Foros ›
diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Abr 2017, 13:38
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Que disfrutes moito destes días. E aínda que desconectes de aquí, que nos desconectes do ximnasio e as andainas . Unha aperta.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Abr 2017, 22:21
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Ay meiga...soy un desastre.hace un montonazo de días que no hago nada de nada.tengo que volver al gimnasio sino después me cuesta más. Ya veo que en los diarios estáis todos súper fuertes..así me gusta
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Abr 2017, 10:03
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

O concepto de forza é mais ben relativo.
O de facer nada de nada tamén. Non irías ó ximnasio pero seguro de aproveitaches o lado familiar das vacacións e iso tamén conta... Iso sí, estamos esperando que volvas ó ximnasio para que nos sigas contándo anécdotas e marujeos varios... Cóidate moito.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Abr 2017, 9:07
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Pues sí que tenías el diario abandonado.
Pero como dice Meiga, a veces lo de no hacer nada también es importante, y la familia, por supuesto.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Abr 2017, 20:26
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Esta semana prometo volver al gimnasio .sino lo hago podéis reñirme jeje..para que no digáis que no os cuento nada esta semana se ve que me atrae el agua:fui 2 tardes a la playa a pasear básicamente por la orilla y hoy toco excursión al puente colgante del xirimbao(sois muy jóvenes para recordar que era aquel en el que se veía en el Nodo al "generalísimo"pescando salmones en el ulla. Necesito esas escapadas si tuvierais un adolescente que este año hace la selectividad(revalida)me entenderiais,no se puede hacer ruido en casa .cuando llegue el 10 de junio FIESTAAA
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Abr 2017, 21:05
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Te entendo perfectamente, Ainda que os que teño eu alonxados na casa xa pasaron da selectividade hai un tempo.
O Xirimbao, buff , debe facer máis de 30 anos que non vou por alí ( o que che da unha pista de que si que teño anos de abondo como para ter visto ó generalisimo pescando no NODO).

Tomo nota do asunto de pasar lista de asistencia no ximnasio Sorriso
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Abr 2017, 20:04
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Hoy cumplí jeje,fui al gimnasio cinta y bici 5 km poquito pero lo mejor fue la sauna...seguiré por cierto los habituales del gimnasio estaban igual...el jubilado gordito,la jubilada escacharrada haciendo bici(ojo que digo escacharrada con cariño pero es que la pobre llega cojeando se sube a la bici y pedalea como una joven.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Abr 2017, 21:00
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Poñemos un positivo hoxe no boletín...
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Mai 2017, 12:39
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Hoy toco ir con mi hijo a la manifestación del 1 mayo y tomar unos pintxos.. Porque me toca trabajar,espero que nadie se ponga malo hoy pero si tenéis que venir al Clinico.os ayudare encantada.bicis mil y pasar un buen día.
Pd.es difícil unir vigo-coruña,-santiago pero si el ave lo hizo!!!nosotros también!!!
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Mai 2017, 14:11
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Hoy iba a ir al gimnasio pero lo cambie por 15 minutos de trote(jeje iba a poner correr pero a esa "velocidad "nadie la llamaría correr y 15 de bici de spinning(la tengo en casa y habrá q usarla)
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Mai 2017, 16:44
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida

Trotar, correr, cada uno va al ritmo que puede, lo importante es hacerlo.
Hay que darle uso a esa bici, está bien tenerla en casa, así no hay disculpa para no entrenar.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 02 Mai 2017, 16:45
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Mentras levantes os pes e non estea un no chan en modo "marcha", todo conta como correr Sorriso
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2017, 22:24
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Gracias corredor y meiga.
Mañana toca día libre(en 15 días solo libro 2)el plan es levantarme sin despertador,desayunar y a ver que hago que entre tanto diario leído y vídeos ...jeje tengo que centrarme...aun voy a hacer el vídeo de fuerza que colgó tintin en los bancos del parque
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Mai 2017, 13:20
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

25minutos de cinta andando e correndo ,20 de bici ,estiramientos e duchita
Non estuvo mal,algo e algo.
Non vexo en ningún diario como entrenar a mente..de de loco para min e o meu mayor escollo,sempre cando empezó a correr na cinta ,hai una voceciña que me di"a donde vas ti!!!mira o teu lado esa ė una corredora leva minutos corriendo a bo ritmo e non ten traza de parar...vaiche salir o corazón pila boca...inda levo 5 minutossss....e mentras intento decirme veña aguanta 10 minutos seguidos...e aguanto pero miro a distancia e menuda "merda"....
Como entrenados a mente?
Que pensades cando o corpo di non
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 04 Mai 2017, 15:10
Asunto: Re: diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)

Eu de ti non me fixaría nas distancias de momento.

A min o que me funciona á hora de correr é o seguinte: Primeiro encontrar o ritmo de respiración que resulte cómodo. Facer inspiración curtas e rápidas cansa moito máis. Unha vez posto a respiración e motor en marcha, e imprescindible buscar algo que distraia a mente de caer na tentación de pensar no cansancio, na distancia, en se a da cinta do lado corre fogueada, etc. Hai xente que usa cascos e pon música. A min iso non me funciona , porque as cancións teñen cada unha o seu propio ritmo e iso faime desacompasar o meu ritmo propio de respiración.

O asunto é centrar a atención do cerebro noutra cousa. Terás que ir probando a ver que che funciona a tí.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos