Foros ›
Ruta de San Xoan da Cova-Vedra (03/08/14)
Foros de debate / Andainas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 30 Xul 2014, 16:27
Asunto: Ruta de San Xoan da Cova-Vedra (03/08/14)

Este proximo domingo celebrase no concello de Vedra (dentro do programa de sendeirismo, Goza do Ulla), a andaina pola Ruta de San Xoan da Cova. E un recorrido precioso pola marxe dereita do rio Ulla. Son uns 12 km moi levadeiros.
Eu, o igual que xa fixen o ano pasado, teño pensado facela correndo, pero en vez de desplazarme en bus dende a meta a salida, saldrei correndo dende a meta a salida para despois regresar a meta (correndo ou andando de pendendo de como me encontre) co que faria un total de 24 km.
Se alguen non sabe que vai facer este domingo e lle apetece acompañarme será benvido. Eso si, o meu ritmo e "trote borriquero total", pero se alguen quere vir e ir a 3.30/km tamen pode ainda que eu non o siga Guiño Guiño

Na mita da ruta, km 6 ( para min será o 18 teremos bebida), e o chegar a meta, se alguen lle apetece quedarse a comer, celebrase ali unha festa gastronomica (FESTA DO CHOURIZO); eso si a comida xa tendriamos que pagar.

Pois o dito, se aparece alguen interesado pode poñerse en contacto conmigo ou senon aparecer na area recreativa de Cubelas as 9 da mañan.

Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos