Foros ›
Autor
Mensaxe
tarántula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/13
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Abr 2014, 21:21
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Gracias a la Organización por esta preciosa carrera. El recorrido ha sido perfecto, y no tan duro, como refleja la media de las marcas conseguidas, se nota que había cierto "nivel" en los participantes. El final en el estadio es perfecto, para corredores y familiares. El único pero es lo ya comentado antes, lo de la gente que tiraba los tapones y las botellas al suelo, es lamentable, he empezado a echar broncas hasta rendirme porque en mi grupo SÓLO YO esperé a encontrar donde desecharlas. Amigos, no es porque se trate de un Itinerario Patrimonio de la Humanidad, lo que equipara el acto a tirar una botella en la Capilla Sixtina o en los jardines de la Alhambra, sino porque es completamente innecesario, se desechan en un contenedor o se pierden diez segundos y ya está. Bueno, que me ciego, felicidades a todos los demás.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 7:36
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

cada un é libre de criticar o que crea oportuno, pero non podo deixar de mostrarme abraiado por:
- só había tres avituallamentos, e o primeiro estaba no km7 (pero canto bebedes oh!)
- era muy dura (con connotacións negativas, inexplicable esto para min. Haberá que ir máis amodo lojo, pero de Arca a Santiago non sei cómo ía ser Disimulando )
- era un trail (ummm, WTF!)
- menos mal que non choveu (esto si que me desconcerta).

Disimulando

Era a primeira edición, mellorable en varios aspectos, pero creo que en xeral moi satisfactoria e sen dúbida para o ano irá máis xente.

Nun día como o de onte, coa Paris-Roubaix (o Inferno do Norte) en marcha, estiveron ben os letreiros de "comeza o inferno" (ou similar) anunciando o tramo longo de subida. Non sei se foi a propósito, pero a min veume eso ao maxín.

Aos organizadores... gracias Aplauso

-- Chámame "ghose"
kakivigo

Novo foreiro
Novo foreiro
25/02/13
0 Carreiras
40 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 7:41
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Sintoo Vig-Bay, pero namoreime doutra...
Gilillo

Maratoniano
Maratoniano
13/12/10
46 Carreiras
115 Mensaxes
Ortoño (Ames)
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 7:58
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Carrerón. Recorrido espectacular. Gracias a los organizadores por su esfuerzo y espero que la media se perpetúe. Aplauso Aplauso Aplauso
Como sugerencia propondría que el segundo de los contenedores para las botellas se colocará algo más lejos del punto de avituallamiento (300m. aprox, aunque ya se que luego lo recogen los organizadores y voluntarios) creo que eso evitaría en gran medida las botellas desperdigadas. Lo del civismo es cosa de cada cual.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 8:06
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

No sé si hubo aguas/isotónicas o dejó de haber, el caso es que cuando llegamos los últimos no había gota de líquido, tuvimos que beber de una manguera que estaba por allí tirada y eso no es de recibo para una carrera que cuesta 10 euros.

Por lo demás todo correcto, espero participar en muchas ediciones.
silvia_calvo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/08
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 8:29
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

kakivigo escribió:
Sintoo Vig-Bay, pero namoreime doutra...

Yo también!

Muchísimas gracias a la organización, espero que se convierta en una fija en el calendario.
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 8:45
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Recorrido maravilloso. Lástima que no había ni un km llano, o subías o bajabas....Organización de 10. Perfectamente señalado y cortados los cruces. La pancarta de "Comienza el Infierno" genial. El primer avituallamiento justo después de esa subida, perfecto, no iba a estar en la mitad.
A mi la llegada al estadio me parece comodísima, aparcamiento, duchas,...
Ni un sólo pero.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 9:00
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

ivanno escribió:
No sé si hubo aguas/isotónicas o dejó de haber, el caso es que cuando llegamos los últimos no había gota de líquido, tuvimos que beber de una manguera que estaba por allí tirada y eso no es de recibo para una carrera que cuesta 10 euros.

.

Home vamos haber eso de que non habia gota de liquido non é certo. Eu estuben facendo fotos o longo do recorrido e despois quedeime hasta que se acabou a entrega de premios, e ali estuberon os de Coca Cola hasta o final de todo, e aseguroche que auga polo menos si que habia, pois cando eu me fun (as 14:00), empezaron a recoller os telderetes e a gardar as augas das que por certo co seu permiso eu ainda collin unha tamen. E certo , que durante un momento (serian uns 5 minutos) quedaron sin elas, pero rapidamente as repuxeron, co cal xa che digo que auga polo menos si que houbo.

Saludos.
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 9:53
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Se toda a crítica a esta proba foi que é dura, e que a auga en vez de no km. 5 estaba no 7,....parabéns á organzación!!

Transporte que nos levou a todos a tempo á saída, percorrido moi ben sinalizado, cruces controlados, ben os avituallamentos con cando menos dúas persoas entregándote as augas, refrixerio á chegada, duchas con auga quente para todo aquel que quixo, sitio para aparcar cómodo, para estar de pe, sentado na grada vendo chegar á xente, sentado a cuberto, ao sol, á sombra, a resgardo, escondido...en fin, todo de 10.

As bebidas, polo que escoitei, nunha carreira de 355 inscritos, encargaron 500 bebidas isotónicas para ter de sobra, pero polo que se ve moitos corredores colleron mais dunha (o día e a dureza da carreira o fan comprensible) o que motivou que quedase escasa, se ben rapidamente se lle deu solución pola organización, e en 10 minutos chegaron botellíns de auga para quen quixo, e sobraron ao final.

En canto ao civismo coas botellas de auga, no meu caso teño que beber amodo para que non me sente mal, e o problema é que unha vez pasas o contentor desa zona, ves que xa non hai mais sitio para deitar o botellín, nin papeleiras nin nada, no meu caso corrín con el na man ata chegar a un cruce cunha estrada, e alí o deixei na estrada (había moitos mais depositados, polo que non son o único que tivo este problema) non estaría mal que puxeran mais contentores nalgún punto para poder depositar as botellas.

Voltarei! Bailar
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 11:23
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

koala36 escribió:
ivanno escribió:
No sé si hubo aguas/isotónicas o dejó de haber, el caso es que cuando llegamos los últimos no había gota de líquido, tuvimos que beber de una manguera que estaba por allí tirada y eso no es de recibo para una carrera que cuesta 10 euros.

.

E certo , que durante un momento (serian uns 5 minutos) quedaron sin elas, pero rapidamente as repuxeron, co cal xa che digo que auga polo menos si que houbo.

Saludos.

Mira ti que casualidade entón que xusto cheguei eu cando non había nin auga nin powerades nin nada. Mala sorte Moi feliz
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 12:41
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Cuando yo llegué, y no lo hice muy atrás, en meta agua no había. Powerade sí.

La carrera me gustó. Es para disfrutarla. Entorno bonito, perfil duro y llegada al estadio genial. Cada carrera es diferente. Aquí no se trataba de luchar contra el crono (ni la distancia es homologada, ni el perfil adecuado).

Respecto a la organización tanto los avituallamientos como el transporte meta-salida son puntos a mejorar.
Tobili

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/03/12
50 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 13:44
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

So teño unha cousa que dicir a esta carreira: "GRACIÑAS ORGANIZACIÓN".
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
310 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 14:17
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Correr por eses camiños de terra e pedras, facendo ese ultimo tramo para chegar a Santiago,por debaixo dos carballos, e acompañados dos peregrinos, faina especial e diferente.
Repetiremos.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 18:10
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Lo reconozco no soy imparcial y con esta carrera menos aún, con las pruebas que organiza nuestro compañero Derek (y en esta ocasión muy bien escoltado, por gente muy cariñosa, hasta el mismísimo Lestrove parece otro. Angel ).

Sabía que me iba a gustar, pero no me gustó, me encantó, a todo ello me imagino que contribuyó mi compañero de trotada, el gran Barrachina, al que hace tiempo que no veía y con el que hice todo el recorrido, recordando “viejos tiempos”, sobre todo del foro.

Nos acordamos, que la primera quedada “oficial” de este nuestro amado foro, se hizo en O Pino, donde Derek, puso a nuestra disposición todo la infraestructura para que un grupo de incipientes trotadores compartieran una mañana estupenda, que acabó, con los que se pudieron quedar con una maravillosa comida en uno de los establecimientos de la zona.

Durante la carrera tuve muy buenas sensaciones, más que nada por la zona donde discurría la misma (no la conocía) y me pareció espectacular y aunque está claro que llegar a las inmediaciones de la Catedral sería ya la leche, para mi el llegar a San Lázaro es lo mejor, con vuelta de honor incluida, que hizo que me acordara aún más de mi querida y llorada Unión.

No sé si esta carrera habrá sido positiva cara la maratón de Coruña, es más no tenía nada que ver, con lo que decía el plan que me tocaba, pero los planes están para saltárselos y más con carreras de este tipo.

Lo que está claro, es que la maratón de Coruña no es el objetivo (voy a participar porque es en “casa”), el objetivo de este año, creo que, sin quererlo, ya se ha cumplido y es haber participado, para mi, en la Media de las Medias, la media del Camino de Santiago de Arca a San Lázaro en Compostela.

Y me da la sensación que esta carrera va a tener un problema en los próximos años y es la cantidad de gente que se va a tener que quedar sin participar porque el recorrido no admite la masificación

Agradecer a Miguel y Jotaeme, su compañía en el viaje y en las cervezas posteriores, que contribuyeron y mucho a pasar una magnífica mañana.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2014, 19:43
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño - 13/04

Alegreime moito de volver atoparme con vos: Fema e Ivanno. Xa había tempo

Apertas





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos