Foros ›
XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 6:22
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Esta lloviendo. Triste
EmilZatopek

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/14
10 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 11:14
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

lestrove escribió:
Esta lloviendo. Triste

Caíron unhas pingas, pero a organización mantivo a "sorpresa" prevista para Os Fornos. Xenial esos folgos que nos deron eses "peazo" músicos Moi feliz Cando vas ao límite ese tipo de cousas agradécense mogollón.

Eu ao final cumplín co obxectivo de acabar no Top-100 Molón Acabei no posto 98 (gracias a un último sprint no que casi deixo o fígado atrás), facendo un tempo de 25.41. A ver se para o ano os isquios deixan de dar polo cú e aspiro a algo máis.

Coma sempre, o ambiente xenial. Eramos máis de 500 correndo, é unha auténtica pasada como vai medrando esta carreira. Atopeime a moita xente coñecida, incluido algún compañeiro de colexio. E 'chapeau' á organización tamén polo ben que nos coidan cando chegamos mortos á meta. Camiseta seca, froita, bebidas... A min ata me quitaron o chip mentres eu volvía respirar Silbar

En fin, unha auténtica marabilla. O vindeiro ano se nada cambia alí estaremos de novo!
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 11:58
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Unha gozada o correr en Meaño cada ano superanse unha carreira de matricula de honor pro ano na costa dos fornos a paris ou panorama ou mellor rebaixarlle a pendiente. Gracias Marcos por poñer o meu Nik parece que me dou un plus de forza. Un saludo e ata o ano
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 12:10
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Felicidades organizacion, e a ti marcos, como cabeza visible x aqui.
Unha carreira moi ben organizada.
Mira x onde, buscaba unha camiseta rosa de running, e xa ma destedes vos (en serio).
A nivel persoas moi ben, a "xoixe" non o vin x diante quedastes x diante miña), pero a "lestrove" si q o vin e o recoñecin (delatasteste na costa dos fornos, sinalondo o teu apodo). O final lestrove perdeu con xoixe, e eu cos dous; pero non moito.
Fixen menos de 25'.
Non sta mal para 6 semans de running a medio ritmo.

Felicidades meaño!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 12:15
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

sanmikel escribió:
Felicidades organizacion, e a ti marcos, como cabeza visible x aqui.
Unha carreira moi ben organizada.
Mira x onde, buscaba unha camiseta rosa de running, e xa ma destedes vos (en serio).
A nivel persoas moi ben, a "xoixe" non o vin x diante quedastes x diante miña), pero a "lestrove" si q o vin e o recoñecin (delatasteste na costa dos fornos, sinalondo o teu apodo). O final lestrove perdeu con xoixe, e eu cos dous; pero non moito.
Fixen menos de 25'.
Non sta mal para 6 semans de running a medio ritmo.

Felicidades meaño!!

Hoxe estaba floxo de pernas,pois ayer a tarde batinme o cobre nos 12 duros kilometros de Mesia. Guiño
VIKINGO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/13
10 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 12:26
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Moi boa carreira, moi bo ambiente, moi boa a organización.... NORABOA!!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 12:59
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Carrera con todos los alicientes posibles.Un 10 sin duda!! Moi feliz
Ambiente atlético fenomenal.Y bueno,lo de la charanga en la cuesta y mi nick en el asfalto,lo máximo...Bravo!! Aplauso
Yo personalmente,y despues del tute de ayer en Mesia,pues bastante bien.No pude con mis rivales más directos,pero contento estoy.
Al final 24:38 puesto 69 Sorriso
En horabuena Marcos Aplauso
Xoixe,no te quedaste al sorteo,te perdiste de ganar una cesta. Guiño
fel_radio

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/11
8 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 13:48
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Noraboa a todos os que organizades a carreira! BRavo! De un Meañes que se sinte orgulloso da carreira!
VilalongaRunner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/03/10
0 Carreiras
96 Mensaxes
Vilalonga
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 14:45
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Ante todo,una palabra : GRACIAS .Bajé mi marca personal 1 minuto ,camiseta de regalo, y por estar en la carrera 5 años seguidos,obsequio de una mochila , un libro... Y el detallazo de ver mi nick pintado en la carretera mientras sonaba la charanga en lo alto de la cuesta que me sacó una sonrisa. Gracias a los organizadores por otra gran carrera , os doy matrícula de honor,sois los mejores !
Andrés

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/08/10
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 16:08
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Encantame esta carreira!! o da costa de fornos impresionante!!
Moitas gracias a organización por todo!!!!!
Eu un ano máis mellorei o meu tempo (22:42), fai 7 anos cando corrín por primeira vez pareciame imposible baixar de 24 asi que melloro cos anos como os bos viños.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 16:57
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Graciñas por brindarnos a oportunidade de facer unha maña de atletismo, moi ben organizada, Marcos i compañía fan un traballo excepcional, i sen pasar por caixa, xa ten mérito cos tempos que corren. Pro ano voltamos Aplauso Aplauso Aplauso .
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3861 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 17:29
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Como siempre, Meaño no defrauda Aplauso Aplauso Aplauso Mi 12ª participación consecutiva y cada año sorprenden mimando y cuidando al corredor Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso . Lo de la charanga en A Costa dos Fornos fue el no va más, con deciros que iba tan entretenido escuchando la musica y viendo como tocaban (lloviendo) Aplauso Aplauso Aplauso que habia dicho Marcos que si llovia no habia sorpresa y si la hubo Bailar pues tan entretenido iba que me plante en la cima casi sin enterarme Satisfecho

Es increible como una carrera de coste cero de inscripción tenga gran cantidad de regalos, bebidas, camisetas, sorteos, fruta para todos Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso hasta los voluntarios se ofrecian quitarte el chip al finalizar (detallazo Aplauso Aplauso Aplauso ). Esta noche no duermo pensando en lo bien que me lo pasé Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Ojalá pudiera saludar a todos a cada uno de los organizadores y darles las gracias por fomentar el deporte para todas las edades y para todos los bolsillos. Me quedo corto si le doy un 10 a la XXX Carreira Popular Concello de Meaño. Gracias Marcos y si puedes transmite este mensaje a todos los que han hecho posible que un año más nos sintamos como en casa. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 18:28
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Como no moitisimas grazas outro ano mais espectacular organizacion non se lle pode pedir nada mais a esta carreira.Gracias Marcos por poñer o meu nik na famosa costa e xa nada que decir sobre a charanga,cando me din conta xa estaba arriva e ainda porriva premio por 5 anos seguidos
Saudos e ata o ano un 10
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 19:22
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Anda, eu corrin a costa dos forno, non vin o meu nome.
Entre a banda de música e cando vin a lestrove apuntando o seu nome (nese momento mirei para él), me perdín onde estaba escrito o meu.
Aquí esta:


Que ilusión!!
Grazas organización, un novato con ánimos no chan.!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 14 Set 2014, 19:25
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

sanmikel escribió:
Anda, eu corrin a costa dos forno, non vin o meu nome.
Entre a banda de música e cando vin a lestrove apuntando o seu nome (nese momento mirei para él), me perdín onde estaba escrito o meu.
Aquí esta:


Que ilusión!!
Grazas organización, un novato con ánimos no chan.!!

Si Señor,todo un detallazo!! Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos