois fin moi cómodo ata o km18. Esta vez non quería presioar, so quería apoiar, estar ai por se facía falta baixar o ritmo.
Tamén sempre que nos cruzabamos buscaba para saudar e dar ánimos os coñecidos que ía recoñecendo, Kurty, Doutor, Chamorro, Litho, seixi, JoeRace..
Aproveito para felicitar a Jose, o rapaz que non acompañou en Pontevedra e que casualidade da vida tamén coincidiu aquí, que o final nos sacou uns 15s, e a Isaac de Telmo Peluqueros de Vigo, que foi ata o km 19 diante nosa, e tamén fixo marca.
Me alegrei un montón de que Mateo e Pepe fixesen marcar, eu estaba contento con poder acabar, pois non teño ningún obxetivo.
O circuíto tampouco e nada do outro mundo, ten zonas feas, onde non está nin o tato, e a subida final, deberían de incluíla na primeira volta, así se faría un pouco máis tranquilo o final.

Curiosidades: en tempo neto, Mateo fixo 1s menos que min. dende a saída ata a meta pasamos a 104 corredores a maioría entre a partir do km 10. Como curiosidade e para os que crean de que falamos de que nos vamos a ritmos altos: Cando pasabamos por o km 16 (paralelo a chegada a meta), o primeiro atleta entrou na meta, nos levaba exactamente 5km.

Tempo neto de 1:23:49
ppMax de 185 e ppm de 166
Moi curioso que so nos último 2km da media estivese en Zona5 de pulsacións, o resto da carreira fun en Zona 4.

Despois tocou o típico dunha post-media con amigos, charla, cervexas, comida... Despois extra paseo familiar ata a Torre de Hércules.

A semana remata con 64km.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Lun, 27 Feb 2017, 19:39
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Incrible o apoio e o traballo que fas Sanmikel! Aplauso
Eu compartín contigo os 10 primerios quilómetros na media de Vilagarcía (nun grupiño no que tamén ía Mateo ou Maseda pro exemplo), logo non puiden aguantar, pero chegoume para saber que non paras nin un só segundo. Unha xoia para os que foron contigo onte! Vémonos no Porriño!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos