Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 7:31
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Jorge13cr escribió:
Ahí va un video del recorrido desde el aire con google earth
youtu.be/o0ypJhMWPQg
Guiño

Chulísimo o video, vaia zonas máis bonitas polas que imos a correr. Contando con moita máis area de praia da que me gustaría.

Un bo traballo.
milsetentaynueve

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/12
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 9:35
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Pues a priori parece que mañana acompañará el tiempo, ni lluvia, ni viento, buena temperatura....día propicio para disfrutar.
Mucha suerte a la organización que al menos ha demostrado poner todo de su parte para un buen día de "turismo atlético".
Personalmente mañana me lo tomaré con calma y a disfrutar de las vistas, si alguien se apunta a grupeto de 2h...por allí andaré.Lo de correr duro queda para otros paisajes.....
Kiks

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/09/11
105 Carreiras
165 Mensaxes
Cambre (A Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 9:42
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Me apunto a ese grupo de 2h¡ Salida despacio, subida aún más (incluso andando en la parte final), bajada disfrutando de las vistas... y en función de las sensaciones, correr algo a partir de Barra...
Llevo camiseta azul de Patukos Tim Ranin y mido casi 2 metros... no hay fallo...
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 14:55
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

A zona de confraternización e o aparmento para que temos reserva de bus é a mesma, o campo de fútbol. Non hai problema en quitar o coche en calquer momento ó rematar a carreira, non? Digoo por se hai algunha incompatibilidade, porque nese caso ó mellor ós que temos que marchar algo rápido nos compensa non deixalo no campo de futbol para evitaros problemas
acvela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/07/14
117 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 15:06
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

A recomendación é deixar o coche no campo. A zona de confraternizacion finalmente non é no campo se non ó lado da meta.

www.21kcostadavela.es
www.facebook.com/21kCostaDaVela
@21kcostadavela
Instagram.com/21kcostadavela
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 13:58
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Carrera muy recomendable. Dos cositas, la primera que hay que ponerla en el foro de montaña Moi feliz , se corre toda pero casi no se pisa asfalto. La segunda, la salida, aunque fuera por causas ajenas a la organizacion...... pero el entorno y el esfuerzo de los voluntarios lo arreglo todo.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 16:59
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Encantoume este TRAIL. Dura proba nalgúnha infernal subida, dende o meu punto de vista, pero se compensa coas paisaxes.
Avituallamentos estupendos, o plátano da vida!!! jejeje!!
E fin de carreira con paella, cervexa e unha camiseta das máis chulas que me teñen dado.
A mellorar o da saída, polo embotellamento que se produxo e intentar empezar a hora.
polo resto, a pesar de sufrir, repetirei!
Parabéns a organización e ánimos para unha segunda edición! Grazas!
nacho43

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 17:52
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Hai días en que da gusto correr, días como o de hoxe e non me refiro sólo polo azul do mar e do ceo, se non por todo o que rodeou a esta carreira. Non é unha media normal, é un semi trail, con zoas de subida cortas pero duras e pesadez da área da praia, pero é unha carreira PRECIOSA, cun pouco de todo, e cun ambiente xenial. Hai que mellorar cousas, pois sí, pero estou convencido de que será unha das clásicas en Galicia.
gracias a todos os voluntarios, a organización e a cada unha das persas que íanos animando e ata os golfiños que nos saudaron na meta.
E ainda por riba pagamos 10euros, solo 10 euros, este é o tipo de carreiras que temos que apoiar e agradecer aos organizadores. E xúrovos que non coñezo a ninguén deles.
chapeau!
ogallá que nos voltemos a ver o ano que ven!
melchorlaspra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 18:36
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Lo primero, felicitar a los organizadores por posibilitar la celebración de esta
prueba ta bella.

Extender la felicitación a los voluntarios, cocineros, aguadores y al público, que no dejó de animar.

Me gustaría que desde la organización hubiesen animado más a usar zapatillas de trail. En una de las bajadas (y no bajo a lo loco) me torcí un tobillo. Con las zapatillas de trail lo llevaría más protegido.
hoxxkar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/12/11
2 Carreiras
67 Mensaxes
Cangas
Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 19:02
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Os dejo un enlace con algunas fotos, no me deja entrar en la sección especifica, por mientras no las cambien botarlle un ollo aquí. plus.google.com/117471...nHXi6mjM5q
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 19:17
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Magnifica carreira!!! das mais fermosas que corrin, moita calor e petada persoal apartir do km. 15, igual foi o pasar a praia de Barra que me baixou a sangue da cabeza Mr. Green , pero recuperei estupendamente a base de masaxe e paella... noraboa a organizacion, repetirei seguro...

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 19:43
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Felicitar a toda a organización, colaboradores e toda persoa que botou unha man no evento.

Respecto a carreira en si, creo que fumos enganados pola dureza da mesma, este era un trail en toda regla, aquí falaron das costas pero vaia costas. Aquí dende o 1º ata o derradeiro tiveron que poñerse a andar.
Eu se o chego a saber non me pegaría un madrugón, e faría máis de 240 Kms. ida e volta. Non costaba nada dicir que era unha carreira moi exixente, que os tempos respecto a unha Media de asfalto ianse elevar unha barbaridade. Eu funme a 1h49'59" polo meu crono.
Ollo que esta é unha reflexión miña respecto ao percorrido, xa que non me gusta competir en carreiras con tanta dureza.

Respecto a organización, fabulosa en todolos sentidos, gran cantidade de voluntarios, gardaroupa, gran avituallamento líquido e sólido en carreira. Ao rematar, paella para repetir e empanada, bebidas, servicio de masaxe (que ben me sentou), duchas portátiles a pe da meta.
Para ser unha proba primeriza un notable moi alto, xa que ademáis hai que engadir a problemática organizativa que conleva ter a saida e chegada en sitios diferentes. Aplauso Aplauso
Se cadra me esquenzo de algo pero se me acordo xa o poñerei Angel Angel
silvia_calvo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/08
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 19:49
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Me sumo a las felicitaciones a la organización de esta preciosa carrera. Muchísimas gracias. Esta noche pasada dormí fatal y cuando sonó el despertador a la hora indecente de las 6.30 de la mañana me pregunté que coño hacía levantándome. Ahora sé que ha merecido la pena. En serio ha sido increíble.
Sólo quiero hacer una pregunta, no a la organización sino al corredor que en el primer avituallamiento, al pasar justo al lado de la cajita que había para tirar los vasos de plástico, con sus santos cojones tiró el suyo a la cuneta. Mi pregunta es ¿sabes leer? porque en el reglamento de la prueba dice:

"Medio ambiente
- La Organización solicita encarecidamente que se mantenga el trazado del recorrido a realizar limpio de desperdicios (geles, barritas, plásticos, papeles…).

- Estaremos en un espacio natural y para poder seguir disfrutando de él, todos nosotros debemos de velar por su conservación."

Si no sabes leer, que tampoco es para avergonzarse: ¿no tienes sentido común? Porque lo que tú hiciste sí que es para que se te caiga la cara de vergüenza. Hombre, la próxima vez prueba a quedarte en tu casa. Todos ganaremos más.

Tenía que decirlo. Reitero mi enhorabuena a la organización y si puedo, el año que viene repito.
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 22:13
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

Noraboa a todos, organizacion e voluntarios sobre todo porque cando as cousas se fan con ilusion se nota. E sabian que o que facian merecia a pena. Tamen os participantes porque percibin un ambiente moi agradable. O tema dos vasos, en fin sempre o hai que vamos a pedir... maleducados hainos en todas partes.
Eso si creo que se pode considerar trail, non tecnico pero si bastante duro. Tanto com para irse 20 o 30 min do tempo de asfalto. Espero que se repita o ano que ven.
diegopadrons

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/13
3 Carreiras
28 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2014, 7:16
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)

A miñas felicitacións a organización, aínda que o retraso na saída sentou un pouco desconcertante.
A paisaxe, encantadora, única, diversa e posiblememente inigualable. Non obstante, isto non é unha carreira por terra. Moitos tramos, (no meu grupo) todos andando. Foi durísima e máis cando contaba solo co treito de duro do km 3.
Non obstante, non desmeceu o esforzo.
Parabéns en definitiva.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos