Foros ›
I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nadel

Maratoniano
Maratoniano
7/07/11
250 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Ago 2014, 14:01
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

Estuve leyendo y dice que la prueba sale del centro de Ribadeo y que la meta está en las Catedrales, me pregunto, para regresar a Ribadeo, lo hacemos corriendo o van a poner transporte?

saludos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Ago 2014, 15:26
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

Para pequñacriatura y nadel, se leedes o reglamento na páxina da media xa vos ben reseñado.

O percorrido, é por asfalto, terra e zahorra.

Haberá autobuses, para levar dende a meta ata a saida, non me acordo do horario, cun servicio de guardarropa. Non sei se despois haberá tamén dende as Catedrais ata Ribadeo, sería máis interesante esta opción, xa que as duchas están en Ribadeo, ainda que sempre hai a opción de ducharse nas duchas ao aire libre das Catedrais (como no trail do Pindo).

Respecto a orografía do percorrido, eu non mirei moito por onde discurre, (eu son visitante asiduo de Ribadeo). Pero se sae de diante do concello, e baixa ao muelle, imos ter unha boa baixada ca sua corresponde subida por onde ten a casa a familia Calvo-Sotelo. E despois polo que coñezo vai ser un típico rompepernas.
Este finde case seguro que vou a ir a Ribadeo e a ver se podo ver in situ o percorrido.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 04 Ago 2014, 21:39
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

no lo vi por ahi,igual se me paso,alguien sabe si hay tope de tiempo para hacerla?gracias

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 05 Ago 2014, 4:38
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

tope de tempo haberá, pero vamos, por razóns de tráfico ou protección civil, pero Ribadeo non é o que se di "montañoso" nin o percorrido matador Moi feliz

-- Chámame "ghose"
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 05 Ago 2014, 20:53
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

pues si hay tope de tiempo deberiamos saber cual es.gracias

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
xose9

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/08/12
10 Carreiras
241 Mensaxes
RIBADEO (LUGO)
Respostar citando Envío Xov, 07 Ago 2014, 7:44
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

En canto ó percorrido, como ben se dixo noutra entrada, ó pouco da saida hai unha baixada hacia o porto, 1 km despois temos unha subida de 400 m un pouco dureta dependendo da intensidade coa que subamos e logo teremos un percorrido bastante chan con pequenas subidas e baixadas, algunhas máis pronunciadas pero sin chegar a ser matadoras. O firme, alternarase asfalto, terra e zohorra.
O único inconvinte, si da o vento, que ó ir tan pegado á costa e nunha zona de rasa costeira, pode dificultar.
Pero seguro que merecerá moito a pena esta carreira e este percorrido.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Dom, 10 Ago 2014, 10:48
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

unha pequena dubida que teño, a meta estará mesmo na praia?

O último tuercebotas/ Ad Cerne
pasp84

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/11
42 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2014, 13:05
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

Dúas cousas, a primeira a ver se alguén pode poñer o percorrido en wikiloc, e a segunda saber qué distancia transcorre en asfalto e cal por terra.

Graciñas
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2014, 15:27
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

pasp84 escribió:
Dúas cousas, a primeira a ver se alguén pode poñer o percorrido en wikiloc, e a segunda saber qué distancia transcorre en asfalto e cal por terra.

Graciñas

Pero se xa está subido na súa web...

mediamaratonascatedrai...ercorrido/
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2014, 15:32
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

xb74 escribió:
unha pequena dubida que teño, a meta estará mesmo na praia?

A media maratón, ten páxina propia que é esta. Mirando no percorrido, teñen vista aerea do mesmo, vexe que se remata arriba na estrada.

mediamaratonascatedrai...press.com/
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Ago 2014, 19:13
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

pasp84 escribió:
Dúas cousas, a primeira a ver se alguén pode poñer o percorrido en wikiloc, e a segunda saber qué distancia transcorre en asfalto e cal por terra.
Graciñas

Eu polo visto no mapa (sain a correr o Domingo por o percorrido, pero confundínme e case non fun polas zonas de terra que hai moitas).

Ata o PK.5, e todo por asfalto (ata a illa Pancha), pequeno tramo de terra 150/200 mts?. e outra vez asfalto ata o 7,100. Pista de terra ata o PK.9 . (Con algo de baixada e despois subida e llanear). 600 mts. de asfalto e novamente terra durante caseque 2 Kms (confundinme e xa me metín ao asfalto cando levaba a metade, aqui hai unha boa baixada e unha subida dura). Salimos ao asfalto xa pasado Km 11, ( a partir de aquí fun todo por asfalto). 400 mts. de asfalto e novamente terra ata o P.K.13. Temos 700 mts,. por asfalto cara a localidade de Rinlo e creo que outra vez terra ata entrar en Rinlo pegados a costa, aquí temos unha baixada e unha subida a caron do porto de Rinlo e creo que ata o Km 16 e case todo por asfalto.

Despois, eu din volta antes de chegar ao Pk17, pero indo por asfalto xa que levaba 10 Kms e ainda tiña que voltar a Ribadeo, pero xa fun atallando para un total de 17500 mts.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mar, 12 Ago 2014, 19:17
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

Kurty escribió:
xb74 escribió:
unha pequena dubida que teño, a meta estará mesmo na praia?

A media maratón, ten páxina propia que é esta. Mirando no percorrido, teñen vista aerea do mesmo, vexe que se remata arriba na estrada.

mediamaratonascatedrai...press.com/
ok, graciñas!

O último tuercebotas/ Ad Cerne
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Ago 2014, 20:23
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

Kurty escribió:
xb74 escribió:
unha pequena dubida que teño, a meta estará mesmo na praia?

A media maratón, ten páxina propia que é esta. Mirando no percorrido, teñen vista aerea do mesmo, vexe que se remata arriba na estrada.

mediamaratonascatedrai...press.com/

Transcribo o que pon na web da proba:
"...coincidindo coa baixamar, e poder así erguelos brazos cruzando a meta entre un dos populares e naturais “Arcos do Triunfo” da praia de Augasantas..."
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Ago 2014, 22:08
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

Baralloco, si o pon no reglamento así debe ser, pero se miras o percorrido ampliado (picar ca lupa), vexe claramente, que a carreira remata na estrada de asfalto a carón do restaurante, non hai ningún xiro cara a praia (tería que ser baixada polas escaleiras).
mediamaratonascatedrai...araton.jpg
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Ago 2014, 10:44
Asunto: Re: I Media Maratón Ribadeo - As Catedrais (6 de setembro)

pasp84 escribió:
Dúas cousas, a primeira a ver se alguén pode poñer o percorrido en wikiloc, e a segunda saber qué distancia transcorre en asfalto e cal por terra.

Graciñas

es.wikiloc.com/wikiloc...id=7487426





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos