Foros ›
¿Ha acabado la temporada de caza?
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Grimo

Montañés
Montañés
13/01/08
38 Carreiras
238 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 0:06
Asunto: ¿Ha acabado la temporada de caza?

A ver si alguien me puede ayudar, el otro día sali a trotar por el monte y había cazadores, creia que la temporada había acabado ya. ¿Alguien me puede aclarar esto? ¿Ha acabado ya? ¿Puedo salir ya a correr por el monte sin parecer una diana?.

Muchas gracias.
silversurfer

Novo foreiro
Novo foreiro
26/03/12
6 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 0:44
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

Hola:

Comentoche: A caza menor rematou o dia 6 de Xaneiro e a maior rematou o pasado domingo dia 9 de febreiro.

Un saudo_________
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 8:03
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

eu o domingo, saín a correr por unha carretera provincial (non unha pista asfaltada no monte entre dúas aldeas perdidas) e escoitei perfectamente dous tiros no monte.

Non sei se era unha batida para matar jabalís ou lle tiran as piñas dos pinos, pero xa un non sabe a que aterse.

-- Chámame "ghose"
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 10:30
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

Normativa aplicable en vigor:
http://www.xunta.es/dog/Publicados/2013/20130710/AnuncioCA02-040713-0004_es.pdf

El 9 de febrero fue el ultimo día habil de caza para determinadas especies.
Recalcar que a partir de esta fecha y fuera de la época hábil la Xunta puede autorizar batidas excepcionales como medidas de control por daños de distintas especies.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 13:22
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

Yo también me pregunto si ha terminado el período de caza.
El pasando domingo tuve el desagradable encuentro con tiros y cazadores. No formaban parte de una batida, se encontraban en lugares diferentes, tenía toda la pinta de que cada uno andaba a lo suyo.
¿Será posible que exista algún tipo de control?

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
silversurfer

Novo foreiro
Novo foreiro
26/03/12
6 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 14:21
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

Hola:

Creo que estamos xuzgando os cazadores sin saber realmente como actúan nas diferentes modalidades de caza.
As batidas do Xabarin son totalmente distintas as do Raposo, polo que nos podemos encontrar cazadores en distintos puntos. Ademais podémonos encontrar incluso cazando Arcea sin necesidade de estar en grupo.

Hai que recordar que teñen o mesmo dereito a estar no monte os días hábiles de caza que un corredor que está entrenando ou simplemente unha persoa recollendo cogumelos.

Un saudo_________
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 14:42
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

Fora de tempada é posible que se autoricen batidas, e son moi habituais as de xabarin. En zonas autorizadas podeste atopar con cazadores adestrando cans.

A caza e un asunto moi controlado e os cazadores son polo xeral xente responsable. As veces que me crucei con cazadores non tiven nunca problema ningún.

É moi difícil encontrarse cunha batida de furtivos e menos de día e en fin de semana ou festivo....
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 14:53
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

Grimo escribió:
A ver si alguien me puede ayudar, el otro día sali a trotar por el monte y había cazadores, creia que la temporada había acabado ya. ¿Alguien me puede aclarar esto? ¿Ha acabado ya? ¿Puedo salir ya a correr por el monte sin parecer una diana?.

Muchas gracias.

Seica si pero a de coello e lebre...de momento a de runners sigue aberta...hai moitos e estan pensando en non pechala, considerando que pode ser una plaga... Ríndose Ríndose

Fora coñas, debe ser alguna batida...de todolos xeitos tes un sitio moi axeitado...o parque do Monte Aloia esta acotado de caza...

saudos
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 16:14
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

El tema da mucho para debatir pero debemos saber entender que la problemática que se genera con el nuevo auge de actividades deportivas debe conciliarse con las actividades que desde siempre existen en nuestros montes.
Recalcar que los cazadores tienen cedidos los derechos cinegeticos por parte de los titulares de los terrenos, pagan por los derechos de ejercer la caza mediante varios conceptos, están sujetos a una legislación y normativa al respecto.
Por lo tanto y ante un día hábil de caza se deben conciliar ambos intereses pero sin quitarse la responsabilidad tanto por unos como por otros.
Desde el punto de vista que nos ocupa en este foro, lo primero informarse y tomar las precauciones que cada uno estime oportuno.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 17:15
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

tintin escribió:
Desde el punto de vista que nos ocupa en este foro, lo primero informarse y tomar las precauciones que cada uno estime oportuno.
Buen planteamiento.
¿Cómo informarse de esas batidas autorizadas fuera de la época oficial para no llevarnos sorpresas?

En mi anterior comentario me refería al monte do Espinle, zona de Arteixo entre Novo Mesoiro-A Coruña y Vilarrodís-Arteixo, cerca de Santa Icía, el centro hípico Os Porches y las canteras Lista y O Moucho. En esa zona no creo que haya mucho mas que los abundantes conejos.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 19:38
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

Eu vin información sobre actividades de caza nos periódicos da zona e en lugares de encontro común como en bares, casas da cultura, na iglesia.

A nivel asosición de cazadores da zona, seguro que teñen información. Os cazadores teñen tamén federación e pode que fora bo un diálogo entre os clubes de atletismo e as asociacións de cazadores para cruzarse esa información, e supoño que se alguén manda un e-mail á federación ou a una asociación pedindo información, lle contestarán.

Na medida en que este tipo de actividades requiren autorización da xunta, tamén se podería preguntar na delegación territorial que corresponda.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Feb 2014, 22:38
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

¿Cómo informarse de esas batidas autorizadas fuera de la época oficial para no llevarnos sorpresas?

Según la provincia que se trate llamando para informarse al servicio provincial de conservación da natureza.
A Coruña: 981184580-185905
Lugo: 982294522-294977
Ourense: 988386377-386503
Pontevedra: 986805459-805438
Llamando el viernes puede uno informarse del lugar donde se van a reunir y es donde deben dejar estipulado la mancha de monte que van abatir.
Cuando exista un problema, conflicto o se vea una infracción, lo mejor y más ágil es llamar al 062.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 15 Feb 2014, 0:23
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

Gracias

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
Maistrote_diego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/13
114 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Feb 2014, 2:06
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

Cándido escribió:

En mi anterior comentario me refería al monte do Espinle, zona de Arteixo entre Novo Mesoiro-A Coruña y Vilarrodís-Arteixo, cerca de Santa Icía, el centro hípico Os Porches y las canteras Lista y O Moucho. En esa zona no creo que haya mucho mas que los abundantes conejos.

Cualquier día de estos nos cruzamos. Suelo ir por ahí a entrenar... aunque más cerca de la parte de Coruña que la de Arteixo... Guiño
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Feb 2014, 8:03
Asunto: Re: ¿Ha acabado la temporada de caza?

... pues el domingo con el que me cruce en una senda entre casas, próximas al monte de Reboreda (Redondela), no debía ser un cazador de "caza mayor", debía ser un asesino suelto Abraiado , porque cuando lo miré para saludarlo, me di cuenta que llevaba un escopeta (cerrada para más inri).

Me dije, "espero que a éste no le moleste que corra, porque es capaz de confundirme con un venado" (a veces un poco si soy).

Está claro como dice Tintín, que hay que conciliar, pero es que algunos piensan que como tienen licencia y autorización, vale todo

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos