Foros ›
diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Set 2014, 12:39
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Muchas gracias por los ánimos a los 2.mientras tanto seguiré vuestras andanzas y comentando en vuestros diarios.
Ya se que mucha gente lucha por perder kg.pero engordarlos también es un coñazo no es tan fácil.hacer 5 comidas por obligación es "telita".
Freak necesito tus comiditas...mandamelas por seur...ja ja
No veáis como echo de menos el correrrrr
Biquiños a los 2.avisa cuando seas papi ehhh
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 27 Set 2014, 10:24
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Poño esta entrada aquí , co convencemento de que isto vai axidar á túa recuperación física, e co desexo de que en non moito tempo poidas poñer de novo as zapatillas.

Mentras te empregas aí a fondo nas túas 5 comidas diarias e todo o demáis, déixote a invitación a entrar neste blog

cronicasdomaquis.blogs...results=14

Seguro que che levanta o ánimo. Eu descubrino a raíz do debate que se montou aqui no foro sobre a Carreira da Muller. O típico tema de discusión que podería ter acabado moi mal (que si machismo, que si feminismo, etc), pero que afortunadamente dou pe a que unha foreira, Riveter, sacase unha iniciativa moi positiva: Facer unha enquisa aberta, para que as corredoras falasen da súa experiencia persoal. Un xeito de facer visible a nosa aportación a este mundo, con ollada positiva. De mo mento hai colgadas catro enquisas/entrevistas (unha delas é a miña Guiño ). Date un paseo por alí e xa me dirás que che parece.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 22:14
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

muchas gracias Meiga por acordarte de dedicar un poco de tu tiempo a escribir aqui.hoy me he conectado y he visto el comentario.Pues yo iba a ser la nota discordante de las opiniones de esta carrera de la mujer(conozco a muchas de las que fueron y lo hicieron por vivir esa experiencia ya que no corren habitualmente y decian que sino daban ..."andarian".lo hicieron no por correr sino por hacer algo por una causa y juntas.

Eso si,en lo que no estoy de acuerdo es en la aportación MISERABLE que dan a la causa fundamental.En lo referente al Hola pues no le doy importancia es una revista femenina y sabia que llegaria a 5000 mujeres en un dia normal,en lo referente a temas de publicidad este verano estando en la playa un dia aparecieron 4 chicas en la playa repartiendo muestras gratuitas de crema solar....un EXITO SEGURO ,ya que toda la gente la uso...menuda campaña

menudo rollo solte.vamos que no tendría ningún problema en haber ido a esa carrera
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 11:33
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Ya estoy aqui de nuevo!!!
Por fin después de un montón de tiempo de parón obligatorio.Menudo día elegí lluvia en Santiago .Hice sobre 2'5km pero que bien ,me sentí.
Seguiré poco a poco...besitos a todos
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 16:47
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Benvida moza !!!!!!!!! . Non sabes a alegría tan grande que me das.

Aqui tamén chovía pola mañá. Pero como decía as do anuncio, se chove, que chova, desde logo a nos non nos van deixar sen pasalo ben.

Moito ánimo con todo. O dos km diarios é o de menos, o caso é que poidas volver sair con regularidade.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 19:41
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Moitas gracias meiga
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2014, 21:10
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Xa sei que na Pedestre de Santiago non estarás apuntada, que de momento so vás ás de 5 km.

Pero espero que sigas con permiso médico para coller as zapatillas de vez en cando , e que as circunstancias che permitan facelo.

Que vaia todo ben, moza.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 11:24
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Si meiga,sigo trotando hoy toco hacer otra salida y bien ,poco a poco.
Y no ,no Correré carreras por ahora pero si iré a ellas a animar que eso no gasta calorias
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 18:31
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

hoxe volvin sair a correr pero esta vez,polo meu barrio ,mira que é bonito!!!eso siiii cunhas costas!!
fun como últimamente sin medir nada,dende que me derón permiso para volver correr disfruto si cabe mais ainda.
Non me importa decir que eu son un caso "atipico" porque gustame a sensación cando estou correndo pero non me gusta que me miren(non sei explicalo ,pero será que pola miña zona apenas corren mulleres enton miran ou ben coma un bicho raro ,e o peor é cando alguén se "atreve a botar pola boca o que pensa.......É QUE CHE SOBRAN OS KG??
por iso non me gustan especialmente ás carreiras,inda que xa fun a duas a de Angrois e a da cidade vella.
Bueno pois eu seguirei por aqui ..saudos a todos e todas
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 20:22
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Ola de novo, Corrin, xa te botaba a faltar.

Con respecto ó que comentas, xustamente penso que é nas carreiras onde un é menos observado e pasa máis desapercibido no medio da marea humana, E para min ten o atractivo de poder ir polo medio e medio da rúa, sentirme dona do asfalto e non ter que apartarme por culpa de ningún coche, de ninguén paseando un can nin nada de nada, ademais da sensación de autoestima que che queda ó ser capaz de rematar o percorrido... En fin, isto é como o anuncio aquel da tónica Schweppes de hai tantos anos, onde dicían aquelo de "si no te gusta,,, es que lo has probado poco" Moi feliz Moi feliz Moi feliz
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Out 2014, 12:58
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

prometo que a partir de agora vou tratar de non pór excusas para buscar tempo para correr 3 vesces na semana .
Hoxe foi a primeira e non estivo mal para min(4'800km)con 2 paradiñas andando...
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Out 2014, 13:06
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Se o dis así de viva voz, tomámosche a palabra, e xa nos fixaremos se fichas ou non...

Agora en serio, moito ánimo (e pasa das veciñas que che espían cando saes) Guiño
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 12:48
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

HOLA,contaros que esta semana ya he realizado 3 salidas...que BIENNN!!
haber si no decaigo,por ahora seguir asi,hay 2 carreras a la vista una de 5km en fene y otra un poco más larga(la del club de mi hijo)pero aun no hay fecha fija

Hoy nos hemos encontrado otra chica por el camino.no se si es fruto del comentario que hice en el foro de rutas sobre santiago,pues creo que cuando das con una ruta alejada de coches y por la naturaleza está bien comentarla.Veo que hay nueva gente por aqui como Paty que esta empezando su aventura por coruña y cookie que no se de donde es....BIENVENIDAS LAS 2
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 22:29
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

CORRIN escribió:
HOLA,contaros que esta semana ya he realizado 3 salidas...que BIENNN!!
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 15:57
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

hoy toco 7vueltas de 600m cada una.....esto de los gps de los moviles miden raro.
lo mejor fue que corri despues de hacer la noche,un poco de frio y viento pero bien,si las matematicas no se equivocan 4,2 kg biennn





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos