Foros ›
I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2014, 6:22
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

A carreira non está controlada por chip,
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2014, 6:27
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

taurus2005 escribió:
... hola alguien puede explicarme como llegar desde, digamos, Santiago, gracias ...
Tú terminas la autovía, llegas a una rotonda i coges la primera salida, llegas a una rotonda y coges la tercera salida sigues 8 kilómetros y ya estás en corrubedo hay que aparcar en la general no meterse la el pueblo que está petado
cuaderna

Novo foreiro
Novo foreiro
15/12/12
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2014, 9:09
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

¿ A partir de que hora es la recogida de dorsales y camisetas para los 200 primeros inscritos? Gracias y que nervios Muro Muro Muro
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2014, 12:07
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Boas, a miña pregunta e se a zona de duchas queda cerca da saida? e onde son exactamente?.
Un saudo e sorte pa mañá.
jorsi

Novo foreiro
Novo foreiro
1/02/14
88 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2014, 13:48
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

297 inscritos. No esta nada mal para ser la primera edición. Suerte para mañana¡¡¡¡
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2014, 21:08
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

A 1 kilómetros las duchas, los dorsales 8:30
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 11:10
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

bos dias. vou dala miña opinión e crítica da carreira (non deixa de ser unha critica para que se fan outra carreira se mellore)

- a entrega de dorsais poderíase facer algo mais axil xa que saímos con algo de retraso e o final o sol xa pegaba algo(aínda que tamén moitos chegamos tarde... ó final acabarase poñendo o da entrega de dorsais ata 1 hora antes)
- non me gustou o xesto de cobrarlle a todos igual e darlle a camiseta os 200 primeiros inscritos (que conste que eu a teño)
- o de perdernos ó principio a verdade non sei como estaba de sinalado porque eu na mais que tiro onde van os de diante sen mirar moito, pero polo que dixeron non estaba nada indicado, ou poderían poñer algun da organización alí
- os puntos km estaban un pouco daquela maneira... para eso case e mellor non pasar traballos poñendoos
- o punto do avitoallamento debería estar no km 6... eu non levo gps pero a meu parecer debía estar polo km8, si é nunha carreira llana de asfalto e son 10km como que me daría igual pero nesta carreira xa ne tardaba, de feito pensei que me equivocara e non o vira
- e xa por poñer algo mais polo visto nin 11,7 km eran, mais preto dos 11 ca dos 12

xa despois deste rosario (co cal moitos non estaran de acordo) o percorrido fermosísimo e algo duro, pero moi moi bonito

tamén de AGRADECER O XESTO DE NIMO MAILO "PELOTÓN" que o acompañaba ralentizando o retmo e esperando polo resto

saúdos a todos !!

e que conste que eu son dos que me queixo moi pouco ou nada no foro, nin cando estou ali na carreira pero a verdade e que ten que mellorar a organización
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 11:23
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

bueno a miña opinión de esta carreira,o da camiseta un detalle moi moi feo,e eu son dos que a teño pero todos pagamos e todos somos iguais,e por 5 euros nunha carreira donde no hai seguro para os corredores,nin cronometraxe creo que da para que todos leven o regalo.
o de perderse a verdade que non habia nadie nese cruce ni estaba cortado pero bueno,cousas que pasan,eu fun un dos que fun un rato en cabeza e decidimos xunto con Pedro esperar polo resto,
O avituallamiento estaba no km 9 moi tarde para o meu parecer,facia moita calor e deberia estar bastante antes,no km6
Polo demais a carreira preciosa,o pueblo encantoume que non o conocia,o meu garmin dou 11750
pinturera

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/13
70 Carreiras
200 Mensaxes
Deza
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 12:19
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Nada mais q añadir o dito por Pichichi e CORRERO. Totalmente dacordo en todo. E eu fun das q quedou sen camiseta... Demo
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 12:55
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

O trazado moi bonito e o tempo impecable.
A parte do que se dixo antes só decir que ninguén sabia onde se atopaban as duchas polo nome de Samil. E cando digo ninguén digo policia e xente do pobo.
Ó principio penseí que dera con elas según o que me indicou xente da organización pero coma non había ninguén e estaba pechado marcheí ca idea que non era o sitio correcto e coma mín maís xente.
Despoís de 20 min dando voltas volteí o mesmo lugar e había alguén da organización intentanto (ainda) abrir a porta.
O de ir pola praia menos mal que alguén se dou conta senón non seí a onde chegaríamos.
Mitjail

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/04/12
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 13:23
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Non quero incidir moito máis nos comentarios dos compañeiros. Estou de acordo no que indican. De todos modos penso que a organización tomou nota dos erros e seguro que para o vindeiro ano se corrixen. No meu caso quero insistir na necesidade dun control por chip (axilizaría as clasificacións e evitaría erros) e uns avituallamentos mellor colocados (aínda que moitos non os utilizamos pero hai bastantes corredores para quen se fixo bastante dura).
Polo demais, encantoume a carreira -xa coñecía o circuito porque veraneo en Corrubedo, pero correlo é outra historia- e animo a todos a correla o ano que vén porque é dura pero factible a ritmos tranquilos.
Por último, tamén me sumo aos parabéns a Pedro Nimo polos seus bos detalles non so na carreira senón tamén despois dela, no pódium.
Vémonos no 2015.
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 13:41
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

"Quero darvos as gracias a todos pola vosa participacion e comprension nesta primeira edicion da carreira de Corrubedo. Sei que cometemos erros e agardo que saibades comprendelos, porque nos, aprendemos dos mesmos para proporcionarvos o vindeiro ano unha carreira mellor e sobre todo, unha carreira para que disfrutedes. Para a Comision de Festas e para todos en xeral, foi un pracer ver o noso pobo volcado co deporte, volcado cos corredores e volcado cos cativos e cativas que son os que enchen as ruas de alegria. Hoxe non acabou unha carreira, si non que xa empezou a carreira do ano que ven. Moitisimas gracias por ser como sodes e por estar aqui. Unha aperta
SergioCadaval

Novo foreiro
Novo foreiro
15/08/14
4 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 13:45
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Cousas malas:
-todos pagamos o mesmo pero non todos levamos camiseta.
-os participantes da categoria absoluta menores de idade (xuvenís) non tiñan que pagar a inscripción cousa que non se mencionaba na páxina.
-mal señalizado, xa que moitos se meteron por onde non era.
-o avituallamento estaba no km 9 (case ao final da carreira)
-houbo moitos problemas a hora da entrega de premios.

Cousas boas:
-Facia un dia esplendido.
-O percorrido foi moi bonito.

Resumo: Organización: necesita mejorar, bastante.
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 14:06
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Yo x mi parte hacer 2 reseñas ya comentadas pero en una d ellas incidir mas, el agua estaba al pasar el cartel del km 8 y la verdad q hacia falta antes, con el calor y la sudada el cuerpo pedía agua antes, en cuanto al tema d colarnos todos x la playa, lo veo mas casi como anécdota q como fallo d organización, x q luego me di cuenta q hay q ir muy aposta x ese camino para acabar en la playa, x lo demás muy bonita y durilla.
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 14:08
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

O das camisetas ahí que pedilas 15 días antes e quero recordar que o viernes Nn había non 100 inscritos, espero mellorar por año e que vos o vexades por que sen corredores Nn hay carreira, hay muchísimas carreiras que a ultima semana se aumenta la cuota, muchas gracias i perdón a los juveniles que pagaron sin tener por que i no estaban en la lista de juveniles





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos