Foros ›
Autor
Mensaxe
ourense_mkii

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/05/13
3 Carreiras
77 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 09 Dec 2013, 18:00
Asunto: Xtreme hércules

Buenas tardes! Tanto 92kg Y. 1.83cm. Y me gustaría preparar esta carreira.. Sólo busco acababa é un reto persoal sólo pido a alguén que me vote unha mao. Son de Ourense pero vivo en Vigo. Oxalá algen poida votarme unha mao. Gracias
Diegoevolucion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/08
226 Carreiras
327 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 10 Dec 2013, 0:24
Asunto: Re: Xtreme hércules

Aqui siempre ayudamos en lo que podemos y sabemos; de todas maneras tienes que aportar más datos sobre ti; ya que un medio Ironman, no es cualquier cosa que se prepara en un mesecito.
Cuentanos un poco, edad, numero de entrenos semanales, objetivo, tiempos referenciales....!!
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 10 Dec 2013, 8:40
Asunto: Re: Xtreme hércules

¿Sabes nadar? ¿Eres capaz de nadar 1500 m seguidos?


JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 10 Dec 2013, 17:24
Asunto: Re: Xtreme hércules

Creo que lo mas imprescindible es saber si eres capaz de hacer 2000 m de natación seguidos.
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1055 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 8:37
Asunto: Re: Xtreme hércules

A mi me encantaría hacer el medio ironman, pero lo de la natación es una losa....
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1055 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 8:38
Asunto: Re: Xtreme hércules

Debo tener una técnica horrible. Hago 4 largos de 25 metros y ya estoy asfixiado.... No lo veo normal cuando hago medias tranquilamente
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 9:18
Asunto: Re: Xtreme hércules

Maikel a "técnica" en atletismo axuda moito pero en natación é básica.
Aprender a nada algo ben, case é fundamental, cansaraste infinitamente menos e avanzarás moitísimo máis.

Despois o de coller fondo só e meterlle metros e máis metros (ir subindo cada semana algo, como facemos cando preparamos unha maratón nas tiradas longas). De feito nestas probas

E despois perderlle o medo a auga, tende en conta que unha cousa é a piscina e outra nadar en augas abertas, coas ondas pasando por enriba, sen orientación tan clara como nunha piscina, controlando a respiración.

Se o queres facer, como che din por enriba primeiro natación, 2000 m nunha hora en piscina, esa é unha base, e logo probar (é moito) en praia que non é o mismo.
natacion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/10
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 11:18
Asunto: Re: Xtreme hércules

El primer paso para ti sería inscribirte en unas clases de natación con monitor, quién te enseñará aspectos básicos de técnica de natación. Así es una buena forma de evolucionar en el agua.

Más adelante, cuando tengas un mayor dominio ya podrás realizar metrajes más cómodos y extensivos.
Kolas

Maratoniano
Maratoniano
14/01/12
40 Carreiras
267 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 12:37
Asunto: Re: Xtreme hércules

Mi opinion, es que busques un club donde te puedan asesorar, porque preparar una prueba de estas lleba su tiempo y hay que saber como, yo ahora mismo estoy preparando el ironman y te aseguro que sin la ayuda de mis entrenadores no me vería capaz, y respecto al agua es algo fundamental aprender tecnica, pero tanto en un medio ironman como en uno completo, solo es un trámite el agua, me refiero que no es lo duro de la prueba

Finisher maratón
Finisher 1/2 IRONMAN
Finisher IRONMAN
Ahora a por más retos
JBalboa

Novo foreiro
Novo foreiro
14/03/12
32 Carreiras
15 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 21 Xan 2014, 11:16
Asunto: Re: Xtreme hércules

ourense_mkii escribió:
Buenas tardes! Tanto 92kg Y. 1.83cm. Y me gustaría preparar esta carreira.. Sólo busco acababa é un reto persoal sólo pido a alguén que me vote unha mao. Son de Ourense pero vivo en Vigo. Oxalá algen poida votarme unha mao. Gracias

Si estás dispuesto a acercarte a Pontevedra un día, te enseño un poco de técnica, y te aconsejo un poco sobre la preparación (eso lo hago gratis, así que no toméis el mensaje como spam).
natacion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/10
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Mar 2014, 10:23
Asunto: Re: Xtreme hércules

Te aconsejo que busques una clase de natación con monitor y que te enseñe bien. Y si tienes oportunidad, pues mejor un club de natación con sección master o de triatlón. Así podrás mejorar tu nado mucho más rápido y mejor.

Never Stop Dreaming, Never Give Up





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos