Foros ›
Autor
Mensaxe
manuelferreira

Maratoniano
Maratoniano
24/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes
SADA
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 19:25
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

A ti, eres un gran atleta y un referente en el club.. me alegra por tus éxitos...

Ahora esperar a poder coincidir en otra carrera.

Un abrazo

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 20:45
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Montrove escribió:
Crónica persoal, feliz:
zapasdo42.blogspot.com...tammp.html
Si seño maquina. Carreron.

Yo contento a pesar de solo haber podido entrenar la ultimas dos semanas y los problemas estomacales ( más bien de intestino) q me hicieron parar dos veces a la muerte Razz

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 20:47
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

ardilla escribió:
MUCHAS GRACIAS A TODOS LOS QUE HABEIS PARTICIPADO EN NUESTRA MARATONA Y NOS GUSTARIA TENER EL PLACER DE RECIBIRLOS DE NUEVO FELICIDADES
Me ha gustado y mucho
Por cierto donde se pueden ver fotos ? Hay ?

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 21:10
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Grazas, Germán. Menudo carrerón fixeches. De menos a máis. Impresionante.
GRodal escribió:
Montrove escribió:
Crónica persoal, feliz:
zapasdo42.blogspot.com...tammp.html

Hola Montrove! Enhorabuena por la crónica y la carrera. Al leerla y ver tus fotos me di cuenta de que entré en meta justo a la vez que tú!, iba con camiseta verde chillón. También superfeliz con mi carrera!

Aprovecho para dejar una página que me pasaron que tiene enlaces con álbumes de fotos. A ver si os encontráis porque los de marathon-photos.com son un poco atracadores... 20€/foto Enfadado

www.runportugal.com/co...a-do-porto

serea

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
14 Carreiras
22 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 23:22
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Ola Maratonianos!!!
Deixovos a miña crónica......aínda estou emocianda, o sorriso está dibuxado na miña cara e no meu corazón.
A organización foi perfecta, e os compis cos que compartín a carreira xeniais.
Bravo Manuel, Bravo Toño, Bravo o Cas!!

Bicos e apertas, vemonos na vindeira Maratona!!

runningintherainn.blog...furia.html
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 1:04
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Boas! A verdade... nunca fixen unha crónica, nin tiña pensado facela fose coma fose a carreira. Pero os ánimos previos á carreira dos compañeiros no fío do equipo (Os Correcamiños) animaronme a contar como foi. Así que aproveito... e copio a crónica da miña segunda maratón.

A verdade todo pintaba ben. Moi bo tempo pese a haber algo de vento, 8 horiñas de sono levantándome 3h antes para almorzar ben e cedo, boas sensacións, a compañía de miña nai na previa e a de dous compañeiros do foro en carreira. Xa en materia... ritmo de 4:25-2:28 por km en busca dun sub3h10', o falado. Ata que no km 13, no paso por unha rotonda tras subirme durante uns metros ó bordillo (moi ancho él) para correr uns segundos máis cómodo, tropecei cunha especie de aro de ferro duns poucos cms de altura e caín. Moita dor nos dedos do pé esquerdo, pero parecía que quedaba niso, non había apenas rasguños, caera na herba da rotonda.

fbcdn-sphotos-d-a.akam...bca53c5fb6 km13

Pero ao km xa comecei a ver sangre na suela da zapatilla, e a dor non remitía. Pensei que sería unha uña, non podía parar; tiña que rematar e disfrutar por segunda vez dese último km, deses derradeiros 195 metros e non deixar de aplaudir mentres entro en meta. A dor foi a máis, ao mesmo tempo que a zapatilla se teñía de vermello. Aguantei a ese ritmo a 4'28" ata o km 26. Non soportaba a dor e decidín baixar o ritmoe abandonar aos dous compañeiros de viaxe, tiña que rematar a maratón. Ata o km 30 fun a 4'45" aprox, e ata ahí. Dende ese momento olvideime do reloxo, só quería rematar e disfrutar. Sufrín moito neses 12 últimos kms, pero disfrutei coma sempre, animando aos que adiantaba e agradecendo aos que me animaban.

scontent-a-mad.xx.fbcd...e=54EA3572 km31 (véase a punta da zapatilla)

Non foi un último km coma o da Coruña, saboreando o momento, pero si o valorei máis que nunca, recordando o traballo realizado durante meses e o esforzo que me levou recorrer eses últimos 29kms, pero sen perder nunca a sonrisa Moi feliz

3h31'24" neto e os traseiros de centos de persoas na retina, pero nos veremos o ano que vén Demo sorrindo
Logo asistencia na Cruz Roja e sorpresa! Non era a uña, levantáraseme toda a pel da xema do dedo gordo e parte do dedo do lado, ademais dalgunha uña rota.
Agora, en frio, máis ganas que nunca de volver, máis ganas que nunca de estar o 19 de abril na Coruña, e máis ganas que nunca de regresar a Porto e quitarme esa espina clavada.

Por certo...
Moitas grazas a tucanyes e cifuentes que me esperaron na caída e os seus ánimos durante e despois da carreira. Un pracer a súa compañía! Aplauso


Edito: grazas GRodal polo link das fotos, de ahí puiden quitar esas dúas imaxes que inmortalizan unha bonita mañá de novembro Guiño
nadel

Maratoniano
Maratoniano
7/07/11
250 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 9:38
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Muy buenas: Alguien sabe donde están los diplomas que acreditan la participación? , he mirado en la clasificación, pero ahí no aparecen.
Gracias
tucanyes

Novo foreiro
Novo foreiro
13/08/14
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 9:45
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Nada que agradecer Sonsuso, xa che comentei en persona que o teu si que foi unha verdadeira hazaña, lonxe de tempos e marcas personais, ter a forza e tesón para rematar a carreira nesas circunstancias desde o km. 13 merece todos os respetos e todas as felicitacións.
Para que vos fagades unha idea: impresionaba verlle o pé todo roxo, e cada vez que pisaba oíase o "chof chof" como cando corremos cas zapatillas molladas, pero era sangre...e remata en pouco máis de 3:30!!!

O deporte sempre da segundas oportunidades, no 2.015 máis e mellor.

Noraboa a todos os que participasteis, cada un co seu reto, a súa historia e a súa ilusión.
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 16:06
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

nadel, a min chegoume unha mensaxe de marathon-photos.com ofrecendo as fotos nas que aparezo por un "módico" prezo. Se lle dás a "¡Échales un vistazo!" ábrese unha xanela e na parte de enriba pon "descarga tu certificado de finalización gratuíto". Supoño que era iso o que pedías.
Unha aperta a todos os que participaron na maratona, tanto á xente coa que falei como aquela á que non vin.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4695 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 16:19
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

enhorabuena quique,no se si era el objetivo,pero bajar de 3:30 es un tiempazo,tambien quiero felicitar a diego ( dias ),estratosferico,impresionante marca de crack Aplauso Aplauso Aplauso

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
GRodal

Novo foreiro
Novo foreiro
13/05/14
11 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 16:21
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Montrove escribió:
Grazas, Germán. Menudo carrerón fixeches. De menos a máis. Impresionante.

Muchas gracias Montrove! Me quedé contentísimo porque me habría conformado con una marca muuuuuucho peor. Salí reservando porque era mi 1era maratón y todo el mundo me lo aconsejó. Así que más o menos hasta el km 15 fui con el freno de mano puesto. Luego poco a poco me fui encontrando bien y decidí ir apretando cada vez más. Tuve la suerte de no desfondarme ni acusar dolores y acabé la carrera con muy buenas sensaciones, aunque con las patas reventadas.

sonsuso escribió:
grazas GRodal polo link das fotos, de ahí puiden quitar esas dúas imaxes que inmortalizan unha bonita mañá de novembro Guiño

Nada sonsuso, si me pasan algún enlace más con fotos vengo por aquí a ponerlo. Enhorabuena por esa resistencia y sobreponerte al imprevisto. Eso añade más valor aún a la gesta.

Geniales todas las crónicas.

Saludos y enhorabuena de nuevo a todos.
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 19:53
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Grazas, lihto. A verdade é que estou satisfeito da miña marca (tempo neto 3:26:13, mellorando en 2 min e medio a miña MMP) tendo en conta que levaba un mes con problemas de abductores, que me obrigaron a retirarme no 1º km de Coruña10 e no km 17 da M.M. de Pontevedra, só dúas semanas antes de Porto.
Afortunadamente, como a moita xente, non me colleu a chuvia. A chuvia cun firme de adoquíns ía ser espectacular (maratón de patinaxe).
Unha cousa que me chamou a atención foi a colocación dos globos, adiante. Tardei 10 km en coller o globo de 3:30. Non sería máis normal que se puxesen no caixón correspondente?
Saúdos a jotaeme e colegas, aínda que me decepcionou, xa llo dixen alí, que despois da maratona foran ao hotel en bus, en vez de ir trotando (seguro que jotaeme o fixo polos outros, que por el non so ía trotando ata o hotel, senón ata Behovia)
nadel

Maratoniano
Maratoniano
7/07/11
250 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 21:29
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

Moitas gracias Pedralonga. Enhoraboa polo teu resultado
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
688 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2014, 23:05
Asunto: Re: 11ª Maratón de Porto

GRodal escribió:
Montrove escribió:
Crónica persoal, feliz:
zapasdo42.blogspot.com...tammp.html

Hola Montrove! Enhorabuena por la crónica y la carrera. Al leerla y ver tus fotos me di cuenta de que entré en meta justo a la vez que tú!, iba con camiseta verde chillón. También superfeliz con mi carrera!

Aprovecho para dejar una página que me pasaron que tiene enlaces con álbumes de fotos. A ver si os encontráis porque los de marathon-photos.com son un poco atracadores... 20€/foto Enfadado

www.runportugal.com/co...a-do-porto

Gracias por el enlace de las fotos!
MaratonadoPorto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/01/13
16 Carreiras
79 Mensaxes
Porto





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos