Foros ›
diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
esquío

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2014, 10:09
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

CORRIN escribió:
hola a todos-as,me acabo de comprar un pulsometro y yo en esto estoy que muy verdeee haber si me ayudais.hoy me lo he puesto y he ido a correr un poco os cuento en reposo tenía 65 pulsaciones y corriendo con buenas sensaciones me marcaba 150 pero cuando subia un poco de eso ya me asfisiaba.como calculo los limites superior y inferior para ponerlos en el pulsometro.espero lo que me digais.gracias mil

O que se usa de forma habitual é a fórmula 220 - idade, o que che dará a frecuencia cardíca máxima teórica. E a partir da máxima teórica calcular un porcentaxe desta para obter unha frecuencia cardíaca de entrenamento.
Por exemplo dun 60 a un 70% debería ser un ritmo que se tolere sin problemas.

Por exemplo si eu tivese 30 anos, a frecuencia cardíaca máxima teórica sería de 190, e o 70% sería 133 pulsacións por minuto. A hora de entrenar intentaría manterme ao redor desas pulsacións, nin subir moito para non desfondarme rapidamente nin baixar moito para que o entrenamento sexa productivo


Espero que che sirva de axuda, e si hai algo erróneo por aí que alguén me corrixa e aprendo eu tamén Angel


Moito animo!
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2014, 18:35
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

gracias esquio pola tua resposta,inda que por agora optei por non usalo moito porque me estaba "paranoiando demasiado ....cando pasaba das 150 xa empezaba a notar que mais alo non ia ben,pero por agora decidin facer caso dos que me decian que me deixará guiar por as miñas sensacións o correr e se ben doume conta de que me falta MOITISIMO para estar a altura dos outros compañeiros que escriben estes diarios....o fixen porque elo "obligame a correr inda cando estou saturada polo traballo fora da casa e dentro e ser mama "utillera"jaja a tempo completo....pido desculpas se alguén lle parece unha chorrada que eu escriba aqui.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 24 Mai 2014, 14:21
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

De chorradas nada, moza, que este é un espazo libre, para que un fale como queira dos seus logros e motivacións. E se te das un paseo polos diversos diarios, como creo que xa fas, ves que hai estilos literarios e atleticos do mais variado. Coma a vida mesma...
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2014, 20:46
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Esta chuvia non da descanso!!pero hoxe salin correr" soiña"....e o que ten que faga mal tempo,ninguén se anima...poucos km pero a ritmo de 6,20 todo un logriño!!.agora só fai falla que lorenzo acompañe este mes.porque está claro que teño que sair 3 dias a semana ,si ou si.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2014, 22:23
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Moito ánimo !! Verás como eses 6:20 nun entreno soa, despois en Angrois han de ser 6 ou 6:10... Eu non o cría ó principio, pero é ben certo que o pelotón tira por un para diante ainda que non se note.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2014, 21:25
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

imaxino que si será mais fácil con compañia pero tamén vou morrer de vergoña cos espectadores e ademais e o dobre de o que corro agora mesmo.mañan a ver se corro despois do traballo
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 17:48
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Al final no corri el jueves,ya que el curro de mañana me llego pero si corri viernes por la mañana poco 3km pero bueno correr sola no es lo mismo.por la tarde toco ir a la graduación de mi hijo mayor(graduación de bachiller ehhh!!ya que ahora se lleva.En mi epoca no tuve ni al terminar la carrera).
Ayer,sábado convenci a la amiga con la que empeze a correr para hacer 4km..está claro que en compañia se lleva mejor.Tiene como contras que a lo mejor no vas a tu ritmo pero hay que aprovechar cuando se animan.Parece que tambien otra chica que se puede animar..."algún dia a ir a correr".Porque será que a las mujeres les cuesta tanto decidirse ,un tio le dice a otro corremos en media hora? y no se lo piensa.

Diosss menudo rollo acabo de soltar
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Xuñ 2014, 21:37
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Corrín, tes sorte de polo menos quedar con outras persoas de cando en vez segundo os turnos de traballo. Eu directamente non teño ninguén que comparta este vicio non meu entorno inmediato. Certo que contadas veces coincido con Beauvais, pero como digo tantas veces, somos veciños e compañeiros pero "corremos en planetas diferentes". O mesmo pasa cos amigos do meu home que cada ano se preparan para a Vig Bay, entrenan a outras horas, e para no baixar do seu ritmo de 4:30 min/km... Asi que o meu estado natural é correr soa. Certo que non tes o incentivo de ter alguén que tire por ti e te faga rendir máis, pero tamén é un momento de relax, de estar a soas descargando o corpo e a mente das tensións do día. Xa teño asumida esta soedade. A única excepción son eses días previos e posteriores á carreira de Carnota. Alí a veces teño a sorte de correr a acompañada polo faro de Louro. De Louro a Muros non é nada , así que aínda que non te animes a competir , si que estaría ben quedar e correr xuntas, na previa , ou na recuperaciòn da carreira.

O de por qué lle costa tanto á xente animarse a correr... A min paréceme que non só lle custa ás mulleres. No meu ambiente tamén vexo que ós homes, cando xa non poden facer fútbol, lles tira mais a bici, natación, tenis, en xeral calquera cousa que se siga a poder facer en cancha e en compañía, porque isto de correr din que lles é monótono e aburrido. Supoño que como en todo na vida, hai que ter algo de vocación e inclinación para o tema. Hai xente que só se queda na dificultade incial , e non lle chega a atopar o gusto a deixarse ir "en piloto automático", os pes e os pulmóns o seu ritmo, e o cerebro ocupado noutras cousas, coma percibir a brisa fresca do vento suave cando ven de cara pero sen estorbar, ou o arrecendo da panadería do lado cando pasas a primeira hora da mañá...

Eu si que acabo de soltar unha boa parrafada, asi que xa non te "okupo" mais o diario por hoxe.

Moito ánimo, e non deixes de sair, acompañada ou soa.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2014, 10:53
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Nin rollos, nin parrafadas, da gusto leeros. Yo también corro solo, por horarios raros, por todas esas razones que da Meiga y también por disfrutar de la soledad del corredor de fondo, como decía aquel.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2014, 18:42
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Meiga claro que si que correremos xuntas e tomaremonos un cafeciño ou un xeado si a climatoloxia de muros-louro nolo permite.e os meus nenos non cambian de sitio de veraneo.jaja cando dixen Muros refwriame a q ê mais facil q alguen de vigo o coñeza pero parte das vacacions pasoas en louro.xa fai moitos anos..jaja solo falta que nos soemos de vista.non sei sivas a praia de san francisco.e moitas grazas por escribirme unhas palabras gustame leer jaja.
Freak a ti tamen grazas da gusto leerche a ti tamen.inda non tiven tempo de facer as tuas recetas.
Si alguen mais quere escribir que se anime...que vexo que bastante xente o lee pero non se animan.
O meu e un diario de alguen normal que se sinte ben cando corre e que espera chegar a moitas metas sin esperar supermarcas.un saudiño a todos...(como anedocta dicirvos que cando me coñezades havos extrañar que fale castelan e escriba en GALEGO)
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2014, 22:16
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Pois si que é pequeno o mundo... Solemos parar no hostal Antonio, e ir algo á Praia de San Francisco, pero tamén a Areamaior, Ancoradoiro e Lira... Bos sitios todos para gozar das vacacións e tamén para darlle uso ás zapatillas Angel
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Xuñ 2014, 21:36
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

hoxe corrin un pouco e fixen unhas cuantas series de 100 pq me dixeron que servian para perfeccionar tecnica de carreira(mellor no pinta teño correndo,cando mo din!!!)despois seguin correndo un pouco o meu ritmo pero case se me sae a cadeira do sitio...DIOS MIOO!!.
Estou feita unha "pupas"onte "cominme unha columna co cobado dereito entrando a traballar..non rompin nada pero o que era unha super hinchazon agora é un supercolgaxo....
Non sei como prepararme para esa carreira de 6,5km do dia 21..AXUDAAA
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 06 Xuñ 2014, 17:45
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Ante todo tranquilidade. Unha boa pomada para o golpe do brazo e xa está, seguro que nestes días mellora.

E con respecto á preparación da carreira de Angrois, máis tranquilidade aínda. O das series está ben sempre e cando non te vexas forzada logo, preferible que te sintas cómoda e o corpo teña boas sensacións a querer ter moitos resultados en pouco tempo. Por outra banda , sendo a túa primeira carreira e facendo pouco tempo que comezache cos entrenos, o obxectivo ten que ser simplemente acabar a carreira con comodidade e dentro do tempo de control, mais nada. Indo ós resultados do ano pasado de CorreSan, a última veterana A en pasar por meta nunha carreira das de 6 km fíxoo en 44 minutos, a un ritmo de 6:59 min/ km. Con todas as saídas que estás facendo estou absolutamente convencida de que podes facer ese resultado e seguramente melloralo... Así que repito, tranquilidade...
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Xuñ 2014, 17:11
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Gracias Meiga polos animos.
Acabo de llegar de hacer 4km( hoy los hice en 26m20sg,con paraditas incluidas)para ir sola ,bien,en mi linea.
Haber si meriendo algo porque desde que empeze a correr baje 3 kg y ya no pesaba mucho.ahora relax...porque voy de noche..que asco!!odio las noches
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2014, 21:19
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Dios !!acabo de apuntarme a mi primera carrera y me temblaban hasta las piernas mientras lo hacia....estoy muerta de miedo.
mañana ire a correr,lo iba a hacer hoy pero como siempre....demasiadas ocupaciones





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos