Foros ›
II Trail Trans Serra da Groba
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2014, 11:05
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Hay alguien que sepa algo del recorrido para poder ir a entrenar un fin de semana de estos antes de la prueba?
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2014, 11:25
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Mclego escribió:
Hay alguien que sepa algo del recorrido para poder ir a entrenar un fin de semana de estos antes de la prueba?
habla con Ruben
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
759 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2014, 21:28
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

a mi tambien me interesaria saber el recorrido para entrenar porque el el plano de la pagina de la carrera no se distingue bien.gracias
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 11:55
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Bos días, si se descarga o archivo GPX que teñen posto na web da organización, podese visualizar en google earth con moito detalle todo o recorrido. Tamen se podría cargar en un gps, eso seguro que xa he coñecido por todos vos.
En comparación ca edición do ano pasado (espero que non chova tanto), pois vese que o alargaron, facendo que chegue hasta Torroña. Eso sí, o track que colgaron marca 57,3 km.....quizás 55 km son poucos...jejeje.
Triatoma

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/14
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2014, 3:11
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Ola
Son afeccionado ao senderismo e montañismo, e hai uns meses deume por utilizar os sendeiros doutra maneira.
Aínda non estou inscrito na carreira, pero penso que o mini-trail é unha boa oportunidade para estrenarme.

Xa sei que cada persoa é un mundo, pero gustaríame que me fixerades algunha recomendación sobre a roupa que levaríades de cintura para arriba (térmica, manguitos…) e calqueira outra cousa que vos gustaría que vos tivesen dito antes da vosa primeira carreira.

Gracias
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2014, 11:00
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Hola Triatoma, a ver, creo que tes razón no que dis que é unha boa carreira para iniciarte neste mundo (25 km).
En canto o equipamento, pois eu diriache que pensando no ano pasado e no mes que e, unha camiseta de manga larga ou con maguitos, y un cortaventos ou "chubasqueiro" de calidade (que transpire ben). Pero todas estas cousas están condicionadas por como se presente o día. O ano pasado caeu a de Dios, non facía calor...e algún so levaba unha camiseta de tirantes e pantalón.....Para xente como o gañador (Fernando Arca), estas cousas son outra historia, jejeje.
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2014, 11:07
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

O ano pasado facía unha temperatura estupenda, si non ...menuda escabechina. As previsión estre ano son totalmente distintas (a día de hoxe). Vai ser un gran día para facer trail. Inda que leves unha mochila cas cousas de para porsi, parece que con unha camiseta e un pantalón corto será máis que suficiente. Eso sí, leva cinto con botella. A hidratación que non falte nunca. Pasádeo ben
Triatoma

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/14
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2014, 15:33
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Moitas gracias polos consellos.
Sobre o tema da hidratación, tiña pensado esperar aos días antes da carreira para ver cómo me atopaba de forma. Pero pese a que haxa avituallamentos cada 7 Km (creo), recomendades levar hidratación?

Gracias de novo
agiz3

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/02/14
0 Carreiras
194 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 9:00
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Triatoma escribió:
Moitas gracias polos consellos.
Sobre o tema da hidratación, tiña pensado esperar aos días antes da carreira para ver cómo me atopaba de forma. Pero pese a que haxa avituallamentos cada 7 Km (creo), recomendades levar hidratación?

Gracias de novo

SI

Y me explico: en carreras por el monte, a pesar de que haya avituallamientos, puedes tener la necesidad de beber debido al calor, pendiente, etc...

Lo que puedes hacer es REGULAR la cantidad de bebida que llevas encima, esto es, echando un vistazo al track gps de la web de la organización, y sabiendo la frecuencia de avituallamientos, calcula la cantidad de agua que vas a rellenar en cada momento, para no ir siempre cargado con ella.

Piensa que también puede ser más que suficiente un pequeño bidón de mano de 250-300ml (volumen de un vaso), no tiene que ser siempre mochila o cinturón, y menos en carreras con muchas asistencias como esta.
Triatoma

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/14
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 17:02
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Moitas gracias agiz3 polo consello.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 8:52
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Esta carreira foi puntuable para o circuito de Correr en Galicia o ano pasado. Como colaborador do circuito mandei un mail ao contacto que figura na páxina web da carreira e un privado ao foreiro que abriu este fío. Si algún membro da organización lee este mensaxe, simplemente nos gustaría que nos confirmaseis que seguides querendo que puntúe a carreira e se o recorrido que figura na web é o definitivo para calcular os correspondente coeficientes.

Moitas gracias pola vosa colaboración e moita sorte a todos, seguro que disfrutades moito Moi feliz

www.24gramos.blogspot.com
monchimon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/11
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 11:15
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

anarky escribió:
Esta carreira foi puntuable para o circuito de Correr en Galicia o ano pasado. Como colaborador do circuito mandei un mail ao contacto que figura na páxina web da carreira e un privado ao foreiro que abriu este fío. Si algún membro da organización lee este mensaxe, simplemente nos gustaría que nos confirmaseis que seguides querendo que puntúe a carreira e se o recorrido que figura na web é o definitivo para calcular os correspondente coeficientes.

Moitas gracias pola vosa colaboración e moita sorte a todos, seguro que disfrutades moito Moi feliz

Acabo de responder á mensaxe privada. Si nos interesaría que puntuase no circuito.
loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Out 2014, 20:54
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Horario recollida de dorasis po minitrail?
Estou casi decidido a participar no trail corto, achegome dende A estrada, teño 1h 45m de viaxe, vendo os horarios vexo que a salida e as 9 pero a recollida de dorsales termina as 7 h:00.
E igual paro o trail que par o minitrail, salindo unha hora maís tarde?
Gustarime confiramalo.
Para min unha hora para dormir e para o viaxe suponme moito.
Teriamos outro horario para os dorsles os do Minitrail?
monchimon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/11
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 9:41
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

loisdelain escribió:
Horario recollida de dorasis po minitrail?
Estou casi decidido a participar no trail corto, achegome dende A estrada, teño 1h 45m de viaxe, vendo os horarios vexo que a salida e as 9 pero a recollida de dorsales termina as 7 h:00.
E igual paro o trail que par o minitrail, salindo unha hora maís tarde?
Gustarime confiramalo.
Para min unha hora para dormir e para o viaxe suponme moito.
Teriamos outro horario para os dorsles os do Minitrail?

Poderás recoller o dorsal do trail curto ata media hora antes da saída do mesmo.
Un saúdo
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 11:20
Asunto: Re: II Trail Trans Serra da Groba

Bos días monchimon, teño unha pregunta, no Planning que tedes na web, poñedes que as 14:30 estímase que entraran os primeiros corredores. Ese dato será correcto?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos