Foros ›
XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
popularenfurecido

Novo foreiro
Novo foreiro
27/05/14
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Set 2014, 19:40
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

LUISAF escribió:
Hola,
Unha preguntiña, son duas voltas o circuito que aparece nos carteis???
Gracias.
Si
LUISAF

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/12
8 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Set 2014, 21:32
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Gracias, ata mañá entón...!!!
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 13:37
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

no veo la hora que aparezcan fotitossssssss
Deportesriveira

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/13
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 16:29
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

En el Facebook de la asociacion as Miñoteiras aparecen compartidos varios álbunes de fotos
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 17:54
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Un dez a organización!!! un dez para Ribeira!!
pajaro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/08/09
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 17:58
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Ya nos contareis que os pareció la carrera de hoy, en cuanto a organización, circuito, horarios, etc... Queremos saber vuestra opinión.
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 18:38
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Deportesriveira escribió:
En el Facebook de la asociacion as Miñoteiras aparecen compartidos varios álbunes de fotos


muchas gracias y tambien a la organizacion un 10, excelente
sarim47

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/11
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 19:10
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Enhorabuena a todos los q han trabajado para ofrecernos esta impresionante jornada de deporte en Riveira. Por una vez se ha conseguido una gran participacion. Vaya ambientazo en las calles de Riveira. La organizacion perfecta. Cronometraje, jueces, la calzada cortada al trafico, avituallamiento de lujo un ejercito de voluntarios, camiseta tecnica, la musica animando las calles,...no se puede pedir mas.
Gracias!
milsetentaynueve

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/12
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 19:48
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Me encantó todo en esta carrera.
Gran organización, buen circuito, día en lo climatológico muy bueno...no se puede pedir más.
Eso sí, nivel de leche en la carrera, estáis todos como motos, en Galicia para estar en la primera mitad hay que ir a 4,15....eso en otras comunidades ni de lejos.....
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 7:22
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Buff, este ano púxese o nivel moi alto a nivel organizativo. E grazas polo trato aos federados, que non sempre é así en campionatos feitos noutros lares. Tremendo avituallamento final, creo que estiven nalgunha MM que non daban nin un terzo do que había onte.

Noraboa á organización.
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 11:54
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

10 para la carrera. 10 para la organización y 10 para deportistas y publico. Para una mañana de 10!!!
Luci

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/14
91 Carreiras
242 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 13:14
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Una carrera de 10. Todo muy organizado y muy bien señalizado se notan todos los años de experiencia celebrando esta carrera. El avituallamiento y el trato humano excepcional; el recorrido muy asequible aunque a mí, particularmente, no me gusta mucho que sean dos vueltas a un circuito. Lo que de carrera popular le vi muy poco puesto que la mayoría tenían mucho nivel.
Lo único que me resultó algo lioso y pesado fue la entrega de premios, pero muy comprensible al celebrarse varias carreras en una.
Como anécdota os diré que después de terminar la carrera, que me llevó lo mío (soy de las de la última hoja), pregunté por las duchas y se ve que me vieron muy buena cara porque me dijeron que se podía ir caminando. Así lo hice, ....... pensando durante todo el trayecto ¿qué le he hecho yo para que me informasen así? Pensando Pensando

La ducha y después un ratillo en la playa lo compensó todo. Era la primera vez que iba a Riveira y espero repetir el año que viene.

Mi enhorabuena a toda la organización.
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 15:59
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Unha carreira fantástica, excelente organización e menudo ambiente polas calles, da gusto correr en Riveira.

Jajaja lucirg, coido que o que che informou das duchas tiña algo de retranca, si despois da carreira ainda subiches á Fieiteira a pé haiche que dar un premio. Aplauso Aplauso Aplauso
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 18:01
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Xa era hora que as xentes de ribeira saliran das suas casas un domingo para animar a ese millar de corredores que estaban nas suas ruas correndo ,foi un gustazo ver a peatonal chea de xente animando ,eso xo teño vivido en outras carreiras padron ,porriño ,santiago,etc pero nunca na casa .Para min a carreira de 10 non atopei fallos destacables ,todo perfecto.a miña carreira moi contento fixen mmp na distancia e quedando a 23 s do objetivo marcado pero xa falta menos .Felicitar a todos e cada un dos voñuntarios e xentes de ribeira ademais de todos os organizadores da carreira incluido o concello que se volcou ca carreira .Os dj tocando en duas plazas de lujo animaba vastante escoitar a musica..
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 18:02
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Xa era hora que as xentes de ribeira saliran das suas casas un domingo para animar a ese millar de corredores que estaban nas suas ruas correndo ,foi un gustazo ver a peatonal chea de xente animando ,eso xo teño vivido en outras carreiras padron ,porriño ,santiago,etc pero nunca na casa .Para min a carreira de 10 non atopei fallos destacables ,todo perfecto.a miña carreira moi contento fixen mmp na distancia e quedando a 23 s do objetivo marcado pero xa falta menos .Felicitar a todos e cada un dos voñuntarios e xentes de ribeira ademais de todos os organizadores da carreira incluido o concello que se volcou ca carreira .Os dj tocando en duas plazas de lujo animaba vastante escoitar a musica..





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos