Foros ›
El Correo Papalegüense (edición online)
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Dom, 11 Mai 2014, 16:13
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Hoy entreno de casi hora y media de duración, compuesto fundamentalmente de subidas y bajadas por las cuestas del Campus. Un buen tute.
Si me diera por ir a San Mamede creo que al menos tendría cubiertas mis necesidades de glucógeno para terminar la prueba sin (excesivos) problemas.

Eso sí, por la hora del día, que serían rondando las 14:00, hube de sufrir una plaga que ya se está haciendo muy habitual según vamos hacia el buen tiempo: Los insectos.

De hecho en vez de contar los kilómetros, casi me sale más fácil contar las moscas ingeridas o cuasi-ingeridas para hacerme una idea de la longitud del entreno.
Hoy además, me llevé de propina el picotazo de una avispa en una oreja. Menos mal que uno, con barro y saliva, y unas pequeñas nociones de alfarería express, es capaz de hacer milagros.

Susto me dio el bicho pues se me quería meter por el oído p'adentro del todo. Vamos, meterse hasta la cocina y ganar el master chef.
Se ve que como le puse el anti-malware, no le gustó la cosa y me dejó el recadito.

En fin, es por cosas así que, estimados correleguas, lectores y colaboradores asíduos de este diario, os recomiendo que estéis abiertos a cualquier sugerencia a la hora de adquirir vuestro apparel de running para esta nueva temporada primavera- verano.



Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 11 Mai 2014, 20:54
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

En boca cerrada non entran moscas
Igual con maionesa baixan mellor.

Certamente o tema dos mosquitos é unha traxedia de magnitude descomunal que ano tras ano repitese sin que aparentemente se trate de poñer solución, a min ocurreme sobre todo en bici, lamentablemente chego a casa co casco e as gafas con decenas de cadáveres en descomposición destas pobres criaturas, e unha pena. Pero a máxima responsabilidade é da comunidade de mosquitos, si queren que cesen as hostialidades que empecen a tomar cartas no asunto é se comporten como personas civilizadas.

Pero é certo que as avispas tñen máis perigo.



Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 10:41
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

As vantaxes e inconvenientes de vivir entre o Miño e o Barbaña. Por unha banda unhas zonas fermosas onde entrenar, pero pola outra os feroces ataques dos insectos.... Se cadra o de entrenar con traxe de apicultor sexa unha medida algo extrema. Eu probaria antes a botar algo de Relec Pensando

Aqui, como os catro regatos que pasan polo barrio están canalizados, non teño ese problema, o que abunda é a brisa do mar mesturada co fume dos coches. No vou dicir que prefira as picaduras dos mosquitos, pero sí que boto de menos algo de aire mais puro. Pero para iso tería que coller o coche para ir correr, cousa que non me motiva nada.

En fin, que sigas a loitar proveitosamente contra os elementos , e se acaso podes consolarte pensando que a un mosquito aínda o podes aplastar coa man, e que trae mais perigo atoparse de frente cun fontaneiro baixando as escaleiras ...
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 10:42
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Outra cousiña, que xa puxen onte no meu diario, pero creo que queda mellor aquí

Papa-Léguas escribió:
Sí, jejeje, ya sé cual dices. Un fenómeno.
Silbar Moi feliz

Xa sei que o mundo un pañuelo e o da teoría dos cinco grados, pero xa me parecería moita casualidade de que me estiveses a falar do mesmo runner ourensán... Tan fichados vos tedes uns a outros?


Última edición por Meigalicix o Lun, 12 Mai 2014, 10:47; editado 2 veces
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 10:45
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Meigalicix escribió:
a un mosquito aínda o podes aplastar coa man, e que trae mais perigo atoparse de frente cun fontaneiro baixando as escaleiras ...

¿Y una combinación de ambos???



Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 10:52
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Creo que polas descripcións de Papa-Léguas eses mosquitos dan mais este outro perfil


Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 18:14
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Por lo que yo se de los mosquitos, las que pican son las hembras, pero, no sé, bien pudiera tratarse de pura mitología machista....



Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 18:53
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

¡Oh, a mí también me gustan más los gatitos que el patrón oro! El lado femenino debe de ser muy fuerte en mí.



Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 20:54
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Certo que os que pican son os mosquitos femia... Pero tampouco nos imos "picar" agora por mor das "picaduras" . Ademais, despois da victoria de Austria en Eurovisión , e tanta reivindicación da androxinia, ata resulta complexo falar de lados femininos e masculinos Pensando
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Mai 2014, 13:02
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Papa-Léguas escribió:

Si me diera por ir a San Mamede creo que al menos tendría cubiertas mis necesidades de glucógeno para terminar la prueba sin (excesivos) problemas.
Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Encontraste forte neste final de tempada, oxalá nos vexamos.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mar, 13 Mai 2014, 16:56
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

novoa_run escribió:
8O Abraiado Abraiado Abraiado Encontraste forte neste final de tempada, oxalá nos vexamos.

El tema es que llevo varias semanas sin meter puntos.
De hecho yo de mi, iría a la carrera de Ribadavia, pero como no parece que esté en el circuito, la opción San mamede cobra fuerza.

Y sí, estoy acabando la temporada pletórico...



Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Xov, 15 Mai 2014, 19:19
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Hoy microentreno regenerativo de Pond's, pieles cansadas.
En total media hora, y un poquito más, con amago de series, más que nada como dosis de recuerdo para el domingo en Ribadavia.
Esto debería prepararme para cualquier eventualidad. No vaya a ser que en entrando en el barrio judío de esta noble e histórica villa, me tope con algún...


El chiste fácil de hoy lo ha patrocinado Salón de belleza canina"Cuqui"

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 16 Mai 2014, 21:26
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Grazas polos ánimos para mañá.

Imaxino que hoxe Sparkland xa debe estar collendo arrancada pouco a pouco cara ese punto de forno para gratinar que tedes en xuño. Asi que para que collas folgos para carreira de Ribadavia, desde Oliveville un pouco de



(vale, nin é aire, nin é vigués, e o chiste é tan fácil e carente de gracia, que nin atopei quen mo patrocinara Confuso )
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2014, 5:16
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Foi onte tan duro en Ribadavia como din por aí? Xa dirás como che foi.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2014, 18:11
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)

Meigalicix escribió:
Foi onte tan duro en Ribadavia como din por aí? Xa dirás como che foi.

Es verdad, que ayer iba a poner mis estadísticas, pero entre que me costó encontrarlas, y que ciertamente las últimas rampas del barrio judío eran entre ultraortodoxas y del Likud...

Puesto: 99 de 183 . Objetivo NO CONSEGUIDO
Tiempo: 42:12
Ritmo: 4:47
Distancia: 8.8Km
Sensación térmica: Fiebres reumáticas.

Debo decir en mi descargo que en esta carrera hubo mucha participación en lo que a las clases medias se refiere. Es decir, poca figura, pero también poco dominguero.

Meigalicix escribió:





Por cierto, esas bolsitas de plástico con agua (que me las dieron en la Eurocidade, creo, de hace dos años) son una delicatessen.
Eso sí, recomiendo acompañarlas con algo para picar, como por ejemplo, unos cuantos parches de bicicleta o las casitas del monopoly.





Ideales para disfrutar en buena compañía

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos