Foros ›
VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-08)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Güaja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/01/12
22 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 13:18
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-

Es la primera vez que me quejo de una carrera, pero es desesperante que tengan a los niños que corrieron a las 10:45, hasta la 13:45, esperando para recoger los trofeos. En el reglamento ponía que se entregarían a la 13:00. Con la experiencia que tienen organizando carreras, no es lógico lo que ocurrió hoy. Confuso Confuso Confuso Confuso
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3858 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 21:22
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-

Lo de la entrega de premios fue un caos total sobre todo en categorías menores.
Muy mal, muy mal.
Tenían un cacao con las categorias...
Ademas estoy viendo la clasificación en turesultado y una cadete de mi club subió al podium 2ª y resulta que viendo la clasificación no aparece por ninguna parte Abraiado , ni de 2ª ni de ultima, no aparece.
La carrera muy rapida y muy bonita pero la organización no estuvo a la altura.

Ademas la distancia por mi gps 7,2km que serían aproximadamente 7kms porque los aparatitos estos suelen marcan algo mas.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
osovan

Novo foreiro
Novo foreiro
18/08/14
16 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 22:23
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-08)

La carrera ha sido muy bonita, pero que calorazoo!!!
a mi el gps me ha marcado 7,3km y en wikilocs si haces una ruta con el recorrido sale a 7,2km. El 7,8 ni de lejos.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 22:23
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-08)

Bonito circuito e moita calor como acostuma a suceder nesta carreira,non vou criticar a organización porque cónstame que Pepe Moure e o concellal de deportes da Pobra cos cales tiven oportunidade de participar en máis eventos poñen todo da súa parte para que todo salga perfecto,o problema de hoxe paréceme máis ben da empresa de cronometraxe pero estou segurísimo que os máis molestos ca tardanza na entrega son os organizadores,o meu peque subeu o podium como primeiro clasificado e na súa categoría todo perfecto.Pola miña parte darlle a noraboa a Pepe e o concellal por todo.
Elkjaer

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/14
28 Carreiras
20 Mensaxes
VILAGARCÍA DE AROUSA
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 23:04
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-08)

osovan escribió:
La carrera ha sido muy bonita, pero que calorazoo!!!
a mi el gps me ha marcado 7,3km y en wikilocs si haces una ruta con el recorrido sale a 7,2km. El 7,8 ni de lejos.

A mi tb me marcaba 7,3 km el GPS. La carrera muy bonita, pero con el calor que hacía, dónde estaba el avituallamiento? Una botellita de agua a mitad de carrera yo por lo menos lo hubiera agradecido.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3858 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 6:41
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-08)

Elkjaer escribió:
osovan escribió:
La carrera ha sido muy bonita, pero que calorazoo!!!
a mi el gps me ha marcado 7,3km y en wikilocs si haces una ruta con el recorrido sale a 7,2km. El 7,8 ni de lejos.

A mi tb me marcaba 7,3 km el GPS. La carrera muy bonita, pero con el calor que hacía, dónde estaba el avituallamiento? Una botellita de agua a mitad de carrera yo por lo menos lo hubiera agradecido.

Si, rectifico la distancia que me marcó el gps. Me dió exactamente 7,29km , asi que creo que la distancia aproximada sería 7,2km.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
ferreirós

Novo foreiro
Novo foreiro
27/08/12
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 8:05
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-08)

Co ánimo de ver melloras para o vindeiro ano, critico o reparto de dorsais/camisetas/pago (podense facer 2 colas, separando por apellidos) para evitar esas aglomeracions, e un pouco de agua ao finalizar a primera volta, con 30 grados, agradecese moito. Si non se pensa nos corredores as carreiras deixan de ter futuro
J.C.LEMA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/09/11
34 Carreiras
72 Mensaxes
RIBEIRA
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 13:25
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-08)

A distancia da carreira da Pobra do Caramiñal do día 31/08/2014, medida en bicicleta sale 7,395 metros e decir 7,4 km. Mencionar a falta de un vaso de plastico con agua para beber e refrescarse un pouco no kilometro 5 mais ou menos, facia moito calor. Polo demais creo que estubo ben. Gracias Pobra.
Clemente

Novo foreiro
Novo foreiro
17/08/14
10 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 13:38
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-

A mi también me salió en 7.27Km.
redrumsg

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/14
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 18:26
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-08)

Nadie vai decir nada das motos que nos viñan escoltando? Por favor! É a primeira vez que me arrepinto de non levar música. Coa de bos ciclistas que tedes na Pobra (véxase os Portela MTB) fai falta levar motocicletas de 1000cc con escapes trucados? Encima en ocasións se nos poñían xusto diante e morrías de asco co cheiro. Co ben marcadiña que estaba e coa xente que había no trazado, parécenme que estaban de máis. Polo resto, por min todo ben, salvo o tema da distancia e tal, pero vamos, nada que ver co das motos.
Clemente

Novo foreiro
Novo foreiro
17/08/14
10 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 19:03
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-

Pues yo me lo pase en grande. "Detalles" hay en todas las pruebas y esta la repetiré para el año.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3858 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 22:47
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-

Clemente escribió:
Pues yo me lo pase en grande. "Detalles" hay en todas las pruebas y esta la repetiré para el año.

Yo tambien repetiré, me gustó mucho el recorrido pero hay que tener un poco mas de tacto fino con las categorias inferiores. A modo particular me importa un pimiento si me dan premio o no, pues en mas de 12 años que llevo participando en carreras nunca fui capaz de conseguirlo. Para un popular que ronda los 3m40seg o 4m por km es dificilisimo o casi imposible (dependiendo de la carrera) que subas al podium pero ver un cri@ llorar habiendo quedado tercero y que le digan que es 4º y se quede sin trofeo o que suba como tercer clasificado y le den un trofeo que ponga 2º clasificado que hagan esperar a la categoria cadete femenina hasta las 14:20h aprox. porque hay dudas en el podium... Ayer no falló en una categoria, ayer hubo muchos fallos en varias categorias de menores.

Yo ya se que cuesta hacer las cosas y mas dificil aun que salgan bien, pero pongamos a personal que controle un poco, que si no pasa lo que pasa.

Estoy convencido de que el proximo año no sucederá, porque de los errores se aprende Guiño

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 22:58
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-08)

Yo aseguro q el caos d la entrega tuvo q ver con la empresa d cronometraje. X lo demás mazo d calor pero eso es ajeno a la organización y ya supongo q está d más decir q a mi tampoco me salió mas d 7,200 x el GPS. Y otra cosa un gesto muy feo el d Robertas el d largarse antes d q le dieran el trofeo, una falta d respeto al resto d corredores.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3858 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 23:07
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-0

mostoles73 escribió:
Yo aseguro q el caos d la entrega tuvo q ver con la empresa d cronometraje. X lo demás mazo d calor pero eso es ajeno a la organización y ya supongo q está d más decir q a mi tampoco me salió mas d 7,200 x el GPS. Y otra cosa un gesto muy feo el d Robertas el d largarse antes d q le dieran el trofeo, una falta d respeto al resto d corredores.

Para que no haya gestos feos, el proximo año que tengan en cuenta que los premios en metatico tienen que entregarse al final.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...

Última edición por xoixe o Mar, 02 Set 2014, 5:54; editado 1 vez
Güaja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/01/12
22 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2014, 5:12
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello da Pobra do Caramiñal (31-

Robertas estuvo esperando hasta las 2 pasadas, porque marchamos a la vez. Y no sólo él, sino más participantes porque a la tarde participaban en otra prueba y necesitaban el tiempo. Si los trofeos se entregasen en un tiempo razonable, mucha gente esperaría. Porque incluso en las categorías inferiores faltaban niños.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos