Foros ›
vómitos despois de carreiras longas
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
compostelarunner

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
50 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Xul 2014, 14:47
Asunto: vómitos despois de carreiras longas

Ola a todos,

Queria peguntarvos aos que tedes máis experiencia a qué se pode deber que despois de carreiras máis ou menos longas (medio maratóns, por exemplo) ou despois de facer un esforzo grande remate a carreira, beba un grolo de auga ou tome un anaco de plátano e ao pouco empezo a atoparme mal do estómago terminando vomitando. Isto pode durar arredor de 1 hora máis ou menos e despois xa estou mellor.
Pensei que podía deberse a que non me hidrato ben durante as carreiras xa que non estou moi afeito a beber correndo porque non me "entra" moito. Agora teño un tanto de medo a correr medios maratóns e maratóns debido a esta circunstancia. Onte tamen fixen unha tiirada longa e cando cheguei a casa bebin un pouco e outra vez o estómago empezou a pasar factura. Nesta ocasión non cheguei a vomitar a puden cear sen problema. Tedes algunha idea de a qué se pode deber? Agradecería as vosas ideas e suxestións.

Saúdos e bó verán para todos
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 22 Xul 2014, 17:13
Asunto: Re: vómitos despois de carreiras longas

Podería ser debido a acumulación de ácido láctico. Os síntomas máis comúns suelen ser nauseas, dolor no abdomen e vómitos.

Proba a descansar 5-10 minutos despois de correr e logo fai 10 minutos de trote suave para levar o ácido láctico residual o figado. A ver si che da resultado, en caso contrario, quedaría descartado e terías que buscar outras causas.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
RUNCANGAS

Novo foreiro
Novo foreiro
11/03/14
2 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Xul 2014, 17:30
Asunto: Re: vómitos despois de carreiras longas

A raiz de este hilo os hago la siguiente pregunta, Puede ser la acumulación del ácido láctico que provoque dolores en la zona abdominal/intestinal/lumbar y que dure durante varios días? Los síntomas por acumulación de ácido láctico se siente en pleno esfuerzo físico o en horas posteriores? hay alimentos o bebidas idóneas para eliminación del dichoso ácido? Un saludo.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 26 Xul 2014, 12:36
Asunto: Re: vómitos despois de carreiras longas

A mí, las veces que noto malestar o vómitos, coincide con haber ido muy alto de pulsaciones o, incluso, llevar bastante tiempo sin comer.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos