Foros ›
I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 12:30
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Pois eu non sei que decirvos, eu creo que é maís dura de Cambados o Grove.
Non sabía que se ía facer así, e cando rematei a carreira, non me quería imaxinar ter que subir dende Ponte de Castrelo ata o alto de Castrelo.

Eu prefiro correr o deste ano, porque a priori creo que é menos duro.

Eso sí, en certo modo mola, e sen non pasa nada ahí estarei!!

moñoko escribió:
Kurty escribió:
Moñoko, non sei se será certo, pero oin comentar a uns corredores que a idea era alternar a saida e a chegada entre O Grove e Cambados.

Moitas Grazas, e esperamos ser da partida en vindeiras edicións.

SISI

XA DENDE QUE NACEU A MARALBA VAI A SER ASí:
anos pares O Grove - Cambados
anos impares Cambados - O Grove
Os alcaldes o día da primeira presentación no barco, así o dixeron públicamente, e foi como se acordou dende un principio. Por circuito homologado igualmente.

co que o ano que ven.... temos parte dura ao principio que aínda hai forzas... e os últimos 8km..... planos, do 13k a META a voar... Guiño
saudos

obranabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/10/12
20 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 12:52
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

melchorlaspra escribió:
Una pregunta,
¿de qué sirve que la prueba esté homologada si la empresa que cronometra no da los tiempos netos?

No tiene mucho sentido pagar por una cosa y no por la otra.
Baltasor

Novo foreiro
Novo foreiro
19/05/09
26 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 12:55
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

carrera durilla para estar "tocado", pero buen ritmo. a partir del km 17-18 me vine a bajo y a saber que ritmo llevaba. Al final 1:48.
Esperaba geles"como me habían comentado" en el km 15, y eso me hundió

Lo del bus, ya lo había marcado en la solicitud y al final tuve que buscarme la vida que me llevaran a la salida. Para la próxima es mejor poder marcar una hora en la inscripción y queda resuelto.

Lo peor es que me avisan dos horas después de que me descalifican según art. 12. Espero respuesta de la FGA, pues no incumplí ninguna.

Por lo demás de 10.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 13:07
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Hola "Baltasor", pois que te descalifiquen ten unha gracia bonita.
Aínda que eu non sei moi ben a alguen máis o deberon facer, pois eu o chegar estaba na lista na posición 72, e na final aparezco no 71.

Alguen más descalificaron, unha pena.


Cita:

O artículo 12 di:
12. DESCUALIFICACIÓNS. O servizo médico da competición, ou o Persoal de
Organización, están facultados para retirar da carreira a calquera atleta que
manifeste un mal estado físico evidente, que non realice o percorrido completo,
que non teña dorsal, que manipule a publicidade do dorsal, que manifeste un
comportamento non deportivo, que se reitere en protestas ante a Organización
ou non cumpra o tempo máximo de remate. “Será motivo de descalificación,
entre outros, os seguintes aspectos: non realizar todo o circuito da carreira,
non levar dorsal ou manipular este, falsificar datos persoais.”
Baltasor escribió:
carrera durilla para estar "tocado", pero buen ritmo. a partir del km 17-18 me vine a bajo y a saber que ritmo llevaba. Al final 1:48.
Esperaba geles"como me habían comentado" en el km 15, y eso me hundió

Lo del bus, ya lo había marcado en la solicitud y al final tuve que buscarme la vida que me llevaran a la salida. Para la próxima es mejor poder marcar una hora en la inscripción y queda resuelto.

Lo peor es que me avisan dos horas después de que me descalifican según art. 12. Espero respuesta de la FGA, pues no incumplí ninguna.

Por lo demás de 10.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 13:12
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Por desgracia xa sei a quen descalificaron por diante miña, comprobei a foto da lista que puxeron na proba, e contexeina cos resultado oficiais.
Había chegado de 58 a meta cun tempo menos de 1:27, e dun clube de atletismo.
Que raro? Porque?
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 13:18
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Pois xa sei por que descalificaron o rapaz este que había chegado en menos de 1:27
Por non levar o Dorsal.
Revisando fotos aparece sen él.
Que trasnada, nunha homologada.
Xakola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
7 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 14:15
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Ao meu irmán (non é ningún dos mecionados) rompéronselle os enganches dos imperdibles do dorsal ca humidade da suor no último quilómetro, entrou co dorsal na man... e está descalificado por isto. Estaría ben que o xuiz nos dese unha solución mellor porque a única que se me ocurre é pararte completamente no último kilómetro, sacar a camiseta, abrir imperdibles, buscar un sitio por outra parte no que dorsal aguante ben, volver a clavar o dorsal cos imperdibles e despois volver a arrancar. Aprendimos os demáis da mala sorte que tivo e moralmente non é unha descalificación xusta
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 17:31
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

boas tardes;
a miña impresion é que a Maralba estivo moi ben. O percorrido moi chulo ( espectacular o paso pola lanzada e a meta en Fefiñans incrible), toda a estrada para nos e as interseccions perfectamente controladas; avituallamentos correctos... a pena foron as bicis dos tempos que non valian mais que para enganarte.
os organizadores e voluntarios moi amables.
o peor para min foron alguns dos meus compañeiros atletas co seu comportamento no bus das 9:00... eu non tiven problema porque estaba anotado para ese bus, pero alucinei ao ver como se metian en manada a monte Avergonzado Avergonzado .

o dito, moitas gracias á organizacion e a mellorar esos detalles. se podo, para o ano voltarei !!!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4695 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 20:57
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

creo que se debe felicitar a la organizacion,porque dejando a un lado el tema de los buses,que yo no utilice y no puedo valorar,lo demas ha estado impecable.el recorrido no tan duro como se comentaba,la carretera toda para nosotros,bastante publico,sobretodo en la llegada a meta y buenos avituallamientos.un placer el viaje con ruben,al que la carrera de boimorto le paso factura,y con fran,que aun llegando muerto,hizo un tiempazo.saludos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Out 2014, 21:57
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Boas
despois de ter varias reunións cos Xuíces, mirade, por favor os resultados oficiais porque hai xente que se Recalifica dos resultados iniciais que saían "descalificados".
Os moitvos son varios, por ex.: aportar imaxes que indican que o dorsal non iba no peito pero iba na man porque se rompera coa súor, descolgados por romperse nos imperdibles....etc. Eso sí, os/as que entraron sin dorsal algún, ou en portadorsais non permitidos... quedarán como DQ.

Esperamos que poidan recalificar a todo/a aquel que sexa posible, as nosas xestións están sendo para iso.

Saudos
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 10:20
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Estaba eu mirando o tema das "homologacións dos circuitos" por a RFEA, e informandome de como se realiza unha homologación, e todo o relacionado coa súa medición, e resulta que está proba non está homologada.
Ou así non aparece no enlace da RFEA Circuitos Homologados
Non sei por quen está homologada, tampoco aparece a 10k de Samil de fai unhas semáns.
E si aparecen a Vig-Bay e outras, e incluso se encontran os informes de homolgación.

A mín como corredor popular, non me importa a homologación, pero si que me importa que me enganen, cando poñen "homologada".

Seriedade, se non está homologada ( so existe un tipo de homologación que é o da RFEA), que non o poñan, e non nos enganen. Nono Parar

Edito: A 10k de samil, aparece como Homologada en 2013, pero hay un erro na páxina de RFEA, onde a categorizan como "milla" (A sí que desculpen os de 10kSamil)
On enlace do foro que fala da medición e case perfecto! Safardaxto deixa enlaces superclaros Cuanto te Mide? safardatxo
bidueiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/02/09
0 Carreiras
271 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 10:36
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

La RFEA no tiene actualizada en su web la relación de pruebas homologadas, por lo que hay errores y ausencias que en realidad no son tales, sino que aún no han puesto la información.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 10:46
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Se é así, me desculpo, e estarei atento. Cando a vexa, editarei o meu comentario e me pegarei un azote público. Ojo morado

Grazas bidueiro. Moi feliz
bidueiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/02/09
0 Carreiras
271 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 11:13
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Non te flaxeles sanmikel, a RFEA adoita ser bastante lenta en actualizar algunhas páxinas da súa web. Triste





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos