Foros ›
A MediaSan do Camiño - 13/04
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2014, 17:25
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Por se alguen se pasa por aqui e non se pasa polo foro de fotos, comentarvos que por fin, xa rematei de subir as casi 1000 fotos desta proba, asi que se alguen non ten recordo que se pase por ali e que se busque nas miñas fotos ou nas dos outros compañeiros que tamen as publicaron.

E para o ano que ben, espero ser eu un dos fotografiados tamen, pois este ano quedeime cas ganas de participar.

Saludos.
kakivigo

Novo foreiro
Novo foreiro
25/02/13
0 Carreiras
40 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Abr 2014, 11:58
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

koala36 escribió:
Por se alguen se pasa por aqui e non se pasa polo foro de fotos, comentarvos que por fin, xa rematei de subir as casi 1000 fotos desta proba, asi que se alguen non ten recordo que se pase por ali e que se busque nas miñas fotos ou nas dos outros compañeiros que tamen as publicaron.

E para o ano que ben, espero ser eu un dos fotografiados tamen, pois este ano quedeime cas ganas de participar.

Saludos.

Moitísimas gracias Koala36. Moi bo traballo!!!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 24 Abr 2014, 19:05
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

koala36 escribió:
Por se alguen se pasa por aqui e non se pasa polo foro de fotos, comentarvos que por fin, xa rematei de subir as casi 1000 fotos desta proba, asi que se alguen non ten recordo que se pase por ali e que se busque nas miñas fotos ou nas dos outros compañeiros que tamen as publicaron.

E para o ano que ben, espero ser eu un dos fotografiados tamen, pois este ano quedeime cas ganas de participar.

Saludos.
Grande koala36

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos