Foros ›
XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 20:41
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Tremendo lo de Meaño.
Cuando vi la charanga y los nicks nuestros pintados en la costa dos fornos flipé...
No puedo decir nada que ya no hayan dicho otros. La organización de la carrera ha sido perfecta. Y ya no digo sin sablear al atleta, como hacen en otros sitios, sino sin siquiera obligarle a rascarse el bolsillo.
Esta no es una carrera que haya que elogiar porque trata bien a sus clientes, sino una fiesta del atletismo hecha por la afición y para la afición.
Enhorabuena, Marcos. Muchos "organizadores de eventos" con máster y mando en plaza deberían aprender de ti.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
adelantón

Novo foreiro
Novo foreiro
9/03/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 20:43
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Como cada curso escolar, mi primera carrera tras las vacaciones ha sido la de Meaño. Como cada temporada, corro Meaño y... las que sean. Pero esta no puede faltar.
Es de agradecer el esfuerzo que hacen los organizadores por darnos de todo a cambio de nada. Por eso se merecen nuestra masiva participación. Los voluntarios/as lo dan todo. Es como correr en casa.
Este año, el detalle de la banda en la p... cuesta dos Fornos. Fui igual de lento, (la cuesta no ha cambiado nada, mira que he corrido carreras más largas y duras y la única vez en mi vida que me he parado fue aquí hace unos años) pero más contento.
Todo muy de agradecer en una carrera entrañable, bien organizada y honesta.
Muchas gracias, organización. Que sea por muchos años.
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
308 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 20:45
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Sumome os eloxios... Carreira diferente, moi popular, cos rapaces correndo cos maiores como lles gusta a eles e cuns trofeos espectaculares . Para o ano tocanos mochila, a min e a miña herdeira.

O ultimo nome no asfalto fixoseme moi familiar.
GRACIAS.
melchorlaspra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 21:22
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Los que habeis corrido hoy volved a vuestros lugares de origen y contad lo que habeis vivido hoy.

Contad que antes de la carrera habia un ambientazo increíble, que toda la gente de la organización desbordaba amabilidad.

Que durante la carrera veiais la cara de felicidad de las personas que corrían. Y las que no lo hacían, se rompían las manos aplaudiendo.

Y al finalizar la carrera el ambientazo continuaba y la gente disfrutaba en la entrega de premios

Gracias por todo eso y por el nick en el asfalto, la banda en la cuesta, la mochila de fidelidad, esa carta tan emotiva, y sobre todo gracias Marcos por amar este deporte.
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 21:36
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Mi primera participación en esta carrera de Meaño, solo llevo unos meses corriendo y por mi experiencia puedo decir que esta carrera es sin duda una de las mejores sino la mejor en la que he participado. Muchas gracias por todo a la organización y sobre todo a Marcos, porque hay dias en que las piernas y las fuerzas no se corresponden con las ganas y la ilusion y para mi hoy fue uno de esos días, por un momento en el km3 pensé en parar, pero cuando llegué a la cuesta de Fornos pensando aqui me quedo empece a escuchar a la banda sacandome una sonrisa y cuando ya vi mi nick escrito en la cuesta fue como una dosis de energía, me recordaba a los grandes ciclistas subiendo los grandes puertos, ni cuenta me di de que ya había llegado arriba Jajaja, y con esa imagen en la cabeza acabé la carrera incluso sprintandoal final, mi tiempo final 28:50, pero me voy con la lección bde que muchos dias el tiempo no importa, lo importante son estos pequeños detalles para cientos de corredores pero un recuerdo para toda la vida. Curro a apenas 3km de la zona de la carrera, y seguro que usaré este circuito para entrenar y seguir riéndome cada vez que suba la cuesta de Fornos. De nuevo gracias por todo Marcos, haber si qedamos un día y damos una carrerita y después una cañita, invito yo claro.
PINGA-PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/08/11
299 Carreiras
245 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 23:01
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

A carreira de hoxe un exemplo de boa organización. En Meaño non falta un detalle. Que ben nos tratades aos corredores. Así para nós é unha honra asistir ano tras ano. Por moitos anos máis. Parabéns Marcos e todos os involucrados nesta gran carreira!!! Aplauso Aplauso
rrpinheiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/04/12
3 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 8:00
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Suscribo todo o dito anteriormente. Era a miña primeira vez en Meaño pero seguro que non será a última.
O detalle de quitarnos o chip das zapatillas despois da carreira é unha mostra de como foi o trato aos corredores, así que a miña noraboa a toda a organización, voluntarios, etc. e, como non, ao speaker, que estaba en todo, e a por outras 30 edicións (polo menos).
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 9:02
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Non atopo fotos desta carreira, se alguén ten i as quere subir Silbar .
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 9:05
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Carreras como esta de Meaño,hace que mi pasión por el atletismo suba hasta el infinito. Moi feliz
Enhorabuena Meaño!! Aplauso
Enhorabuena Marcos Aplauso Aplauso
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 10:33
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Eu non teño nin unha, teño da costa dos fornos.. de todos os corredores, pero non sei se quiziais despois as suben.

Démoslle tempo a Marcos que seguro que as pon.

Se vexo que ninguen sube fotos dos nomes da costa dos fornos, intentarei subilas eu.
Sorriso
Germanmd escribió:
Non atopo fotos desta carreira, se alguén ten i as quere subir Silbar .

tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 10:52
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Pois , pouco me queda que engadir para felicitar os organizadores desta gran
proba de Meaño,GRACIAS creo que soa a MOI pouco,FELICIDADES,seguide
así , cada ano facedelo mellor. Do primeiro ata o último/a ,Gracias.
Ojalá a Diputación aprenda a facer probas coma esta,chea de detalles,gratis,
con chip,sorteos e trato exquisito. Con so poñer cartos non chega, está claro
que hai que acertar co persoal organizador.
OLE MEAÑO!!!!!!!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 11:02
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Esta debeu ser unha das miña primeiras 5 entradas aquí,
pasei de 27'39'' a menos de 25''
Nese momento tamén escribín máis adiante, que quería intentar baixar 1 ou 2 minutos, e casi baixei 3.

Perdoade, pero me felicito a mín mesmo (Baixa modesto que sube Óscar) Moi feliz Moi feliz

E que non me creo que esté facendo estas melloras tan rápidas... con pouco entreno.

Grazas Meaño!!! Grazas Marcos!!
Grazas Participantes!!
Comparto a opinión de que o persoal que organiza é moi importante.

sanmikel escribió:

EnvioPublicado: Lun, 11 Ago 2014, 8:26 Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)
Boas, é a primeria vez que escribo neste foro, e tamén esta sería a miña primeira carreria.
Son un aficionado de 36 anos, e o domingo a mañan fun facer o recorrido.
Me pareceu un bo recorrido, pero un pelín duro nos últimos 2 km.
Fíxeno este domingo en un tempo de 27:39 chovendo.
O que quería preguntar, era donde se pode inscribir.
Un saúdo e grazas os membros e organizadores do foro.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 11:26
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Que raro, non están todavía en ningún sitio os resultados completos.
So vexo o dos pequenos e o noso particular, pero non o xeral.
Que raro que non esté en championchip, nen por aquí.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 12:06
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Moi boas.

Antes de nada dicirvos que deixei no foro de fotos e vídeos unhas poucas fotos da carreira. Non son gran cousa, pero non tiven tempo a máis.

Os resultados sí que están en championchip.

-Resultados circuíto curto (1.070 m)
-Resultados circuíto mediano (1.700 m)
-Resultados circuíto longo (6.330 m)

Agora, agradecervos de todo corazón a confianza que depositáchedes na Carreira Popular Concello de Meaño. Todos esos comentarios que facedes, son unha fonte de enerxía para as personas que traballan arreo na organización deste evento.

Por certo, vexo que moitos centrades en min os eloxios, imaxino que porque son o que escribe no foro, pero dicirvos que en realidade llos debedes dar a un equipo marabilloso que está implicado de cheo na organización: Lourdes, Sheila, Cristina, Susana, Tino..... e como non, esos voluntarios e voluntarias sin os que non sería posible este evento. A eles son ós que realmente lle debedes de da-las gracias. Ningunha carreira é cousa dunha persoa, son os equipos, os bos equipos os que fan grandes cousas.

Aínda que todos tivéchedes só comentarios positivos, teño que recoñecer que este ano, en parte debido á choiva, andivemos un "pouquiño" máis despistados. Pero de tódalas situacións hai que aprender, e este ano serviranos para saber que non nos debemos durmir, primeira causa de que as cousas salgan mal.

Pouco más podo dicir ante todos esos comentarios que facedes, tan só dicirvos

¡¡MOITAS GRACIAS!!

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Set 2014, 13:03
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Eu colguei algúns fotos dos nicks da costa dos fornos, tamén no foro de fotos e nicks. (creo que algunha maís teño por ahí)
Animo a que os que teñan fotos que as colguen, e que corra a voz!!

Grazas Organización!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos