Foros ›
XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
osovan

Novo foreiro
Novo foreiro
18/08/14
16 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 23:53
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

2 cousiñas:
no pdf pon o seguinte:
5. INSCRICIONS
Os participantes na XVII Carreira Popular de Santa Uxía poderán realizar a súa inscrición na web www.riveira.es e www.emesports.es, a partir do día 25 de agosto, con data límite o xoves 25 de setembro ás 22 horas.

pero despóis en outros lugares pon ata o día 22.

cal é a correcta?

e outra cousa. O ritmo lento para quen é? para os que corren a 3.30 o km ou para os que nos leva máis de 5 minutos o km XD
A ver si podo estar alí as 9.30. (pola casa de turismo non?)
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 16:13
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

225 inscritos...pero nestes intres bótase en falta os "pros" que loitarán polo título de Campeón Galego, non??
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 19:23
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

osovan escribió:
2 cousiñas:
no pdf pon o seguinte:
5. INSCRICIONS
Os participantes na XVII Carreira Popular de Santa Uxía poderán realizar a súa inscrición na web www.riveira.es e www.emesports.es, a partir do día 25 de agosto, con data límite o xoves 25 de setembro ás 22 horas.

pero despóis en outros lugares pon ata o día 22.

cal é a correcta?

e outra cousa. O ritmo lento para quen é? para os que corren a 3.30 o km ou para os que nos leva máis de 5 minutos o km XD
A ver si podo estar alí as 9.30. (pola casa de turismo non?)

trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 19:26
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Tranquilo osovan polo que eu sei somos varios correores que pasamos dos 5 min km asi que non vas estar solo o viernes
pajaro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/08/09
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 20:08
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Los pros tienen que hacer la inscripción en la plataforma de la RFEA, todas las competiciones federadas de nivel nacional o autonómico se hacen desde esta aplicación. Supongo que cuando se cierre el plazo de inscripción en el campeonato, el martes anterior a la prueba, volcarán los datos en las inscripciones.
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 21:43
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

osovan escribió:
2 cousiñas:
no pdf pon o seguinte:
5. INSCRICIONS
Os participantes na XVII Carreira Popular de Santa Uxía poderán realizar a súa inscrición na web www.riveira.es e www.emesports.es, a partir do día 25 de agosto, con data límite o xoves 25 de setembro ás 22 horas.

pero despóis en outros lugares pon ata o día 22.

cal é a correcta?

e outra cousa. O ritmo lento para quen é? para os que corren a 3.30 o km ou para os que nos leva máis de 5 minutos o km XD
A ver si podo estar alí as 9.30. (pola casa de turismo non?)

E algún irá co takataka..... Guiño
osovan

Novo foreiro
Novo foreiro
18/08/14
16 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 21:52
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

trevinca escribió:
Tranquilo osovan polo que eu sei somos varios correores que pasamos dos 5 min km asi que non vas estar solo o viernes

Perfecto Aplauso ;
non é por ir solo, é por non chegar tarde ós comentarios, consellos, etc.. de cada curva jajaja
pajaro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/08/09
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 7:57
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Hola a todos, debido a un error mío ya que no me di cuenta de que se celebraba la milla nocturna en Puebla un par de horas mas tarde. Me veo en la obligación de cambiar el día de la quedada, que en principio la moveremos para el domingo por la mañana a las 11:30.

Lo siento por aquellos que esto le suponga un cambio de planes.
Luci

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/14
91 Carreiras
242 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 9:34
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Hola, estaba pensando en inscribirme en esta carrera sobre todo porque he leído que es bastante llana y, bueno sí, el roscón ayuda. Lo que pasa es que después de todo lo que he leído ya lo dudo, yo soy de las de más de 5' el km, por lo que no sé si esto será mucho para mí. Además al ser de Coruña tampoco puedo ir a la quedada del domingo para poder escuchar todas las indicaciones y recomendaciones sobre el recorrido.

Lo pensaré Pensando Pensando Pensando . Eso sí, agradecería que alguien me confirmase el plazo límite para inscribirse. Muchas gracias.

Un saludo
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 10:07
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

pajaro escribió:
Hola a todos, debido a un error mío ya que no me di cuenta de que se celebraba la milla nocturna en Puebla un par de horas mas tarde. Me veo en la obligación de cambiar el día de la quedada, que en principio la moveremos para el domingo por la mañana a las 11:30.

Lo siento por aquellos que esto le suponga un cambio de planes.


Home o domingo temos outras carreiras ,bueno que lle imos facer , quedareime sin saber como mellorar ,pero xa teño a inscricion pagada pa domingo noutro evento e xa perdes 5-6 corredores que non podemos o domingo
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 10:23
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

trevinca escribió:
pajaro escribió:
Hola a todos, debido a un error mío ya que no me di cuenta de que se celebraba la milla nocturna en Puebla un par de horas mas tarde. Me veo en la obligación de cambiar el día de la quedada, que en principio la moveremos para el domingo por la mañana a las 11:30.

Lo siento por aquellos que esto le suponga un cambio de planes.


Home o domingo temos outras carreiras ,bueno que lle imos facer , quedareime sin saber como mellorar ,pero xa teño a inscricion pagada pa domingo noutro evento e xa perdes 5-6 corredores que non podemos o domingo
Claro pero hoy está la Milla en A Pobra y me parece lógico no andar a pisarse al manguera entre bomberos.
pajaro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/08/09
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 12:50
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Solo puedo pedir disculpas por el cambio de fecha y asumir la responsabilidad de este error, nos parece importante no realizar el evento coincidiendo con la prueba de esta noche en Puebla.
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 13:16
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

pajaro escribió:
Solo puedo pedir disculpas por el cambio de fecha y asumir la responsabilidad de este error, nos parece importante no realizar el evento coincidiendo con la prueba de esta noche en Puebla.
Si señor, educación, respeto e solidaridade...
Errare hunanum est.

Aplauso Aplauso Aplauso .

Ok PÁjaro. Si todos fósemos así millor lle iría ao atletismo.... E ao mundo en xeral. Guiño Guiño
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 13:17
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

pajaro escribió:
Solo puedo pedir disculpas por el cambio de fecha y asumir la responsabilidad de este error, nos parece importante no realizar el evento coincidiendo con la prueba de esta noche en Puebla.
Si señor, educación, respeto e solidaridade...
Errare hunanum est.

Aplauso Aplauso Aplauso .

Ok PÁjaro. Si todos fósemos así millor lle iría ao atletismo.... E ao mundo en xeral. Guiño Guiño
iRattle

Maratoniano
Maratoniano
6/06/14
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 14:20
Asunto: Re: XVII Carreira Popular "SANTA UXÍA" - Riveira (28/09/14)

Outro que se apuntou, veremos como estou logo da media marathon de Oporto, pero píllame cerca, e que mellor forma de medirse para a semana seguinte facer a Coruña 10 Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos