Foros ›
Autor
Mensaxe
fernandolombera

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/13
25 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Ago 2014, 14:27
Asunto: tomtom runner cardio multisport

Muy buenas!!
Alguien tiene o ha probado el tomtom runner cardio multisport?
Estoy pensando en comprarlo y quería saber la opinión de alguien que lo tenga.

Muchas gracias!!!
bache

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/11
1 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Set 2014, 21:37
Asunto: Re: tomtom runner cardio multisport

A mi también me interesa tener mas datos sobre este gps ya que necesito comprar uno y el tomtom cardio me parece muy chulo.
En los foros algunos hablan bién pero también tenemos comentarios negativos. Últimamente se lo veo a muchos atletas de élite pero me supongo que se los regalan por publicidad.
El problema es que este tipo de gps se debería dejar probar por parte de TOMTOM pero por mas que pregunto no encuentro la forma de probarlo.
Esperaré unas semanas pero creo que me decantaré por un Garmin o Polar.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 6:37
Asunto: Re: tomtom runner cardio multisport

Hola, eu acabo decomprarme fai nada un un pulsomentro fore 620.
Antes de decantarme por este, había mirado con moito mimo varios pulsómetros, incluído ese, e todos os que non teñen banda pectoral. En xeral os comentarios en xeral son bos, e as comparativas tamén, aínda que lle faltan certas funcións que fan coxear.
O que quería decir, e que non me decantei por él, porque lin en varios foros a xente que fala que o pulsómetro en sí, falla nas medicións cardíacas cando levas un tempo correndo (de media uns 40-50 min). A partir de ahí din que non son fiables as pulsacións (me topei entre e 10 e 15 comentarios en foros en español e en inglés).
Isto foi o que me fixo votarme para atrás principalmente.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 6:53
Asunto: Re: tomtom runner cardio multisport

Poñovos un enlace moi interesante onde saen moitos modelos, entre eles os ditos. Recordo outro donde os comparaban todos, pero non o encontro (se o localizo tamén o subo)

Compartiva Pulsómetros
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 6:59
Asunto: Re: tomtom runner cardio multisport

É nesta páxina onde mellor comparativa vin, aquí deixo os enlaces, aínda que navegando se encontra fácil, analiza todos os seguintes:

Garmin Forerunner 15, TomTom Runner Cardio, Garmin Fenix2, Garmin Forerunner 620, Garmin Forerunner 220, TomTom Runner, Suunto Ambit2, Garmin Forerunner 10
Review Pulsómetros

Aquí so a do TomTom Cardio: Review TomTomCardio
fernandolombera

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/13
25 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Set 2014, 15:42
Asunto: Re: tomtom runner cardio multisport

MUCHAS GRACIAS!!!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 24 Set 2014, 15:56
Asunto: Re: tomtom runner cardio multisport

De nada, cada un aporta o que pode ou sabe.
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2015, 10:44
Asunto: Re: tomtom runner cardio multisport

fernandolombera escribió:
Muy buenas!!
Alguien tiene o ha probado el tomtom runner cardio multisport?
Estoy pensando en comprarlo y quería saber la opinión de alguien que lo tenga.

Muchas gracias!!!

Ao final compraches o Tom Tom? Alguén que o teña?

Resucito o tema porque tras probar dous gps con bandas peitorais e deixar estas no caixón ao pouco de estrealas, por fin decanteime por este GPS con pulsómetro incluido...

So corrín duas veces con él pero estou encantado... por fin vexo as pulsacións (aparentemente correctas) sin necesidade de mais cachivachada...

Por qué será que non está extendido este sistema de medición? As marcas mais coñecidas por nos (polar, garmin...) non terminan de utilizalo...

Qué opinades?

De aquí a uns meses volverei a comentar experiencias pois de momento é pouca con él...

saudos

Esprintes Ourense
dvd89

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/11
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2015, 16:49
Asunto: Re: tomtom runner cardio multisport

Pereiro escribió:
fernandolombera escribió:
Muy buenas!!
Alguien tiene o ha probado el tomtom runner cardio multisport?
Estoy pensando en comprarlo y quería saber la opinión de alguien que lo tenga.

Muchas gracias!!!

Ao final compraches o Tom Tom? Alguén que o teña?

Resucito o tema porque tras probar dous gps con bandas peitorais e deixar estas no caixón ao pouco de estrealas, por fin decanteime por este GPS con pulsómetro incluido...

So corrín duas veces con él pero estou encantado... por fin vexo as pulsacións (aparentemente correctas) sin necesidade de mais cachivachada...

Por qué será que non está extendido este sistema de medición? As marcas mais coñecidas por nos (polar, garmin...) non terminan de utilizalo...

Qué opinades?

De aquí a uns meses volverei a comentar experiencias pois de momento é pouca con él...

saudos

Por aquí un co Cardio Multisport, en navidades fai un ano que o teño.

A verdade é que un cacharro curioso. Coma todo, ten cousas boas e outras non tan boas. En canto ó tema das pulsacións, vai bastante fino, prácticamente igual que a cinta que tiña co meu vello FR305 e non teño ningún problema con entrenos de máis de 50 min como se di por ahí. De feito a maior tirada que fixen con el foron 2 horas 25 min e marcando sempre perfectamente.

Outro punto positivo é o rápido que conecta cos satélites, sobre todo se usa a función de memorización, en apenas 5 ou 10s xa está listo para comezar. Ademáis o GPS vai bastante clavado, non ten prácticamente desviación, ainda que como todo depende por onde te metas.

Por outro lado, é bastante habitual acabar coa pantalla algo empañada (debe de ser un problema habitual, pois tiven un que cambiei por este problema, e o novo ó pouco volveulle a pasar), non é moi molesto pero ahí está. Outra cousa que non me gusta é o ritmo/velocidad instantanea, que en vez de mostrala actual, fai unha especia de media da ultima volta. Mellora un pouco a frecuencia de actualización se pos Estilo Libre en vez de Correr.

E por ultimo, o tema da natación, tampouco vai moi ben: por exemplo se nun largo fago 15 brazadas, varia 3 ou 4 arriba ou abaixo, ainda que mais cara arriba. O mesmo cos largos, 1 de cada 4 non o contabiliza, ou contabiliza de mais.

En calquera caso eu estou satisfeito, valoro bastante o sinxelo que é: chegar, coller satélites e correr. É moi cómodo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos