Foros ›
III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Fer.

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
142 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Set 2014, 10:34
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Hola. No tengo muy claro si apuntarme a la prueba del Pedroso o no. ¿Alguien próximo a la organización podría aclarar por qué tipo de terreno transcurre la carrera? Pregunta Porque si es por caminitos muy técnicos o pedregosos, mejor me quedo en casa, que la montaña no es lo mío. Indiferente Gracias de antemano.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 5:08
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

#avantiFer

algo de pedrogullo si que hay nalgúns camiños do Pedroso, pero non sei si se sube por eles ou por asfalto.

De todas formas de "técnico" no terá nada, patapún parriba e punto! Así que anímate oh que seguro que disfrutas da "montaña"

-- Chámame "ghose"
Fer.

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
142 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 9:36
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Grazas polos azos, XoseM. Pensando Supoño que probarei sorte o 21, aínda que sen moito convencemento: non tanto por temor á dificultade do trazado, senón a que os meus pés se resintan das molestias que arrastran desde hai meses.
fisty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/13
30 Carreiras
66 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 11:47
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Menuda incertidumbre a cronoescalada.A 5 días da proba e nin idea do percorrido nin como se van a organizar as salidas..Alguen sabe algo sobre a proba?? Xa me esta creando ansiedad tanta sorpresa e iso q son 3.700m,pero para entrar en calor han de chegar ben Moi feliz
Srodriguezotero

Novo foreiro
Novo foreiro
18/11/13
15 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 15:57
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

www.fgatletismo.es/santiago/?p=2565

absoluta (de xuvenil en adiante) 11:00 horas: inicio da cronoescalada ao Monte Pedroso. Sairán de un en un cada 30’’ aproximadamente. Comunicarase unha vez pechada a inscrición, a ordede saída dos corredores que deberán estar na zona de saída ás 11 horas.

Despois da proba HABERÁ DUCHAS EN STA. ISABEL?
jorgillo

Maratoniano
Maratoniano
1/10/12
30 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 18:51
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

mirando o plano non me oriento de donde é o recorrido
fisty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/13
30 Carreiras
66 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 19:12
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Gracias pola info srodriguezotero.Habia mirado na páxina da federacion pero non atopara nada sobre o circuito.
En canto a jorgillo,eu deduzco q sae dende o aparcadeiro que hai abaixo da cafeteria da granxa do xesto e vai hasta a rotonda e logo sube hacia a esquerda,eso e o que eu concluin segun o plano.
erpvp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/04/11
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 8:41
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

He creado una ruta en Wikiloc para ver el perfil de la carrera:

es.wikiloc.com/wikiloc...id=7811359
IgnacioLabella

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/14
6 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 20:45
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Hola buenas noches. Tengo una duda que quizás alguno de vosotros me la pueda solucionar.
¿Los que nos apuntamos a todas las carreras tenemos que confirmar nuestra presencia?
Supongo que habrá algunos que habiéndose apuntado a todas no vayan a venir, de manera que para los organizadores puede ser una faena estar llamando a gente que no está. Así qué me ha entrado la duda de sí debemos confirmar nuestra presencia o no.
Si alguien sabe algo de esto le agradezco de antemano la información.

Buenas noches y mucha suerte el domingo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 5:02
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

erpvp escribió:
He creado una ruta en Wikiloc para ver el perfil de la carrera:

es.wikiloc.com/wikiloc...id=7811359
gracias Guiño , engadida ao mapa

-- Chámame "ghose"
Starbyte

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/11
0 Carreiras
39 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 10:39
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

É de agradecer a orixinalidade da organización ao propoñer unha probas destas características, pero penso que non foi boa idea, pola dificultade que entraña e porque non é o tipo de proba adecuada para un circuíto de carreiras populares. Por outra parte, supoño que alguén caería na conta de que máis de 400 inscritos, saíndo un cada 30 segundos, supón máis de tres horas desde o comezo da proba ao seu remate. En fin, que non estaría mal ter a hora aproximada de saída de cada participante, porque estar alí ás 10:30 para empezar preto das dúas da tarde... Muro
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 12:57
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Starbyte escribió:
É de agradecer a orixinalidade da organización ao propoñer unha probas destas características, pero penso que non foi boa idea, pola dificultade que entraña e porque non é o tipo de proba adecuada para un circuíto de carreiras populares. Por outra parte, supoño que alguén caería na conta de que máis de 400 inscritos, saíndo un cada 30 segundos, supón máis de tres horas desde o comezo da proba ao seu remate. En fin, que non estaría mal ter a hora aproximada de saída de cada participante, porque estar alí ás 10:30 para empezar preto das dúas da tarde... Muro

Estoy de acuerdo, la prueba me parece muy original y llamativa, y personalmente me encanta aunque sea una carrera compleja de organizar... pero lo de que tenemos que estar todos a las 11 de la mañana cuando algunos saldrán tan tarde es una faena...
jorgillo

Maratoniano
Maratoniano
1/10/12
30 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 13:00
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

szylx escribió:
Starbyte escribió:
É de agradecer a orixinalidade da organización ao propoñer unha probas destas características, pero penso que non foi boa idea, pola dificultade que entraña e porque non é o tipo de proba adecuada para un circuíto de carreiras populares. Por outra parte, supoño que alguén caería na conta de que máis de 400 inscritos, saíndo un cada 30 segundos, supón máis de tres horas desde o comezo da proba ao seu remate. En fin, que non estaría mal ter a hora aproximada de saída de cada participante, porque estar alí ás 10:30 para empezar preto das dúas da tarde... Muro

Estoy de acuerdo, la prueba me parece muy original y llamativa, y personalmente me encanta aunque sea una carrera compleja de organizar... pero lo de que tenemos que estar todos a las 11 de la mañana cuando algunos saldrán tan tarde es una faena...
Idem
fisty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/13
30 Carreiras
66 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 13:08
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Idem de lo mismo.Sobre todo hacer esperar a los acompañantes (niños incluidos) tanto tiempo.Creo q seria buena idea saber el orden(opinion personal)
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2014, 13:31
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Creo que han dicho que se sabra el orden antes da la carrera no ?

Y lo de los 30 segundos era a modo de referencia, quizas lo hagan cada 10 segundos por ejemplo.

Mas optimismo que empieza el invierno !!! Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos