Foros ›
V Medio Maraton de Cacabelos - Jueves Santo
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2007, 9:23
Asunto:

No sé como es el recorrido, mi primera intención era andar por el 1h 42' que para mi es un tiempazo pero no estoy con muchas ganas. Lo que si me apetece es "sufrir" sea cual sea el tiempo. Es junto con la VIG-BAY mi último rodaje. Esta está muy cerca de MAPOMA y quería en Cacabelos tener esa sensación de angustia porque normalmente me gusta ir cómodo.
Ya veré que pasa

Makoki 5.1
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2007, 11:04
Asunto:

¡Suerte en esa carrera!
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2007, 11:57
Asunto:

Disfrutad aunque sea sufriendo.

Aunque paso esta tarde por la zona, camino de Salamanca, NO HE ENCONTRADO ningún disculpa para parar y correr (ciertamente lo insinué Disimulando y casi me... .

Makoki, el viaje a la tierra que te vio nacer y te crió, te ha hecho otra vez ser del mismo Bilbao. Cuídate, disfruta y no puntues mucho Molón Guiño , menos mal que creo que va Fleky, buena representación del Unión Gallega

Saludos

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2007, 12:37
Asunto:

Si fema si eu irei asi de paso saludo a familia que teño ali e tamen miña primeira media haber que tal a esperiencia eso si irei relaxado como sempre o meu ritmo haber que tal tempo fago

You´ll never run alone
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 05 Abr 2007, 16:44
Asunto:

Vexo, fema, que non son o único ó que se lle 'tolera' o tema de correr sempre dentro dunhas marxes mais ben difusas...

Eu saio para alí agora, o día é espectacular; mágoa de adestramento (quero dicir que non levo feito un plano de traballo como noutras ocasions) mais para unha rodaxe longa está moi boa hora.

A ver si me animo a facer unha crónica.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2007, 7:20
Asunto:

Bueno, pois aló fumos 6 membros deste foro (que eu contase) a pasar unha boa tarde de primaveira correndo por entre as cerdeiras en flor, o cheiro a mel de avelás e a campos con estrume. Coa vista posta na neve dos cumios e a lene brisa que corria por entre os 15 e 17 graos de temperatura nun terreo bastante chan agás un par de tobogans na metade do percorrido.

Só catro nos atopamos para a foto



Nos puxeron na saida e !!!veña que vai¡¡¡. Sain moi rápido, case ansioso e fixen a primeira volta nos 4' xustos··· mais no meu blogue.

Chegado a meta que a agardar polos foreiros que viñan agrupados facendo un adestramento de amigos.

O Fleky


O Mr Dixxie


mailo Makoki


Lamentablemente a organización xa non tiña auga para eles na meta; nin para Yosi que tivo unha 'experiencia X' pois correu a media saindo sen quencer uns 10' dempois que o resto de nós... Guiño

Tamén acudiu Javier que fixo unha boa marca para o que el percuraba; véseche pranta rapaz pronto as voltar a 'voar' como facías.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2007, 13:15
Asunto:

Como de bien nacidos es ser agradecidos GRACIAS A FLEKY, MR. DIXIE Y YOSI unos cracks. Desde el km. 11-12 bajaron el ritmo y no me pararon de animar. Incluso los últimos 500 mts, casi me agarran del brazo para que la terminase. Y para Kandpalleiro siempre alegre y encima de fotógrafo.

Llegué tempranito, a las dos había comido y me fui al coche a echar una siestecita. Después pasee por el pueblo para ver si encontraba la salida. Estaba a 300 mts. de donde había comido y no la encontraba.

Después de recoger el dorsal me encontré con Fleky, nos cambiamos y calentando nos topamos con Mr. Dixie y Kandpalleiro. Seguimos calentando con este último y a la salida (después de la parada técnica para las últimas necesidades)
Se retrasó un poco pero al fin salimos. Kandpalleiro salió como un tiro, yo algo rápido y enseguida nos juntamos Fleky, Mr. Dixie y yo. Con un ritmo altísimo pero quería ir un poco al límite para sufrir. En el km. 7 u 8 aparece Yosi que como siempre llega tarde, ha salido 5 ó 6 minutos tarde y va con el dorsal en la mano. A partir de ahí el cuarteto. Yo no puedo hablar y voy a unos ritmos que en mi vida he hecho.

En el km. 11 empiezo a tener un punto y les pido que se marchen pero no me dejan solo. Menos mal porque si no paro seguro. Vamos recogiendo alguno a punto de desfallecer y bajan un poco el ritmo para que yo pueda seguir.

En el 17 ya me he recuperado un poco, me ha desaparecido el punto que tenía, y aumenta Yosi el ritmo y no para de animarnos. Y alli vamos. En el 20 otro tirón. Incluso Fleky se pira. Yosi y Mr. Dixie siguen a mi lado tirando de mí y sin parar de animarme.

Los últimos 500 mts. no podía coger aire y estaba a punto de reventar. Pero con estos dos dándome ánimos como para parar. Y en el pueblo la gente animando.

Final feliz, conseguido objetivo de sufrir y el tiempo 1h. 41' 57". Duchita y nos fuimos a la bodega de la familia de Fleky. La primera ronda me tomé una limonada, por cierto de color oscuro, que me estuvo repitiendo todo el viaje. Apreciando la calidad del Bierzo y tentados a quedarnos a la fiesta.

Al final de vuelta para casa, me perdí a la salida pero para la una en casa.

Y si alguien ha llegado hasta este punto es que está muy aburrido Abraiado

Makoki 5.1
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2007, 13:31
Asunto:

Felicidades a todos!!!, muy chulas las fotos, hasta me distéis envidia Triste Avergoñado

Makoki, un tiempazo, se ve que te sienta bien sufrir Ríndose :lol:, enhorabuena !!! Moi feliz
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2007, 16:04
Asunto:

¡¡Enhoraboa a todos!!... especialmente a Kandepalleiro que fixo de anfitrión e que xa se lle ve recuperado da súa rotura de fibras, e a Makoki por romper coa súa costumbre de pasteleiro. Como comentario final decir que en carreiras así é onde se demostra que as diferencias entre os diferentes equipos do Circuito CenG non pasan por deixar de botarse unha man uns ós outros... ¡¡ese é o espíritu rapaces!! Guiño Guiño Guiño
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2007, 16:25
Asunto:

¡Enhorabuena a los cuatro!,y Makoki,creo que deberías apuntarte con Vouamodo al grupo de sb 1:45 de la Vig-Bay (está claro que puedes hacerlo.(Yo a día de hoy sólo pido poder correrla Chorando )
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2007, 16:31
Asunto:

Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Makoki 5.1
javier

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
41 Mensaxes
lugo
Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2007, 16:42
Asunto:

Hola ahí va mi crónica.Salgo en la carrera con idea de hacer 1h.30´más o menos, en lo primeros kms voy solo detrás de un grupito y al cabo de varios kms me doy cuenta que uno de ellos es Kandepalleiro( por que lo ponía en al camiseta y aún así tarde en darme cuenta).Por el km7 empiezo a notar molestias el la planta del pie izdo(llevaba las plantillas ortópédicas nuevas), pienso si parar para quitarmela pero me da pereza;paso el km 11 en 44´08´´a partir de aquí la molestia se convierte en dolor y ya pienso en el pedazo de ampolla que se me está formando pero aún así no paro, lo que sí bajo el ritmo por el dolor;en le km15 llevo 1h.55´´y decido parar para sacar la plantilla, pierdo unos 42´´ pero al empezar a correr ¡MARAVILLA! desaparece el dolor del todo y puedo coger ritmo otra vez.Al final hago 1h.27´y sin sufrir mucho, salvo el tema del pie .Acabo con una ampolla un poco grande,nada que no se resuelva en pocos días.
En resumen contento con el resultado.bonita la carrera,aunque poca participación.
Saludos
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Abr 2007, 23:26
Asunto:

Enhorabuena a tod@s....¡¡¡sois la leche!!!!
Y tú Makoki, ¿de qué estás hecho?? Además de que creo que has hecho una marca buenísima, estar ayer en Cacabelos, mañana en Padrón, el próximo finde en Vig-Bay y para el siguiente en Mapoma...en fin....chapeau

Y al resto un poco lo mismo....¡¡¡vaya panda!!! Ríndose Ríndose Ríndose

Bueno....y kandpalleiro merece mención aparte por ese ánimo que tiene y que contagia a todo el que se ponga a su lado....y por esas fotos que nos ponen a todos los dientes largos Ríndose Ríndose Ríndose

ENHORABUENA A TOD@S:
Guiño
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2007, 16:37
Asunto:

Bueno tarde pero aqui vai miña cronica cheguei a cacabelos con algo de tempo ali de seguido me encontra makoki e presentaseme e despois presentame a kandpalleiro e mr.dixie e bueno ala foi a carreira de principio case nos xuntamos makoki mr.dixie e eu inda que ia algo descolgado funlle agarrados a roda mais tarde aparece yosi con unha moi boa presentacion a metade de carreira ata o km 17 ia ben pero ali deume un baixon que pensei que non chegaba pero como makoki case me mata por dicirlle que non daba recuperei e collin forzas para no ultimo km forzar e chegar ben o final creo que fixen demasiado bo tempo pero estibo ben esta esperiencia da miña primeira media e a todo esto un pracer coñecer a yosi que nos levou todo o rato a bo ritmo incluso no final machacounos aumentando de ritmo a pocos,makoki que ia a sufrir e conseguiuno,mr.dixie que tamen o levava moi ben a carreira todos eles uns monstruos e como non kandpalleiro bo anfitrion

You´ll never run alone
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2007, 23:33
Asunto:

kandpalleiro sabes onde se poden mirar as clasificacion se as hai un saudo

You´ll never run alone





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos