Foros ›
Cómo os afecta el calor a la hora de correr?
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
marineti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/10/06
0 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 16:17
Asunto: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

Llevo relativamente poco tiempo corriendo y estos días en los que ha hecho bastante calor y en los que, por motivos laborales, he tenido que correr en las horas centrales del día he notado un bajón en mi rendimiento. Entrenamientos y ritmos que el otoño-invierno salían bien, ahora llego asfixiado para hacer incluso peores tiempos. Yo lo achaco principalmente al calor, pero no sé si puede ser debido a que esté peor de forma. Por eso me gustaría saber si a vosotros os pasa algo semejante. Entiendo que a la mayoría el calor nos afecta negativamente (excepto quizás a algún tipo Indurain que prefería el calor), pero ¿hasta que punto? En otras palabras, ¿tenéis más o menos controlado cuanto aumenta vuestro ritmo por Km cuando hace calor?

Por último, cuando hace calor, intentáis cumplir con los ritmos de entrenamiento como cualquier otro día o, teniendo en cuenta esto, ya bajáis deliberadamente el ritmo?

Muchas gracias por vuestras respuestas.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 16:35
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

si amijo, el calor aprieta Guiño

non fixen números para saber cánto me afecta, pero hai que ter sentidiño e non botar o corpo fora de punto. Dentro de esto cada quen debe coñecerse e saber cándo apretar e cándo afrouxar o ritmo. Y lo mismo te digo esto, que no te digo nada, pero eche así. Avergonzado

si, eu baixo "deliberadamente" o ritmo. En serio, adaptarse as condicións meteorolóxicas é saber correr igual que adaptarse ao tipo de terreo Guiño Coa práctica e experiencia irás aprendendo, pero debes valorar se merece a pena (e se o corpo asimilará) "entrenar" (é dicir, seguir unha pauta previamente marcada) en esas condicións.

-- Chámame "ghose"
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 17:38
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

Marineti cando fai calor por suposto que hai que baixalo ritmo, con calor todo o mundo baixa o rendimento. Pretender facelos mesmos ritmos que un día fresco e unha imprudencia, sobre todo si non se esta moi habituado a correr, e máis estos días que ainda non estamos aclimatados.
Tamen é importante hidratarse ben antes de sair, e si se pode... beber durante os entrenamentos.

Xa o din os vellos, "amodiño e pola sombra" Guiño

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
rubiodepadron

Maratoniano
Maratoniano
2/03/12
5 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 17:48
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

Cando vos lea Lestrove xa vos explica todo perfectamente.....
coyote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 20:46
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

Ola! Botalle un ollo a isto:

running.es/salud/cuant...NLo5RFIoQ.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 21:49
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

Pois acabo de ler o enlace que deixa Coyote, e paréceme a min que debo de ser unha muller con poucas hormonas femininas, porque o meu rendimento coa calor baixa mais dese 9 %.

Respondendo á pregunta incial, a veces por horarios é imposible sair "pola fresca" e toca chupar calor. Dígoche o mesmo que o resto, axusta o ritmo e non te preocupes pola marca. No meu caso chego a subir mais de 1 minuto/km no ritmo se vai calor (e xa son lenta en xeral).

Pero por outra banda, tal e como eu o vexo, é bo afacerse a entrenar en todo tipo de circunstancias (iso si, indo hidratados e con cremas protectoras). Porque moitas veces nas carreiras toca moito sol. Por exemplo na Vig Bay,especialmente aos que imos algo lentos e nos toca de chegar á meta mais tarde das 12:30.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 22:33
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

rubiodepadron escribió:
Cando vos lea Lestrove xa vos explica todo perfectamente.....

Home,home,xa me tardaba!! Sorriso
Pois estos dias de calorcillo,porque apenas fixo calor para o meu entender.Peito al descubierto,e tira kilometros.Buaj,disfrutei como un neno!! Satisfecho
Jolin,pero xa ven unha semana como el carajo!! Triste
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 8:17
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

Los grandes campeonatos, mundiales o europeos, y las olimpiadas siempre se celebran en verano, lo cual hace pensar que el calor no sea un inconveniente para conseguir grandes marcas si no todo lo contrario.

El problema es en las horas centrales del día, ya que es el momento en el cual la temperatura sube al máximo y además los rayos del sol caen muy perpendiculares con lo que las superficies por donde corremos si son oscuras chupan mucha radiación y nos asan como en un horno, y si son muy claras reflejan y nos tuestan como en un microondas.

Recomendaciones de alguien que lleva media vida saliendo a correr a estas horas:

Ropa blanca y holgada.
Beber mucha agua, antes, durante y después.
Buscar las sombras y preferiblemente correr por tierra o hierba.
Olvidarse de las marcas, no son comparables, al ser en condiciones más duras el entrenamiento, aun con marcas muy inferiores, es igualmente productivo.
Si hace mucho calor, mucha humedad y nada de viento pensárselo mejor antes de salir. Molón

Homo homini gallicus canis
marineti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/10/06
0 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 8:21
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

Gracias por vuestros comentarios. Me lo tendré que tomar con más calma entonces cuando aprieta el calor y que es normal pegar un bajón (mayor o menor, dependiendo de cada persona) de rendimiento cuando eso ocurre, aunque siempre hay excepciones, como lestrove que es modelo Indurain.
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 14:00
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

.para que eches tus cuentas... al ver este post me acordé de la edición 2010 de la Vig-Bay..en la que pasamos mucho calor.. Consultando los tiempos.. he visto que el puesto 1000 de la edicion 2010 hizo un tiempo de 1.40. 30. y en el año 2011..con una temperatura normal... el puesto 1000...cubrió la distancia en 1.35.35.... es decir..5 minutos menos en 21 km.. en un participante medio.....

..Ahora saca tus conclusiones...
Saludos..

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
Melopido

Novo foreiro
Novo foreiro
29/05/12
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 16:59
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

¡Moito! Pero a min aféctame todo. Para mal por certo...jjj
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
670 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 12:32
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

A min afectame para ben, sempre que non sexa abafante, claro!! o que me baixa o rendemento é o frío...baixamo pero moito, moito...coido que ten algo que ver cos mala circulación do sangue Pensando
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 13:08
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

eu por exemplo cando corría "ía super" con calor....lembro no 2010 en Sanabría a 36º en Xuño, entre unha pleiade de cabras meterme nos 12 primeiros recollendo mortos a partires do km15...e sen embargo con frío...non ia nen patrás jeje

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 13:28
Asunto: Re: Cómo os afecta el calor a la hora de correr?

marineti escribió:
Gracias por vuestros comentarios. Me lo tendré que tomar con más calma entonces cuando aprieta el calor y que es normal pegar un bajón (mayor o menor, dependiendo de cada persona) de rendimiento cuando eso ocurre, aunque siempre hay excepciones, como lestrove que es modelo Indurain.
Xa qixera Indurain chegarlle a suela da zapatilla a Lestrove Silbar Silbar Silbar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos