Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2015, 16:47
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Mércores 18, 37m a trote borriqueiros antes de comer. Con un sol fantástico e o aire do mar de samil. (As pernas un pouco cargadas)
AdriánGago

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/14
9 Carreiras
9 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Ven, 20 Mar 2015, 20:17
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Vaia sanmikel!, estiven lendo a "grosso modo" o teu diario e abraiado estou, Menuda progresión, parabéns!! Aplauso . Eu tamén debutei en Catoira (nonsei si recordas), pero para nada me movo neses ritmos, en Porriño quedeime a 15s do ansiado sub40 Muro Muro
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Mar 2015, 9:28
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas por os halagos e os animos, pero non e para tanto.
se te fixas dende catoria ata a interrrunning, ainda non baixei 3 min o tempo.
Cando ti baixastes no mesmo tempo de entreno, mais de 5 minutos.
Asi que a quen hai que felicitar e a ti. Aplauso

AdriánGago escribió:
Vaia sanmikel!, estiven lendo a "grosso modo" o teu diario e abraiado estou, Menuda progresión, parabéns!! Aplauso . Eu tamén debutei en Catoira (nonsei si recordas), pero para nada me movo neses ritmos, en Porriño quedeime a 15s do ansiado sub40 Muro Muro



Última edición por sanmikel o Dom, 22 Mar 2015, 16:09; editado 1 vez
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Mar 2015, 9:37
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Aproveito para actualizar o diario.
Dende a saida do mercores a trote, estou fatal.
Teño unha sobrecarga inmensa no xemelo interno de ambas pernas e nos biceps femorais.
pero unha barbaridade, nom sei a que se debe pois o luns descansei, o martes case non fixen nada, e o mercores foron 7 lm de recuperacion.
como o xoves estaba fatal, e notei que ia a mais, fun a unha sesion de fisio por intentar recuperar.
O venres estaba machacado tamen por a sesion, e aproveitei para meter as pernas no mar, e andar 20 min coa auga ata os xeonllos.
isto ultimo me remitiu un pouco as molestias.
Hoxe parece q as molestias remitiron bastante. Se chega ser calquer outra carreira non iria o domingo, pero a Vig-bay quero correla esta vez.
Vaia seman pre carreira, non fixen nada. Vou ter que coller unha bici para ir combinando, e non perder a parte aerobica.

Mañan verémonos, pero non sei como respondera o corpo.
Bo dia.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 16:08
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo 22/03/2015, XVI Vig-Bay
Pois aínda que a previa da carreira e os seus preparativos foron perfectos e ilusionante, non así foi o meu resultado.
Xa de antemán xa o tiña un pouco interiorizado, pois o pouco entrenio de media das últimas semáns debido as mini lesións, o presaxiaban.
Outro punto importante, e non fiarse do gps (mira que eu son amante da tenoloxía, e traballo niso), pero hoxe me deixou medio colgado, a partir de agora cando o compita so o levarei como referencia como cronómetros. Hoxe me deixou colgado a partir do kilómetro 8. (Levavao en autolap cad 1k, e aviso a menos de 3:50, así en cada kilómetro marcado, so vía a diferencia en segundos de 3:50, o que fose +3, ou +5. Nas carreiras que ofixen me saíu perfecto, pois non lle facía moito caso) Pero hoxe me enganou, pois se fixo a picha un lío, pois non teño os parciais, e iso que os marquei en cada km.
Cando empeza a primeria baixada, por o kilómetro 7, me daba que ía sobre 3:50-3:52, e como non ía sobrado de forzas (me fixo moito dano o calor, ata ese kilómetro), me dixen que ahí me mantiña, pois era un bo ritmo para baixar de 4min/km en meta. Incluso cando foi en Praia América me deixei ir, pios cría que ía a 4m/km. A partir de MonteLourido, me cheiraba mal a cousa, pois xa facía uns kilometros que me pasaban moitos corredores, e eu decía, pois como vou a menos de 4, me manteño que non quero petar. (Me pasou "Sonsuso" que ía como unha moto, e "JoeRace", que tamén ía rápido.)
Despois de MonteLourido, pois se me fixo eterno a verdade, non me daban pasado os kilómetros, pero me mantiña (en teoría según o gps, a menos de 4 o km).
Como sempre fago nestes casos, mirei o tempo real que levaba cando faltaban os dous últimos km, e me pegou un soponcio 1:18:55.
Que pasou? pero se levaba ritmo de 1:24:pouco.....
Ahí empecei a tirar un pouco, pero as forzas xa eran moi xustas, e tampouco estaba nada motivado sabendo que ía facer un tempo que non contaba facer.
Entrei na meta en 1:26:42 netos, os últimos 2.1 según a calculadora mental ,e o excel a 3:43. Según o gps, non os fixen, ou por o menos non mos marcou.

Varias conclusións saco desta Vig-Bay:
1.- Mellor mirar o tempo que levan correndo, e facer os calculos mentais en competición, pois non quero que me poida pasar isto nunca máis.
2.- O calor nos primeiros 8 km fixeron mella en min, pois nas baixadas non estaba eu para tirar foguetes, cando non debería ter problemas de ir a 3:40, pois se me dan bastante ben.
3.- Vou ter que pensarme iso dos geles, ou de algo parecido, para probar, pois esta vez, antes de MonteLourido me houbese valido para saber se me da forzas ou non (aínda que sexa como un placebo, me da igual, o ideal e ver se vale para algo)
4.- Non tiña pensado de antemán facer máis Vig-Bay, pero esta me deixou tocado, o orgullo de correr aquí na casa. Así que para o Ano, a Vig-Bay pasará a ter unha estrela no calendario, será un obxetivo.

Por o demaís pouco podo decir, seguro que houbo moitos erros nesta carreira, pero seguro que os meus foron os que maís.
Mira que cometo erros, pero por o menos, non os repito, van sendo outros (non falamos do futbol sala, iso e outro dificil de solucionar)
Eso sí, os erros me costan minutos valiosísimos para o meu regocixo persoal.

Encantado de poder coñercer a uns cantos do foro, puiden darle uns biko a Meigalix, darlle a man a Aprendiz, e tamén conversar con SonSuso ( que me pasou como un foguete, ala por Praia América). Aínda que non tivemos o tempo suficiente para manter unha charla un pouco maís longa, pois andabamos o que andabamos todos.

pd: a culpa non é do gps, é de quen lle fai caso. (e iso que é do bos de garmin)


Última edición por sanmikel o Lun, 23 Mar 2015, 15:03; editado 1 vez
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5646 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 16:32
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Los GPS nunca son de fiar en ese aspecto, siempre hay q ir contrastando con los km del circuito. Una lección q t ha quedado clara jeje. Saludos compañero
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 18:04
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Todo por non querer ir vendo a pantalla do tempo real correndo.
Nunca me fio do ritmo, o que mido e o tempo, e como un cronometro de 3:50 marcha atras, pero fallou.
Agora si que vou por o tempo, ainda que me agobia un pouco.
tampouco creo que houbese podido rebaixar moito, pois o calor o principio me diu forte.
pero creo que 1m10 1m30 deberia ser capaz de habela feito de menos.
unha leccion mais aprendida.
yomismo escribió:
Los GPS nunca son de fiar en ese aspecto, siempre hay q ir contrastando con los km del circuito. Una lección q t ha quedado clara jeje. Saludos compañero

sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 22 Mar 2015, 20:09
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Ao final xa viches que non ía coma un foguete jejeje
Cando me dixeches que ía por debaixo de 4'/km, quedeime pensando. Porque eu sabía que dende o km 6 (ata o km 12 que foi cando falamos) estaba a facer 3'52''-3'55'' por km, pero todavía non recuperara tanto coma para ir por debaixo de 4'/km. Iso si, levei unha ilusión cando mo dixeches... jejeje Ata que vin o km 13 e xa vin que algo fallaba nese cálculo.
Xa nos veremos de novo e xa charlaremos.
Mira o bo, que nesas condicións fixeches unha boa carreira.
Un abrazo sanmikel!
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 23 Mar 2015, 9:39
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

El andar un poco desconectado del foro, sobre todo de los diarios me impedió tener conocimiento de que ibamos a compartir la misma carrera. De ahí que ahora al enterarme me de rabia que sigamos sin poder tener la oportunidad de saludarnos en condiciones.
Enhorabuena por tu carrera y sobre todo por tu progresión en el tiempo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 25 Mar 2015, 21:42
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas por a noraboa, pero un cachete estaría mellor, pois erro tras erro e non aprendo.
O de encontrarnos chegará, pois de momento non teño en mente deirxar de desfrutar correndo, e ti tampouco.
Moi feliz Moi feliz
tintin escribió:
El andar un poco desconectado del foro, sobre todo de los diarios me impedió tener conocimiento de que ibamos a compartir la misma carrera. De ahí que ahora al enterarme me de rabia que sigamos sin poder tener la oportunidad de saludarnos en condiciones.
Enhorabuena por tu carrera y sobre todo por tu progresión en el tiempo.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 25 Mar 2015, 21:51
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pois as miñas pernas despois da carreira dan mágoa, máis ben os cuadriceps. O luns non podía andar con soltura, e baixar as escaleiras mellor facelo de lado.. estaba para o arrastre, e non so iso, ampollas en case todos os dedos do pe dereito (non me doeron na carreira, aínda que sentía o pe moi sudado). Como decías os nosos maiores, "sarna con justo non pica".
O luns descando absoluto, xa me costaba andar.
Martes 24, sesión ximansio: 10m bici, estiramentos, movilidade, e 10m de elíptica.
Mércores 25, tiña pensado ir trotar uns 35 minutos, pero un compañeiro me dixo se sair a trotar, e o final foron 10k en 50m. As pernas parecían que eran de outro, pois non me respondían, e nos tramos de costa abaixo, si que os cuadriceps protestaban do lindo.

Mañan se podo, sesión ximnasio, de movilidade e bici. E se podo trotar 20 minutos, se non quedará para outras veces.

pd: o garmin vouno resetear (máis ben xa o fixen), pois na saída de esta tarde, non me colleu satelite ata despois de 1 hora, e o auto lap non funcionou. Espero que volte a ser o mesmo, pois se non ..... Iso si, en carreiras, mellor mirar o modo cronómetro. Eu dende a última actualización de firmware lle noitei fallos co pulsumetro, e agora isto...
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 27 Mar 2015, 16:55
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Venres 27, recen chegado de correr un pouco por Castrelos.
Moi boas sensacións, xa non teño os cuadriceps con miles de manitoas, nen teño sobrecarga.
4 Km ata Casterlos, tranquilo a ritmo de 4:30.
4x1000, sen ritmos, o que o corpo me pedira e sen forzar. 3:50 3:45: 3:40 3:32 [O día que os teña que facer nun entreno de verdade, a ver se me saen tamén a este ritmos, así tranquilos]
2 km a ritmo cochinero para a casa.
10Km, con moi boas sensacións

Da gusto correr así, aínda que as molestias no abductor seguen ahí.

Se non pasa nada, a partir de mañan correri por unhas terras distintas, a ver se non fai moito calor.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Mar 2015, 16:07
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Sábado 28,
Hoxe despois de unha paliza en coche todoa a noite, unha pequena sesta de 4 horas, tiña moitas ganas de desentumecer as pernas, pero non o tiña claro, pois as notaba cansas.
Non foi así, non sei se foron as ganas, ou porque aquí foi onde empecei a entrenar un pouco en xullo do ano pasado.
Hoxe fixen o mesmo recorrido que facía o ano pasado en xullo, pero o ano pasado era sempre as 9 da maña, pois despois era morrer de calor.
8Km en progresión de San Fernando ata a Praia de Camposoto. 4:30, rematando en 3:45. Aínda que a páxina de Garmin Connect di que estabamos a 23º, a sensación non foi así, pois o levei moi ben, había unha brisa moi agradable.
Garmin 8Km en Progresión ata a praia
Despois 12minutos correndo descalzo,por a praia, por a area húmeda, e por a auga do mar (Que pasada e que ben me sentou). O tempo daba igual, pero estaba tan ben a area húmida que eses minutos foron relativamente rápidos.
Garmin 12Min Descalzo por a praia

O rematar o primer baño do ano, a auga perfecta, nada de frío, nen vento na praia.
O único fallo foi que o chiringuito estabapechado Triste

O ano pasado en xullo, era un pracer tomar un cafe ou unha cervexa despois de meterse un baño.

¡Isto si que é desfrutar correndo!

pd: os enlaces de garmin son un extra. Mañan como esta praia é moi longa, e ten un bo firme para correr, tiña pensado facer uns cuantos kilómetros maís por ela, mezclado area húmida e auga.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Mar 2015, 22:18
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pois si que vas lonxe correr!!! A verdade é que correr pola praia ten algo especial. Que lle tires moito proveito a estes días.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2015, 20:52
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pois si "Meiga", funme lonxe correr, aquí foron os meus primeiros entrenos. Era a finais de xullo de 2014, facía como máixmo 7 km, remataba asfixiado, coa lingua fora, e cun baño no praia, e como non... remataba no chiringuito. Que lonxe me parece, e que preto me parce agora que está a praia, cando no seu momento pedía que me viñesen recoller o rematar.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos