Foros ›
Duda sobre correr por la playa
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
RunnerGalego

Novo foreiro
Novo foreiro
20/07/14
4 Carreiras
17 Mensaxes
Nigrán
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 23:24
Asunto: Duda sobre correr por la playa

Hola a todos :

Soy nuevo y llevo varios años corriendo pero de forma casual (2-3 dias semana , 5-10 km) y el año pasado me dio por experimentar eso de las carreras y aunque quedé entre los últimos el tema es llegar y es una sensación que ahora que siempre tengo oportunidad intento experimentar.
Mi duda , es que me he anotado a esta carrera y estoy comenzando a entrenar y hago 5km en 35 minutos , suelo hacer varias paradas , espero que para el dia de la carrera hacerlo del tirón , la duda es ¿Aconsejais correr descalzo o con los tenis? , mientras se entrena me refiero y en la carrera supongo que hay que ir con el equipamiento adecuado.
Estoy abierto a posibles consejos a mayores y demás.

Saludos y gracias.

Edito para agregar el link.


Última edición por RunnerGalego o Lun, 21 Xul 2014, 20:44; editado 1 vez
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2014, 5:37
Asunto: Re: Duda sobre correr por la playa

Supongo que te Refieres a la Nigrán-Area. No te decepcionará ya verás...
Ten en cuenta que se trata de una carrera especial. Empezamos a correr con la arena compacta porque la marea acaba de bajar. Esto quiere decir que la playa queda como una "pista de atletismo". Sin más desniveles... en condiciones normales en cualquier playa existe una inclinación hacia el mar que hace que te canses el doble y aumenten riesgo de lesiones, Aún así yo también corro ocasionalmente por la playa pero los entrenamientos de verdad los hago en tierra firme. Ni que decir tiene que en carrera debes ir calzado adecuadamente. Imagínate un pisotón accidental Chorando
Suerte y allí nos vemos
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2014, 6:19
Asunto: Re: Duda sobre correr por la playa

ola RunnerGalego, ben vido

o que che quere dicir Andres61 é que corras co mesmo calzado que corres habitualmente pois, según el, as condicións son moi semellantes a correr por terreos duros.

escribo esto porque "ir calzado adecuadamente" é unha expresión inconcreta suxeita a subxetividade do escritor e a do lector e que non teñen por qué ser coincidentes.

-- Chámame "ghose"
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2014, 12:24
Asunto: Re: Duda sobre correr por la playa

Eu non lle recomendaría a ninguén correr habitualmente por unha Praia, nin pola area seca, nin pola zona onde está "compactada" Non sabería explicar técnicamente por qué, pero percibo que fago moito máis esforzo, para andar máis lento e acabo cargadísimo. Ao marxe do terreo, parece que tamén incide no maior esforzo o sol e o calor. O simpático do asunto e que mentres corres vas con boa sensación, supoño polo rollito de que estás na Praia, fai sol...

Por suposto, correr con tenis e o día da carreira con máis razón, como che dice Andrés61.

Esto podería ser o consello básico.

Seguro que investigas un pouco por ahí empezaras a ler as bondades de correr descalzo e incluso de adestrar en terreo similar á onde se vai competir (neste caso area). Este tipo de mecánicas, millor para nivel advance, e a poder ser controladas por alguén con coñecemento, pois esixen estudo e adaptación. Non vale el café para todos.
Maistrote_diego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/13
114 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2014, 13:07
Asunto: Re: Duda sobre correr por la playa

Eu vouche contar a miña experiencia.

Empecei a correr descalzo pola praia porque quería probar o "minimalismo" e nada mais sinxelo que probar na marea baixa. Dende entonces intento ir sempre que podo, dependendo das mareas e sempre descalzo. Ao principio cargabanseme un pouco os xemelos e os tobillos, pero non moita cousa. O que si, o primeiro día se me fixeron unhas ampollas na base dos dedos, pero que tampouco me impediron correr calzado ao seguinte día. Agora xa teño os pes curtidos Moi feliz

Si queres probar, importante non abusar moito os primeiros días. Cuidado coas lesións, pois a musculatura traballa dun modo que non está acostumbrada, hai que ir pouco a pouco. E tamén buscar información sobre a técnica para correr descalzos. Si buscas en google encontrarás un lote de información por xente mellor preparada ca min.

Por probar non perdes nada, e sin non te vai ben, colle as zapatillas, pero sique correndo Aplauso
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2014, 15:41
Asunto: Re: Duda sobre correr por la playa

¡Ojo!, si no recuerdo mal el año pasado decían por megafonía que era obligatorio correr con deportivas. En esta carrera, la Nigrán Area...
Por si acaso no dejes de llevar las zapas.

Homo homini gallicus canis
RunnerGalego

Novo foreiro
Novo foreiro
20/07/14
4 Carreiras
17 Mensaxes
Nigrán
Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2014, 20:46
Asunto: Re: Duda sobre correr por la playa

Gracias por los consejos , yo esque suelo ver gente muy felizmente corriendo por la playa descalza y escuché que puede acarrear lesiones y que era desanconsejable , pero intentaré seguir vuestros consejos.

El día de la carrera iré con tenis .

Espero veros allí , gracias por la ayuda.

Edito :

Estoy yendo al gimnasio 3 dias por la semana para muscular las piernas e intentaré ir 3 a correr por la playa para adaptar al cuerpo al trote.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos