Foros ›
CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 18:21
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Arre demo !! No Trail do Boi participei e a pareceume moi pistera; Ollo! non quero decir que non fose dura, cada quen pode facer as carreiras máis duras ou menos en función do ritmo a que a corra.

Ahora resulta que nos queixamos de dureza........ teño que decir que non fun da salida, pero se o perfil está publicado, se está insistindo na dureza da proba e por riba o perfil e track están publicados na web......pois non hai moito máis que añadir.
Cada quen coñece o seu estado de forma e ten que saber que 3000+ nunha maratón, chegalle ben.
Outra cousa distinta e que as veces as organizaciones buscan voltas e reviravoltas pa facer a proba máis dura ou gañar desnivel de donde sexa, ainda a costa de facela retorcida e meterse por toxos e silveiras......non sei se este e o caso, pero polo que vexo bo curro se deberon de meter.

Van ter que facer probas a carta !!

Haberá que facerlle un oco para o ano.
Saudiños
Fotuchi

Novo foreiro
Novo foreiro
27/05/14
4 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 20:32
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Boas!!!!!
O primeiro darlle a NORABOA a organización e voluntari@s polo pedazo traballo de limpeza, sinalización, avituallamentos, etc que supón unha proba destas características. Espectacular!!!!
Pero si que me chama a atención que unha vez máis, porque xa ocurríu no trail do Castelo, que se equivoquen na entrega de premios e deixen fora do pódium a un corredor que si que o está. Non me parece xusto e creo que deberían ter máis cuidado con eso. E o fío das clasificacions tampouco me parece normal que corredores que fixeron dous mini trail, outros que fixeron dous trail e un mini e asi ata varios máis non aparezcan na clasificación xeral do circuito. Dende a miña humilde opinión, porque solo falo como espectadora, creo que esa clasificación xeral do circuito non está nada correcta.
Un saudo
AlbergueQuiroga

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/13
0 Carreiras
375 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 20:38
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Fotuchi escribió:
Boas!!!!!
O primeiro darlle a NORABOA a organización e voluntari@s polo pedazo traballo de limpeza, sinalización, avituallamentos, etc que supón unha proba destas características. Espectacular!!!!
Pero si que me chama a atención que unha vez máis, porque xa ocurríu no trail do Castelo, que se equivoquen na entrega de premios e deixen fora do pódium a un corredor que si que o está. Non me parece xusto e creo que deberían ter máis cuidado con eso. E o fío das clasificacions tampouco me parece normal que corredores que fixeron dous mini trail, outros que fixeron dous trail e un mini e asi ata varios máis non aparezcan na clasificación xeral do circuito. Dende a miña humilde opinión, porque solo falo como espectadora, creo que esa clasificación xeral do circuito non está nada correcta.
Un saudo

Grazas polo comentario.

De cara a seguinte edición simplificaremos e melloraremos este punto. Si que é un pouco inxusto. De novo grazas e disculpas dende a organización.
ramberto

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/12
69 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 22:03
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Y donde se pueden ver todas las clasificaciones?
Nachete.cid

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/09
35 Carreiras
62 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 23:08
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

ramberto escribió:
Y donde se pueden ver todas las clasificaciones?

Clasificación Xeral

ow.ly/d/2Eox

Clasificación por Categorías

www.dropbox.com/sh/su9...TH37a?dl=0
mingoos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/09/13
16 Carreiras
104 Mensaxes
lugo
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 23:25
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

los videos que fui grabando en la carrera de los 16km, espero que os gusten
www.youtube.com/watch?...e9&index=3
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Mar, 28 Out 2014, 10:25
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Gracias Mingoos por los videos
atejer00

Montañés
Montañés
20/11/09
9999 Carreiras
230 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 28 Out 2014, 13:05
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Agora resulta que non se vai poder expresar opinións neste foro...moito trol hai solto

Moito desfrutei da carreira, aínda que nalgún tramo tamén o paséino mal. Tampouco me tropezara, esbarara e caíra tantas veces como me pasóu nesta. A dureza técnica durante a maior parte da carreira foi algo que non atopara ata agora.

Respecto a sinalización, eu perdínme varias veces pero atopei de novo o percorrido, aínda que algún compañeiro perdéuse de veras, sobre todo nas zonas dos bucles. Había algunha dúbida nos primeiros 15 kilómetros, despóis había balizas de sobra.

As vistas espectaculares, os madroños espectaculares (pena non poder comelos moito, por non acabar borracho perdido), os tremendos castiñeiros espectaculares (non me canséi de agarrarme a eles), os robles espectaculares, os regatos espectaculares, as baixadas en corda (perigosas) e espectaculares, os camiños de follas espectaculares, os kilómetros de musgo (qué gustazo pasarlle as máns por enriba)...e moito vicio hai en cruzar o río con agua ata os melindres!!!


Sorte e ánimo cara o ano que vén

P.D.: Algún listo anda dando consellos de cómo facer as carreiras, os medios e a técnica para correr as mesmas: sempre as culpas son dos demáis. Se as críticas constructivas veñen de moitos participantes, algunha nota se podería tomar, como dice Magono, se se tomaron as negativas despois do Trail do Boi tamén se poderá mellorar no Trail DOLORRRR
tente

Novo foreiro
Novo foreiro
5/10/11
6 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Out 2014, 16:32
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Eu fun ao largo.
A calificación e de espectacular por bonito e infernal por duro.
Gran carreira que ahí está para os mais atrevidos
AlbergueQuiroga

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/13
0 Carreiras
375 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Out 2014, 19:10
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Una subida medio dulce antesala de lo que os esperaba en las tierras bañadas por el Lor.


Gracias por estas fotos Hotel Caserío da Castiñeira

Más fotos en Facebook Trail do Lor
brais.guitian.castro

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/14
1 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2014, 21:47
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Las fotos donde se pueden ver? Gracias
RingoStu

Novo foreiro
Novo foreiro
29/10/14
10 Carreiras
40 Mensaxes
O Grove
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2014, 23:46
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Eu unome as felicitacions, carreira espectacular, das mais extremas de galicia senon a que mais. Organizacion de dez, pero teño una queixa, xa escribin polo facebook pero non recibin resposta, espero que me contestedes por aqui. Acabar este trail foi unha satisfaccion incrible, pero o ver a clasificacion vexo que non salgo, co conseguinte mosqueo e decepcion o non verme, sei que a rapaza dixerame que fixera sobre nove horas e pouco, e que quedara de trinta algo, a miña pregunta é, pq eu sempre gardo as clasificacions das carreiras que vou, enton era aer si a organizacion me responde e me dí que cona pasou, pq non eramos tantos, o meu numero era o 57 meu nome Ruben Garcia Da Cuña, pasei por todos os controis, enton era aer si repasades o tema e me poñedes na clasificacion, quero saber o tempo exacto que fixen e a clasificacion, e que chegar a meta despois de correr esa locura e nin sequera aparecer, pois......., en fins. Polo resto todo xenial.
AlbergueQuiroga

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/13
0 Carreiras
375 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2014, 0:24
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

RingoStu escribió:
Eu unome as felicitacions, carreira espectacular, das mais extremas de galicia senon a que mais. Organizacion de dez, pero teño una queixa, xa escribin polo facebook pero non recibin resposta, espero que me contestedes por aqui. Acabar este trail foi unha satisfaccion incrible, pero o ver a clasificacion vexo que non salgo, co conseguinte mosqueo e decepcion o non verme, sei que a rapaza dixerame que fixera sobre nove horas e pouco, e que quedara de trinta algo, a miña pregunta é, pq eu sempre gardo as clasificacions das carreiras que vou, enton era aer si a organizacion me responde e me dí que cona pasou, pq non eramos tantos, o meu numero era o 57 meu nome Ruben Garcia Da Cuña, pasei por todos os controis, enton era aer si repasades o tema e me poñedes na clasificacion, quero saber o tempo exacto que fixen e a clasificacion, e que chegar a meta despois de correr esa locura e nin sequera aparecer, pois......., en fins. Polo resto todo xenial.
Mil disculpas, si te fixas hai dous 5 na clasificacion, colousenos un 7 o transcribir, en breve o modificaremos. Solo que a rapaza tivo un problema familiar e en canto poda xa a colga modificada. Disculpanos de novo. Saudos e grazas
Extreme

Montañés
Montañés
13/08/12
8 Carreiras
216 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2014, 16:16
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Aqui va la crónica de un compañero de equipo...

coutadastrailteam.blog...r.html?m=1

Saludos
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2014, 17:47
Asunto: Re: CIRCUITO TRAIL RUNNING QUIROGA. TRAIL DO LOR (25/10/14)

Enhorabuena por la carrera, para mi una de las más espectaculares en las que he participado!
Solo dos opiniones que espero que sean constructivas Guiño
1. En los pasos más peligrosos seria adecuado situar a una persona de la organización, hubo más de una persona que se quedaron "entrancados" en los pasos de las cuerdas, bien por miedo o por no saber como colocarse para bajar.
2. En las cuerdas seria muy recomendable hacer nudos de "asa" se evitaría resbalones y seria más sencillo bajar por ellas, porque cuando llegamos nosotros estaban embarradisimas.
Una pregunta, vais a subir fotos?
Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos