Foros ›
Autor
Mensaxe
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Feb 2017, 22:56
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Graciñas meu! Te debo dos que si quieres pueden ser tres (más bien cuatro) si te animas con la C42.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 14:20
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Todo é querer, a min non me custa nada cando non teño obxectivos, e cando lle podo votar unha man a alguén. A parte e unha forma de non ir a full, e tomalo como un entreo.

Febreiro rematou con 156 Km
A semana pasada de luns a mércores non puiden saír a facer nada.

Xoves 2, Castrelos, 16.5 km.
As pernas non estaban para facer velocidade, así que trotei e acompañei a uns amigos facendo 10x1k a 4:10 con recuperación de 1 minuto.
Eu facía a recuperación a trote alto, e me saltei unha serie por estar de cháchara con Isaac.
As dúas últimas series, facía os 500m con eles, e despois os outros 500 en 1:40

Venres e sábado tocou "nadar"

O final o domingo por circunstancias familiares me foi posible facer a "pre vig-bay" do carma.

Uns cantos coñecidos, e saíndo sen ningún obxectivo nin ritmo.
FonVigo, SonSuso, Carlos, Isaac, Óscar, Jose Antonio....
Saímos de últimos e fomos falando uns ratos, pero pouco se xerou un grupo que íamos cómodos a 4:30 e nos mantivemos os 4.

Eu so había avisado que en Monte Lourido ía ir máis forte, e ata ai fun moi cómodo, salvo 1k que parei a facer un pis, e para recuperalos tiven que facelo a 3:30.
En Monte Lourido Jose Antonio e Óscar, dixeron basta, Suso e eu, empezamos a tirar. Monte Lourido a 4:10 e rematando entre 3:50 e 3:55, con zoas de saltos e vento en contra.
Suso está forte, e aínda leva 2 semanas de plan..

O final 22.3 km en 01:40, a 4:29 de media.
ppm: 157 ppMax 184

Un entreo para a hucha, aínda que a partir dos km16 as pernas protestan un pouco.
O final mollar as pernas na auga fría de Baiona, e tomar unhas cervexas no avituallamento do "carma".
Moitas grazas por permitirnos desfrutar desta media paralela que organizades.

A semán remata con 38.5 km.
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
759 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mar 2017, 0:01
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Me quedo pena no poder ir a la Pre Vig Bay ya que el ambiente cuando fui hace dos años me lo pase muy bien. A ver si nos vemos por la Vig Bay (en la meta claro,porque en carrera ni de lejos te veré jeje)
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Mar 2017, 10:54
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Creía eu que te había coñecido despois de das 24h de Castrelos de 2015. Pero ese ano xa fixemos xuntos a PreVigbay d0 2015.
Vernos na Vig-bay e misión imposible, somos tantos... pero se intentará, taméne está Porriño para este Domingo.

Luns 6 de marzo,
saída por Samil a ritmo borriquero, e controlando pulsacións por debaixo de 145 (so subiron na costa final un pequeno rato ata 149).
51 Minutos a 5:18 ou así, para facer 9.6km, de relax.
ppm 130 ppMax 149

Espero hoxe poder facer uns km a un ritmo un pouco máis alegre..
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
759 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mar 2017, 16:10
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Este finde me voi a los 102km do Carballiño. Si en el 2015 hice la Pre Vig Bay en el grupo de 2horas y vosotros nos pasasteis embalaos en el grupo 1h:30 creo jeje
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Mar 2017, 14:38
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Martes 7 de marzo.
O final si puiden saír a entrenar, pero case mellor que non o fixera.
Despois de acercarme a levar a primoxénita co seu grupo de pandereteiras, aproveite para correr para Castrelos por o paseo de Lagares.

Foron os 4 primeiros kilómetros máis aceptables a 4:55 ata chegar a castrelos.
En Castrelos acompañei a Carlos e Xan, que ían a dar unhas voltas a 4:45 e baixando ata 4:30. Foron 7 km, onde as pernas non respondían, e so quería irme.
Abandoei Castrelos, cabizbaixo e pensando que as series do mércores as vai face Rita con as súas pernas, pois as miñas non dan.
Foron 4 km de volta a 5:10, pero penosos, pois parecía que me ía arrastrando.

En total 15km, con ppm 132 e 151Max.

Hoxe vou intentar facer as series, pero se vexo que as pernas non dan, abandono e lle dou descanso, que non estou eu para regalar forzas por ahí.
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mér, 08 Mar 2017, 15:30
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Animo Sanmikel, que como din por aquí, todo suma. Ese non son series, pois cambias o entreno por un rodaxe e listo.

Un saudo
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Mar 2017, 23:08
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas por os ánimos Nando. A verdade é que tiña pensado facer 1 rodaxe despois de como me saíu a primeira serie.
Mércores 8, castrelos.
4km empezando a 4:40 e rematando a 4:30, os cuadríceps, os xemelgos, os isquios queixándose demasiado.
1km con cambios de ritmo, a 4:20.
Veña, saco forzas e o vou intentar.
Só son 4k a 3:40.
1km, paso os 100 en 22, os 200 en 44 e os 300 en 66, de puta madre os tempo, pero as pernas non opinan o mesmo. Ben de caixa. Non sei que pasou nesta series, pero chego en 3:49 esta serie. Me caigo, non mo creo, estou a punto de pasar a modo rodaxe, pero me digo que non, veña sigue. 1 minuto de recuperación.
Segunda serie, 3:38, a ritmo, sacando forzas, pero mellor. Outorgado outro minuto de descanso.
Terceira serie, 3:36, costando moito de pernas, parecía que me doía todo, estou moi cargado.
Última serie, me manteño, paso o 500 en 1:48, e non baixo, me manteño sen fixarme no reloxo, e paro o crono en 3:31.
Non mo esperaba, ben de tempo, pero coas pernas agarrotadas.
1 minuto de recuperación, e depois 1.5 km a 4:00, que costaron o seu.
1.3 km de trote borriquero.
Ppm 153 e ppmax 185.

Vou descansar todo o que poida para Porriño, mañán un trote de re uperación a ritmo borriquero absoluto, para soltar patas.
Creo que venres e sábado vai tocar "nadar".
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 09 Mar 2017, 15:24
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Como ti dis Óscar, os ritmos son bos. Ao mellor falta esa continuidade para que o corpo se atope cómodo e ter esas boas sensacións.
Agora a descansar e disfrutar da Interrunning! Ánimo!!! Guiño
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 11 Mar 2017, 0:27
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas raparigo.
Me da a min que o domingo moitos diarios terán mmp en homologada.
Xoves nada.

Venres, por navia 6k a 5.

O domingo espero non gardar nada na interrunning, me da que non vou ser o único.
Eso si, a primeira volta espero ir con cabeciña, e despois dalo todo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Mar 2017, 9:10
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo 12 de Marzo,
Hoxe era un día onde non ía facer de lebre de ninguén. Tiña claro que ía intentar baixar a miña mmp en Homologada. Intentar si o tiña claro, conseguilo non, pois entrear ritmos sub 3:50 non o fixen.
Cos dorsais recollidos na véspera, marchamos para Porriño con moito tempo cun grupo do Carma, onde Eu e Fonvigo, destacábamos por non ser do equipo.
Café con case todo o grupo Carma, saúdos a moitos coñecidos, frío, moito frío...
Quecemento con unha amiga, por a recta do km1.
Tiña claro que o meu obxectivo era facer mmp, pero non por moito, pois sabía que non podía. Xa algún me quentaba a cabeza dicindo que fose con Pancho par afacer sub 37, pero eu non caín na tentación.

Saín ben colocado, máis ou menos onde me correspondería.
Este primer kilómetro e moi difícil de controlar, pois vas moi apretado con moitos corredores, é pica para abaixo. Controlando moito, paso o primeiro km en 3:28. Indiferente Demasiado, pero xa estaba feito. Segundo kilómetro xa noto que as pernas non están frescas, e costando un pelín, paso a 2k en 3:42. Iso xa é ritmo, pero me dou conta que aínda que de caixa vou relativamente ben, non así de pernas.
Terceiro kilómetro a 3:53, costando seu, xa non por o vento que da nesa zona, se non por que as pernas non responden. O cuarto o mesmo do mesmo, a 3:50.
O Quinto kilómetro saen en 3:48, as forzas van xustas, as pernas non queren tirar. Xa non é primeira vez que se me pasa de afrouxar o ritmo nestes kilómetros, esta é a terceira vez que o penso, pero aguanto.
Paso a primeira volta en 18:42.
No sexto kilómetro que pica par abaixo, e saco forzas e apreto un pouco, se a 3:36. Penso que non vou poder, que as pernas non dan, que para que sufrir así, non teño nada que demostrarme, pero me manteño, é a 4ª vez que penso en baixar o pistón.
Diante miña vai Carlos Adán facendo de lebre a un corredor do comesaña. Me pasaron no 5. e os vexo a uns 30m, intento que non se me vaian, ou iso me digo, pero o corredor do Comesaña tamén lle costa, e non se me van, non por méritos meus, se non por que non estabamos para máis os dous.
O km 7 aínda sae en tempo a 3:45.
O km 8 e 9 se fan eternos, as pernas non son capaces a dar máis, e esa idea de baixar o pistón se instala no subconsciente, e non quere abandonalo, pero pasando os metros consigo que se vaia diluíndo. saen a 3:56.
Último kilómetro, os primeiro 500m son en lixeira subida e curva, saco forzas de onde podo, e me poño a tirar, non moito pero aguanto ben o tipo, saíndo ese km a 3:42.
Entro en meta facendo mmp, rebaixando 15s netos o meu tempo desta mesma carreira no 2015. 37:37 Netos.
A segunda volta máis lenta que a primeira (bastante), 18:55, uns 13 s máis lentos, cousa pouco habitual en min. Sen embargo non deixei de pasar corredores.

Como curiosidade en Porriño 2015 fixen 37:52 pesando 60km, Porriño 2017 64.5 kg.
Este 2017 tiña non moitos obxectivos. Basicamente un, intentar rebaixar o tempo de todas as carreiras que había feito, e que o circuíto non houbese cambiado. Embebido nese obxectivo ían claramente enfocado Porriño, que significaba facer mmp en Homologada.

Na meta nos encontramos Suso (mmp), Mateo (mmp), Amina (mmp), Pancho (mmp), o que dicía eu de moitas mmp en Porriño. E moitos máis.
Duchas, cervexas, comida cos de Porriño, cos de Tui, cos de Arteixo, con de Vilanova, cos de Ourense. (Dr. Slump, Montse, Moncho, Isaías, Suso, Lihto, Bego, Sergio, Ana, Crsitobal, Mateo)
E as peques con nos claro. Un bo día, sen queixa.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5643 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Mar 2017, 10:22
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Outra MMP, noraboa Oscar Aplauso Aplauso Aplauso
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Mar 2017, 10:29
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Felicidades Oscar Aplauso Aplauso Aplauso
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Mar 2017, 11:01
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Menuda colleita a de onte en Porriño. Parabéns!!!
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 13 Mar 2017, 12:46
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Noraboa pola MMP!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos