Foros ›
Autor
Mensaxe
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 12:24
Asunto: CORRE CON NÃ?S PASEO DO RATO

Hola atletas, anúnciovos que desde xa tedes na paxina web do CCNOS os planos e situación da próxima carreira do circuíto donde poderedes ver os horarios,as distancias, os lugares de saída, os aparcamentos, os ptos de retorno e as coordenadas para os que queirades meterllas ó GPS e vir dunha tirada os lugares indicados.
Recordarvos que as novas inscricións rematan o venres 20 e que quen teña que recoller ou dorsal ou chip o faga antes das 11:30.
UN TEMA MOI IMPORTANTE OS QUE PERD�RADES OU RACHARAIS O DORSAL ACERCÁDEVOS A CARPA DE ORGANIZACI�N QUE VOS FACILITAMOS OUTRO, � OBRIGATORIO CORRER CON �L. UN SAUDI�O
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 12:34
Asunto:

Aquí tedes a dirección deportes.lugo.es/correconnos/
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 16:31
Asunto:

Que alguen me explique pq é obrigatorio correr co dorsal si xa levamos o chip para identificarnos?pero bueno eu levoo que tanto me da...

E por certo, vou seguro, como non, gustame esa carreira no rato, haber is fai tan bo dia como o ano pasao.

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 16:32
Asunto:

Quen se anima(sumádevos):

Sunsury

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
golova

Novo foreiro
Novo foreiro
17/04/07
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 20:19
Asunto:

Hola a tod@s.
Soy nuevo por el luar y me encanta poder estar con todos vosotros.
Tengo una duda. Alguien puede decir si hay duchas en el sitio de la carrera??
Ya he participado en alguna correconnos y es lo único que se echa de menos.
Por lo demás, nada, enhorabuena por la organización, puesto que me parece una competición muy bonita, cosa que respalda el mogollón de gente que particimpamos en cada carrera. Espero estar ahí el próximo domingo, y que compañe el tiempo, cosa que la verdad, hasta el momento no podemos quejarnos.
Un saludo atletas.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 23:53
Asunto:

Sunsury escribió:
Quen se anima(sumádevos):

Sunsury

Ya sabéis que soy una incondicional....así que....¡¡aló vou!!

Sunsury
PITI

Sobre el tema de las duchas, creo recordar que el año pasado las había (tengo memoria de chorlito, aviso), pero la verdad es que no estoy segura. Si puedo, me entero de algo y ya os digo, ok??

¡¡Venga, chic@s, animaros!!

Totalmente llana, y toda por asfalto, así que aviso que va a ser rapidita rapidita (para variar Ríndose Ríndose ). Está claro que mis entrenamietnos y estado de forma no van a estar a la altura de las circunstancias, pero bueno, al menos intentaré disfrutarla lo máximo posible. Sólo tienen excusa para no venir los del MAPOMA Ríndose Ríndose Ríndose
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 0:42
Asunto:

Estoy apuntado, pero como me queda Lugo un poco a desmano y la distancia es un poco corta y tb. a veces hay que descanasr de las carreras no creo que vaya. A pasarlo bien
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 1:25
Asunto:

eu tamén son un incondicional, coma Piti, pero nesta ocasión me reclaman os madriles... cambiarei o parque do Rato polo do Retiro, que tampouco está nada mal, non? Guiño Guiño
en fin, que moitos ánimos a todos, en especial a Sunsury (arriba Filípides, que hai que puntuar)... lembrareime de vos.
un saúdo.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 1:33
Asunto:

A día de hoy, estoy todavía tocado de la VigBay, me gustaría estar el domingo en Lugo, pero hasta ultima hora no diré nada.
Saludos.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 5:23
Asunto:

De participar nalgún evento esta fin de seman será neste; mais tendo en conta a festividade do Luns en Castela León non sei ben que faremos...

Polo momento inscríbome e a ver que fago.

A ver si conquiro facer unha escapadiña ata alí e voltar tra-lo xantar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 14:05
Asunto:

A ver si esto crece un poco mas:


Kandpalleiro
Ojordo
PITI
Sunsury

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 21:03
Asunto:

Sunsury,e obligatorio leva-lo dorsal porque o ano pasado uns espabilados puxeronse a facer trampas pasandolle o chip a outro compañeiro e así podian correr en outro sitio sin deixar de puntuar en Lugo.A orgaizacion cachounos y agora obligan a leva-lo dorsal pra evitar erros incontrolados.
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 21:09
Asunto:

Pity eres una coñera de la leche,que yo sepa y por los planos es el mismo circuito del año pasado,de llana nada,2500 subir,nada llanear y 2500 bajar, nada de lo que no estemos acostumbrados,pero bueno, igual de llana que la de Pascua de Padrón. Guiño
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 21:13
Asunto:

o do dorsal non ten nada que ver con aquelo e me gustaria que se deixase de falar delo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 22:04
Asunto:

A min dame igual, solo queria saber o pq, pero sigo sin sabelo pq uns me dicen unha cousa e outros outra, pero tp me importa tanto.

Vemonos alí, e por certo, si que é bastante chá!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos