Foros ›
I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 15:33
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Hola, eu fixeno onte, e non me contestaron x mail. Puxeno no facebook, e me dixeron q teñen problemas no mail. Pero non me dixeron nada mais.
Eu mañan volto a insistir x o facebook.
Animovos a facer o mesmo, ainda q o tema comunicacion desta proba esta fatal, por o menos a info sobre dudas.
maseda escribió:
Una pregunta. Si se quiere uno desplazar en autobús a la salida en el reglamento comentan que hay que enviar un mail con nombre y apellidos y el número de dorsal.
El problema es que el número de dorsal creo que no lo asignaron todavía. Por lo menos en championchip no se ve por ninguna parte.

Se puede mandar ya el mail, sólo con el nombre y apellidos sin el número de dorsal? O hay que esperar?

pontevedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/13
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 10:37
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

parece que o tempo nos acompañará Bailar
(aunque a previsións a medio prazo hai que tomalas con cautela...)
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 13:30
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Vamos Borja, animate. Ten razón Xoixe, se nos cansamos pronto paramos
a tomar aljo...jeje
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 13:52
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Gracias Sanmikel. Esperaré un poco más para mandar el mail.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 14:27
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Sehuen igual, eu voltei a mandar mail, e preguntei x o facebook, e sen resposta.
Nono

maseda escribió:
Gracias Sanmikel. Esperaré un poco más para mandar el mail.

telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 17:08
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Inscrito!!!
con moitas ganas de participar nesta nova 1/2 maraton.

en canto ao desprazamento, eu tamen enviei un correo como dician.....
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 9:28
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

martinprol escribió:
Os que somos de por aqui (O Grove) estivemos falando estes dias e non creemos que sexa para facer marca
O que diga que esta carreira e propicia para facer marca e que non veu o circuito!!!!!
E moito ollo o vento !!!!

...Moi pouca participación,apenas chegamos os 380 corredores apenas a 3 días de pechar as inscripcions...O que esta claro e que os corredores de O Grove triplican en numero os nados en Cambados.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 9:58
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

O da pouca participacion, ben por unha tardia e mala planificacion da carreira. Ademais xe coincidir cunha mrdia en ferrol, e outra en coimbra. Un 10k homologado e liso en vigo, e 6 ou 7 probas mais ese dia.
Que sexades mais do grove q de cambados, iso da igual.
Se trata de correr uha bonita carreira x a nos costa.
E que non haxa vento ese dia, se non a flipar e sufrir!!


TitoFlis escribió:
martinprol escribió:
Os que somos de por aqui (O Grove) estivemos falando estes dias e non creemos que sexa para facer marca
O que diga que esta carreira e propicia para facer marca e que non veu o circuito!!!!!
E moito ollo o vento !!!!

...Moi pouca participación,apenas chegamos os 380 corredores apenas a 3 días de pechar as inscripcions...O que esta claro e que os corredores de O Grove triplican en numero os nados en Cambados.

pepepotamo

Novo foreiro
Novo foreiro
31/01/13
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 9:33
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Hola, muy buenas,

Esta será mi primera media y tengo unas dudillas (probablemente absurdas), pero que me gustaría que me ayudáseis a resolver.

- Va a haber "guias" con el cartelito o globo para hacer un tiempo determinado? de ser así, sabéis para qué tiempos?
- En los puestos de habituallamiento van a dar agua o también alguna bebida ispotónica? lo digo porque yo cuando corro distancias largas suelo llevar un aquarius o isostar... y la verdad es que lo noto.
- Va haber duchas en Cambados?
- Sabéis si se va a cortar la circulación en la carretera, o simplemente nos van a habilitar un "carril" por el arcén? porque pensaba aprovechar para pasar el día por la zona con la familia y así me dejaban en O Grove y después salían para Cambados.

Muchísimas gracias por adelantado. Estoy deseando que llegue, un saludo!!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 20:15
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Non sei por que hai xente que comenta que hai poucos inscritos, a día de hoxe 405 inscritos, que contando co arreón final pode chegar cerca dos 450. O que para ser unha 1ª edición, nun fin de semana plagado de carreiras, é un nº boisimo.
Non todas poden ser Vig-Bay, Pontevedra ou Coruña que son as máis multitudinarias.
Ata hai uns anos o habitual eramos entre 200 e 300 e pico nas medias maratóns.

Que pensaran logo os da Departamental do mesmo día, que só teñen 142 inscritos.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3860 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 20:40
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Pois o final algo mais de 400 estaremos na saida de O Grove rumbo a Cambados Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso E verdad que coincide con moitisimas carreiras (21,097km en Ferrol, Andaina en Baños de Molgas, 21,097km en Coimbra [PT], 6,380km Culleredo, 10000m Riveira, 10000m Vigo - Praia de Samil, 21,097km montaña de Burela, Correndo x OURENSE - Universidade) ademais tamen temos o tema das vendimias que cadra para esta semana e a seguinte. Espero que para o ano que ven poidase ubicar nunha fecha idonea e que non coincida con outras mediomaratons nin ningunha carreira clasica no calendario e así poidamos ser cantos mais mellor porque esta MARALBA Running Fest014 Media Maratón do Salnés O Grove-Cambados apunta a ser grande, a ser un referente en Galicia. Aplauso Aplauso Aplauso

Xa estou nervioso e ainda faltan 6 dias Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2014, 6:41
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Pois como dixen, e como din outro compis, con 414 inscritos neste intre, está moi ben!! Moi feliz
Unha primeira edición, coincidindo con tantísimas carreiras, e ademaís cunha preparación moi curta.
A min me parece que cando empezou a VigBay, non empezou así!

Me alegro que vaimos ser uns cantos na saída.
Como vou só se a familia, espero poder coñecer en persoa a algúns dos foreriros que por aquí vou coñecendo, e especialmente os da miña zona.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2014, 6:46
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Hola Pepepotamo, aparte do que pon no regulamento, se sabe moi pouco desta proba. por parte das persoas que están encargadas de atender as redes sociais, a súa implicación na resolución de dúbidas e case nula.
- Vai haber lebre (globos), pono no regulamento.
- Os postos de avituallamento, non se sabe (espero que haxa algún gel, ou bebida isotónica)
- Duchas hai claro (regulamento)
- Do dos corte non sei, pero non creo que cortes os dous.

Un saúdo, e esperemos vernos por ahí.

pepepotamo escribió:
Hola, muy buenas,

Esta será mi primera media y tengo unas dudillas (probablemente absurdas), pero que me gustaría que me ayudáseis a resolver.

- Va a haber "guias" con el cartelito o globo para hacer un tiempo determinado? de ser así, sabéis para qué tiempos?
- En los puestos de habituallamiento van a dar agua o también alguna bebida ispotónica? lo digo porque yo cuando corro distancias largas suelo llevar un aquarius o isostar... y la verdad es que lo noto.
- Va haber duchas en Cambados?
- Sabéis si se va a cortar la circulación en la carretera, o simplemente nos van a habilitar un "carril" por el arcén? porque pensaba aprovechar para pasar el día por la zona con la familia y así me dejaban en O Grove y después salían para Cambados.

Muchísimas gracias por adelantado. Estoy deseando que llegue, un saludo!!

mariooterodiaz

Maratoniano
Maratoniano
13/05/13
80 Carreiras
26 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2014, 8:21
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Percorrido detallado na páxina da carreira. Non sei si xa se publicara neste foro, pero por se non fóra así aí queda.

maralba.org/wp-content...ossier.pdf
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Set 2014, 11:19
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)

Hola a todos!!
Son Pablo Díaz, o director técnico da carreira, sólo a nivel técnico-deportivo levo o tema.... asi que podédesme facer todo tipo de preguntas pero que sepa ou poida respostar.
A carreira leva moito tempo xestándose, os técnicos de Deportes de Cambados e do Grove, así como os concelleiros de deportes e os alcaldes volcáronse nisto de maravilla.
Alá por marzo eu propuxen datas sin haber en calendario nada de nada "collido"... por uns temas ou por outros que a min se me escapan (son técnico non político... Guiño ) decidiuse os 28 de setembro, que cando se puxo NON había máis que os 10km de Vigo, que nese intre non eran homologados.
Co que sólo deberíamos competir en xente cun 10.000 non homologado. que tampouco pasaría moito pq o medio maratón nesta data viña ven como test para maratóns vindeiras ou outros medios maratóns que hai no panorama.
Os compañeiros de Ferrol tiveron o problema coa sua carreira de medio maratón departamental e cambiouse para este mesmo día: non pasa nada: un no norte e outro no sur; e un 10mil en Vigo para os menos Kilometreiros.
O problema foi cando os 21 costa da Vela saliu, que moi amablemente se lles comentou e cambiaron a data para este domingo 21 de setembro e non coincidir: é de agradecer. E cando parecía que todo estaba calmado... chegou a federación galega e plantou o Cto Galego de 10k en ruta en Ribeira nun circuito homologado (lóxicamente porque é campionato...) habendo ese día no se calendario:
1 dez mil homologado en Vigo (10KM)
1 dez mil homologado que é Campionato Galego da distancia en ruta, con premios en metálico para os absolutos/as ... ¿?
1 medio maratón Homologado MARALBA en O Grove - Cambados
1 medio maratón Calendado pero non pon nada Homologado en Ferrol
1 carreira de 6.000 m na Coruña calendada e con premios en metálico a individuales e equipos.
1 carreira calendada do Circuito de correndo por Ourense, na Universidade
....
o sábado 27 pola tarde o Campiontato Galego de Milla....
Con todo isto, si o organizador de cada unha das carreiras ten a máis de 400 en cada unha delas: é un éxito.
O que había que plantexarse é si o traballo da FGA está sendo o correcto deixando calendar o mesmo día tanta carreira igual.... co fácil que sería:
Si un organizador pide calendar a súa proba X e xa hai outra nese día pedida oficialmente e pagados os seus cánones, no deixar calendar máis.... PERO SEÑOR DON DINERO € chama á porta. Porque o do Campionato Galego de 10k en ruta é de "traca" habendo con meses de antelación os 10k de Vigo homologados, é para máis INRI tendo a Carreira de A Coruña 10, que precisamente organiza a FGA 1 fin de semana máis adiante no primerio de Outubro e outros anos xa foi Campionato Galego...
En Fin; espero que haxa xente na MARALBA, que os que vaiamos o pasemos como nunca, que sexa o inicio dun gran Medio Maratón (recordo que non fai moito o MMPontevedra eran 400-500-600 e agora... xa vistes o ano pasado): Espero que todos os organizadores o día 28 teñan xente suficiente para que "non peche" ningun evento, pero debería sentarse a FGA a pensar e recapacitar, xa que o novo mandato do Presidente acaba de comezar e si esto vai a ser os vindeiros 4 anos.... como di un gran runner amigo de todos, Mr Peter Nimo: "deus nos pille confesados" !!
Apertas! Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos