Foros ›
I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xakola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
7 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 18:59
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Carreira de 10, organizador de 10. Enormes. No tema dos buses das 9, eu tería unha pouca más educación do que tiveron os que subiron ao bus sen ser chamados, a carreira non ía comezar sen eles e había un bus máis a continuación. A paciencia da rapaza foi enorme e foi moi educada e calmada para como nos portamos. Sexamos un pouco más respetuosos, poñémonos nerviosos por medo a ir quedando sen tempo para chegar e entramos arramblando no autobús como ovellas, non é culpa da organización nin da rapaza, un bus ás 9 xa se sabe que é algo xusto pero non van a arrancar sen que cheguemos.

En canto ao trazado asustaba moito pero foi moito máis levadeiro do que eu pensei, temperatura estupenda, sen sol e sobre todo sen vento. Qué día máis chulo!!!


Última edición por Xakola o Dom, 28 Set 2014, 20:10; editado 1 vez
Andrés

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/08/10
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 19:35
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Boa organización e bo ambiente tanto no Grove como Cambados. A carreira máis dura do que pensaba pero moi bonita.
E ter a David Cal e a Ivan Raña e un luxo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 20:36
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

A min me gusto moito máis do que esperaba. Aplauso Aplauso
Felicitar a organización, pois e complicado organizar isto.

Se me fixo menos dura do esperado tamén, aínda que as subidas que ten non son tontiñas, sobre todo a de Dena, e iso despois da ponte de Castrelo tamén estorba un pouquiño.

Pra mín 8 de 10 a carreira.
Puntos a favor:
- Bolsa do corredor, cos regalos, camisetas, o viño..
- Recorrido fantástico de vista (a lanzada unha pasada, e a chegada a cambados tamén, pasando por onde se corre a milla)
- Animación da xente en todo o percorrido Aplauso Moi feliz
- Todo o tráfico cortado, nin un so coche.
- Os voluntarios moi ben, moitísimo.
- Avituallamento perfecto, cada 5km, e no 10 unha fruta bebible ou un plátano.
- Correr o lado de Manuel Rosales, o que corrín exactamente o seu lado durante un rato (un pracer poder velo correndo así de ben, a un gran gañador de maratóns)
- Fisioterapeutas o finalizar (eu non os usei, pero ahí estaban)
- Servizo de guardería en ambas localidades. Non sabía moi ben para que era o principio, pero moi útil o final, cos cativos entretidos esperando, xogando e pintando..
- Seguramente mil cousas máis..... que se me olvidadn

Puntos a mellorar
- Saída autobuses (fatal por o menos o das 9, aínda que as rapazas non tivesen culpa e so cumprisen ordes. Non estou de acordo con "Xakola", pois moita xente non lee este foro, e non sabía nada dos horarios, pensaban que eran lanzadeiras como na VigBay)
- O chegar o servizo de gardaroupa (non pode ser que estes 15-20 min esperando para dar a roupa, pois non quentas... eu case non o fixen)
- Se debería haber retrasado un pouco a carreira por este último punto, autobuses tarde, xente entregando roupa a última hora e sen quentar...
- Se había anunciado por as redes sociais, que ía haber café expreso na saída, e nanai de nanai, e u non levei cartos e me quedei sen poder tomar café (que estaba patrocidao), pois ninguén sabía nada. Incluso o director técnico da carreira.

[Edito/engado o da lebre] - A bici lebre dos 4'00' non foi a ese ritmo, pois e u a sobre pasei a 1.2km da meta, e resulta que cando chego, vexo que vou a 4:09'' (Non me gustou nada)

- Na saída das duchas de Cambados do pabillón do pombal, entregaron iougures, pero estaban quentes (non sei canto tempo levarían sen refrixerio), pero a min me fixeron dano.

As críticas son constructivas, pois por a miña parte é unha carreira que non vai faltar nunca no meu calendario.

Felicidades organización.
Grazas volutarios e axudantes....
Grazas amigos corredores, esta carreira ten pinta de establecerse moi ben no calendario.

Aplauso Aplauso Aplauso


Última edición por sanmikel o Dom, 28 Set 2014, 20:51; editado 1 vez
kinki

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/01/13
20 Carreiras
137 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 20:43
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

carreira de 10,o final na plaza de fefiñans foi impresionante,os autobuses antes da saida un caos,pero e a unica pega que teño,non sei se nos autobuses de despois da carreira para volver o grove foi todo ben,polo demais todo estupendo,voluntarios,avituallamientos,etc.o proximo ano a intentar mellorar
melchorlaspra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 20:57
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

De entrada felicitar a la organización, desde el ideólogo hasta los voluntarios.

El recorrido con tanto tobogán me gustó mucho. Eso te ayuda a correr de manera inteligente.

El tema caliente de los buses que llevaban a la salida, supongo que se mejorará el sistema o se comunicará mejor. Hay un año entero para pensarlo.

Gracias a todos los que habeis hecho posible la celebración de esta prueba.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3860 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 21:32
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Que maravillosa mañana de domingo. Que gusto da levantarse a las 7:30 de la mañana para correr 21,097kms desde O Grove hasta Cambados concretamente la MARALBA Running Fest014 Media Maratón do Salnés O Grove-Cambados.

Hoy me sentía con ganas, muchas ganas de correr y hacerlo bien Satisfecho . Hoy era el dia perfecto, mi dia. Temperatura agradable, viento cero y motivación 100%. Mis primeros kms hasta el 7 y prácticamente en llano a 3m45seg aprox. hasta que llegaron las cuestas. En esos 7kms tenia delante de mi y a modo de excelente referencia a Yayo Daporta y Juan Carlos Paz González Pancho. Desde el km 10 y subiendo Dena hasta el 14 vamos juntos. A partir de ahí Juan Carlos Paz Gonzalez se nos escapa como un tiro y decido dejar a Yayo para incrementar un poco mi ritmo e intentar alcanzarlo. Hasta el km16 lo voy viendo a pocos metros pero en la bajada larga se me escapa ya definitivamente. En el puente de Castrelo y a falta de 2,5km rebaso al primer cambadés Maxi (ahora soy yo el primero) Ríndose al que anímo pero por su respiración lo noto muy cansado y no temo por el ansiado puesto honorifico Ríndose . Por cierto en los últimos 2km le saqué 1m19seg. Yo sigo mi ritmo, mi buen ritmo subiendo y ya a falta de 1,5km justo cuando comienza la ultima bajada y en pleno éxtasis de felicidad entrando en el casco urbano de mi Cambados natal con el publico animando comienzo a adelantar a corredores y es que esos dos últimos kms fueron rapidos y muy emocionantes para mi. Entrar en mi pueblo, que el Alcalde te anime en el cruce de Cuatro Caminos y saber que una carrera tan dura puedo acabarla a un ritmo por debajo de los 4m/km con una preparación escasa por varias lesiones, me emocionó tanto que creo que el ultimo km lo hice sonriendo como un tonto. Lo que no tiene precio, es correr los ultimos metros y entrar por la Avenida de Madrid y la Calle Real con todo ese mogollón de gente animando y aplaudiendo hasta la meta.

De verdad, hoy fue el dia mas feliz de toda mi vida deportiva como atleta aficionado.

El resultado aun fue mejor.
Entré en meta como primer Cambadés cosa que me enorgullece y motiva.
Puesto General 35 de 548.
Puesto general masculino 32,
Puesto categoría VET1M (35-44años) 13 de 273.
Tiempo empleado 1h23m27seg a un ritmo de 3m57seg por km.
Felices sueños a todos que yo ya he soñado ... y se ha hecho realidad.

connect.garmin.com/act.../600791986

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 6:18
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Muy bien por esta carrera, para ser la primera chapó, tiene pinta de hacerce grande, eso si es durilla,mucho sube baja pero es lo que hay, y por cierto queda claro q el tema bus es una cosa q se debe aprender y tomar referencia de otras donde funciona perfectamente, no se lo q incrementa buces lanzadera pero lo de reservar plazas es un fallo, yo sabiendo de lo q se podía liar me tuve q levantar a las 6:30 q ya le toca huevos para viajar de Vigo y coger el de las 8 q sabía q a esa hora no habría problemas, cosa q también debemos de criticarnos a nos mismos, nos gusta llegar a última hora y tenerlo todo listo, y verdad q las cosas tampoco serán fácil para la organización, no quiero ni imaginar lo q se formaría allí a las 9, pero algo tipo 8 uno 8:15 otro para q estos vuelvan y hagan otro viaje por ejemplo a las 9 q es lo conflictivo reforzando el de esa hora sólo serían 2 viajes más pero no habría caos ninguno.
Desde luego que fácil es opinar, XD, quizás si organizáramos algo a lo mejor no lo veíamos tan claro, por lo q a mi también me toca.

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31
pepepotamo

Novo foreiro
Novo foreiro
31/01/13
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 8:22
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Yo también me uno a las alabanzas a esta gran carrera, además el día fue perfecto. Los voluntarios genial!, la organización también, los regalos... Pero en general para ser la primera vez que se organiza, un 10. Es muy fácil criticar, pero hay que darse cuenta del gran esfuerzo que hizo mucha gente. De todas formas y con el objetivo de ayudar a mejorar, me gustaría decir lo que no me gustó:

- Entrega de dorsales, no se podrían enviar a algunas localidades como se hace en otras carreras?, porque la recogida el día anterior en el Grove le queda a desmano a prácticamente todo el mundo. Además en la recogida el día de la carrera se montó una buena cola porque a mi juicio estaba mal organizado, había 3 o 4 mesas de las cuales 3 estaban vacías y la cola era sólo en la de los dorsales 500 y pico para adelante (no lo entendí...).

- Pensando también en los de fuera y viendo que en dos horas y media llegó todo el mundo. Se podría retrasar hasta las 11 la salida.

- Las bicis de los tiempos en general creo que funcionaron muy mal, para mí fue lo peor de la carrera, personalmente me perjudicaron mucho. Después de estar 4 kilómetros buscando la de 4:30, no sé que le pasó con la banderola, y se paró, volvió a arrancar pero iba muy detrás. a partir de la Lanzada ya no la volví a ver, me extrañaba mucho que yo corriera por debajo de 4:30, llegué con 4:37 y la bici llegó un minuto o dos detrás mio. como decía a mí me perjudicó mucho, pues no llevaba GPS ni nada, y no conseguí mi objetivo. hay mucha gente que se fija mucho en los globos y es una decepción que no funcionen bien, para eso que no los pongan.

- La cola de las mochilas en la salida, también es un punto a revisar.

Reitero mi enhorabuena a la organización y mucho ánimo para futuras ediciones.
melchorlaspra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 8:52
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Una pregunta,
¿de qué sirve que la prueba esté homologada si la empresa que cronometra no da los tiempos netos?
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 8:56
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Boas,

Onte pasámolo pipa coa xente do Grobe e Cambados. Qué xente! Qué amabilidade e bo humor! Quero agradecer á organización todo o apoio ao corredor durante a carreira (toda a estrada para nós, iogures e froita nos puntos de auga) e ao final coa bolsa que nos deron para recuperar tras os tobogáns que sufrimos dende o km8 :P. Eu persoalmente agradezo moito que me solucionasen nun tempo mínimo un problema que tiven co meu dorsal, unha marabilla.

Para todos aquelas/es que non correron onte a Maralba, recoméndolles que non se perdan a próxima edición.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 9:00
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Unha nova media, e unha media moi ben organizada quitando as incidencias cos buses das 9 h, que non sería tal incidencia se nos deixaran subir a todos, xa que a xente que estabamos alí collíamos caseque nun solo (moi lento o de pasar lista) Eu estaba alí as 08:43 e xa estaba pasando lista.
E a cola do gardaroupa, os que viñemos no bus das 9 chegamos co tempo xusto, xa que saiu as 9:12 e por riba saliunos nun cruce un bus que foi a 30 p/h ata que o dou adiantado o noso bus.

Carreira máis dura do que pensaba, pese a boa descripción que fixo o foreiro Xoixe.
Eu ia con idea de facela a 4'10", polo que sain un pouco máis rápido para coller algo de marxen para as subidas, pero nin con esas. Onte non tiven un bo día e quedaba clavado nas subidas. Cando vin as subidas xa cambiei o obxetivo en baixar de 1h30" pero a subida do Km 19 fundiume e foixeme ese Km. a 4'36". e xa reventado, decidín facer os 2 ultimos Kms. o máis dignamente posible.
Ao final polo meu crono 1h30'24" .
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 10:00
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

MOI BOAS A TODOS/AS

GRAZAS POR ESTAR AHÍ AO PE DO CAÑÓN! A PESAR DAS DIFICULTADES E PERDÓN POR ESAS INCIDENCIAS QUE INDICADES: xa se toma nota para vindeiras edicións.

Pouco a pouco iremos respostando a todas esas dúbidas que preguntades unha vez pasada a carreira, tede a seguridade que non quedan en "saco roto".
De feito onte pola tarde quedamos polo circuito en Cambados e logo no Grove, tomando notas de "cousas" para mellorar e xa preparando a MARALBA RUNNING FEST015.... marchamos de O Grove ás 21:00h...
ASÍ QUE A 2ª EDICIÓN XA ESTÁ EN MARCHA... Guiño
SAUDOS
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 10:15
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Moñoko, non sei se será certo, pero oin comentar a uns corredores que a idea era alternar a saida e a chegada entre O Grove e Cambados.

Moitas Grazas, e esperamos ser da partida en vindeiras edicións.
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 10:22
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Kurty escribió:
Moñoko, non sei se será certo, pero oin comentar a uns corredores que a idea era alternar a saida e a chegada entre O Grove e Cambados.

Moitas Grazas, e esperamos ser da partida en vindeiras edicións.

SISI

XA DENDE QUE NACEU A MARALBA VAI A SER ASí:
anos pares O Grove - Cambados
anos impares Cambados - O Grove
Os alcaldes o día da primeira presentación no barco, así o dixeron públicamente, e foi como se acordou dende un principio. Por circuito homologado igualmente.

co que o ano que ven.... temos parte dura ao principio que aínda hai forzas... e os últimos 8km..... planos, do 13k a META a voar... Guiño
saudos
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Set 2014, 12:26
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

moitas gracias Pablo por non deixar que as queixas caian en saco roto,que conste que eu no autobús non tiven ningún problema,subín cando me chamaron e a miña hora,collín o dorsal deixei a mochila e aínda quentei,soamente me fastidiu pola xente que quedaba alí as 9:15 esperando e sin dorsal.
Para o ano ahí estaremos sufrindo os primeiros kms entón.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos