Foros ›
sacar licencia si ou non
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2014, 10:27
Asunto: sacar licencia si ou non

Ola a todos/as
Levo bastante tempo Pensando pensando o de sacar licencia ou non. Busco xente que me comente os pros e as contras.
Teño entendido que federarse proporciona as vantaxes de poder entrenar en pistas, acceso a duchas, etc. Tamén seguros nas carreiras... nada de esto ten interese. E competir en competicións para federados(cousa que tampouco me interesa)
Sen embargo vexo que en primeiro lugar hai problemas entre fga e fea. Tampouco sería problema porque a licenza galega chegaría, supoño. Pero vexo que hai que federarse cun equipo para que saia mais barato. Esto tamén o intentei, pero vin que hai algúns equipos que exixen moitas cousas.
Tamén estaba enganado, e pensaba que se estabas federado non pagabas as carreiras populares, pero vendo outros fíos parece que hai que pagar igual.
Agradezo recomendacións de antemán
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2014, 10:54
Asunto: Re: sacar licencia si ou non

No hay ningun problema de la FGA con la RFEA,el problema es con el CSD.
Con la licencia,si tienes un seguro,otra cosa,es que ese seguro,te cubra todo.
La letra pequeña del seguro,dice que solo te cubre,en caso de rotura,eso si,la primera asistencia en urgencias,la tendras,pero luego,te tendras que buscar la vida,por un esguince,o lo que sea.Aparte,si diche lesion ocurre en una prueba popular,que no este en calendario de la FGA,lo normal,es que no te lo cubra.En parte,es cosa logica,que el seguro que te pegue la patada asi,no pagas mucho,y por un seguro tan barato,no se pueden esperar maravillas
La ventaja,es que podrias participar en los campeonatos de veteranos.
Otra opcion,es que te federaras en montaña,ahi el seguro,es mas amplio,tambien pagas mas,hay que decirlo,pero te cubre mucho mas que el de atletismo.

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2014, 12:22
Asunto: Re: sacar licencia si ou non

Si non che interesa participar en competicións de atletismo, nin o se seguro que implican estas, nin facer uso das instalacións de atletismo, ¿para que queres facer unha licencia? Neste caso o normal seria non facela Indiferente

Despois para os que queren facela, pois, para min son ventaxas casi todo. Por un prezo pequeno tes acceso a un monton de probas de forma gratuita. Outra cousa é o tema das diferencias entre licencia independente e por club, por club de distinta comunidade, diferencias entre comunidades... todos temas que deberian cambiar e por algo de orden.

No tema dos clubs varia entre eles, cada un é libre de pedirlle a cada atleta unha cantidade por ingresar neles, facelo gratis ou incluso que che paguen por entrar nel, eso xa vai según..

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
624 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2014, 14:29
Asunto: Re: sacar licencia si ou non

Hola,

Con el tema de los seguros y licencias hay muchas cosas que se nos escapan y que deberíamos saber todos (al igual que en muchos otros temas, referentes a aseguradoras o a otros sectores, en los que nuestra información/formación como consumidores es bastante pobre, tanto en lo que respecta derechos como a deberes).

En el caso de la licencia de atletismo creo que te podrá ayudar a decidirte la sección que dedicaron el otro día en el programa de radio "A tu ritmo" al tema de las licencias y los seguros (en general). Te dejo el enlace al podcast, esa sección está en la 2ª mitad:

Saludos.

www.sportgumby.blogspot.com
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2014, 16:51
Asunto: Re: sacar licencia si ou non

Federarse:

-Si tienes pensado competir en pista
-Si tienes pensado participar en campeonatos en ruta
-Si tienes pensado participar en campeonatos de cross


No federarse:

-Si solo vas a participar ocasionalmente en carreras populares que pasan por tu zona.


Si te federas hazlo por un club ya que por libre vale un riñón.
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 09 Feb 2014, 22:07
Asunto: Re: sacar licencia si ou non

Xa, pero por exemplo San MArtiño, Coruña 21, Cross de Boborás, Lalín, Correndo por Ourense... Aínda con licencia hai que pagar o mesmo prezo non?
E que sinceramente se a licencia só vale para probas federadas (que ata agora non fixen), e as postas anteriormente (que son as que compito) non entran...
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Lun, 10 Feb 2014, 8:05
Asunto: Re: sacar licencia si ou non

Eu estou por federarse nun equipo. Facer deporte con máis xente sempre e boa cousa. Ademáis, estar cuberto por un seguro é máis útil do que parece. É a típica cousa que te acordas dela cando falta.
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 10 Feb 2014, 22:56
Asunto: Re: sacar licencia si ou non

Raposo escribió:
Eu estou por federarse nun equipo. Facer deporte con máis xente sempre e boa cousa. Ademáis, estar cuberto por un seguro é máis útil do que parece. É a típica cousa que te acordas dela cando falta.

Bueno, a cuestión do seguro médico tampouco é vital, xa que teño o seguro de DKV por MUFACE.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos